ParalinguisticiUrtulami

Malatii è ravageur di arburi mela: comu trattari cu li

A data, per i pruduttori, chì hè seriu impastughjata in urtaglia, è in particulare, mele, problemi e malatie di frutti sò assai apprupriati. Ciò ch'elli sò - e malatie cumune è ravageur di mela? In issu articulu noi vi discurremu a raghjone di a so presenza, oltri à pruvà à Salga modi di prutezzione di e cure.

Histoire de alberi

So - scab. A funzione caratteristica di la scunfitta di l'ostàculi k sò alivi-marrone, passavanu in neru, chì apparisce à i superficia di i casci è ovaries fruttu. Cum'è un risultatu, i casci impassìscenu è caduta Cumming, è u fruttu diventa inabili di a cunsumazione. Stu ridottu dinù àrburu fretu. U k hè datu da Moglie di arburi è tarra, primavera 7% UREA è 10% potassium chloride. Reprocessing duvia passà 5% UREA e sali di putassiu 0,5%, è dopu à 10-15 ghjorni, ancu uni pochi di tempi deve esse vinnini direttamente à i casci. In lu periodu di vaghjimu sò novu à manighjà u listessu cumpusizioni at a cuncintrazzioni di 5%.

U periculu chì amminazza u ghjovanu ripicca - hè un cancru bacterial o di ràdica. Stu k hè caratterizata da i furmazioni à i cani ràdica growths culuri, chì pocu à pocu darken è indurisce. Vergogna educazione nantu à i radichi pò sempre esse assai cura tagliata, ma u collu ràdica mintuvati ùn pò esse salvatu. U megliu difesa contru à sta k - à impidiscia l 'acquistu di i pianti digià nfittati, perchè l' battìri causative pò stà in la tarra hè bastatu per parechji anni. Ma se i k hà Grecia è ripicca, duranti clipping hè necessaria à disinfect i lochi mintuvati 1% sulphate ramu di 5 minuti, (100 g nel 10 litri 'acqua) e poi rinsed in acqua pulita. À impidiscia i k deve fà una dumanda di ammonium è putassiu suvi è u suvu. Copia nanzu, ci hè da tene dicendu chì tutte e malatie è ravageur di arburi mela menu u so missile, si avìti u rispettu di i pianti, chì hè, in una manera pianificazione di nutriscia è acqua, inspect è arburi prune f.

poudreuse muffa

U k, chì apparisce à causa di una overabundance di umidità in l 'istati, è hè carattarizatu da un lattice grayish-biancu nant'à i casci è tinnaroni. In stu casu, i tinnaroni curpùtu impassìscenu, i casci comincia to curl è caduta Murat.

Rust

Si vede subitu dopu à l 'apparenza piriudu periodu u grana di u foglia Piazze, arancia-cruccanti cun protuberances Corse sputicu. In la prisenza di nu forti foglie scunfitta innamurà prematurely, chi unu arriduci àrburu fretu.

Avemu discrittu sopra à i malatii principali è ravageur di mela. I vuleti dinù à presentà ravageur onniprisenti sia u fruttu è l 'arvulu stessu.

Frattaminore francese mol - picculu cumu farfalla sottu francese rot abbastanza. Caterpillars Frattaminore mela umbratica dannu i casci, mangiare, risponde à elli. A luttari contru la Motte nanzu fioritura arburi deve esse vinnini cun MUCCIA. Per esempiu, zolonom, metationom, neksionom, tsianoksm, phosphamide, o altri. A caduta deve cunduce pulizia foglie falatu è leia compru.

Aporia Crataegi (grande farfalla, cun l 'ali altura), unni attaccaticcia dinù u Cover fogliame lassa. établissement Pest sò simile à Cultu umbratica mela. Prima di l 'inizziu di arburi fioritura, primavera, si pò vinnini cun MUCCIA: phosphamide, karbofosom, zolonom, metationom, etc ...

mite & Brown attaccaticcia mela, steli. Oltri a fari cu lu sò vinnini o oleokupritom nitrafenom. È in lu veranu, duranti la nascita di ciuri rosa, i pianti sò vinnini incù ogni acaricide.

Hè cunnisciutu chì tanti malatii è ravageur di mela, pò culpisce hè uni pochi voti duranti la stagione, mentre ch'elli si vìdinu nova generazione è armata. So hè dunqua a tirai a misuri cuntrollu biodiversità, mentre ch'elli sò sicura di a chimica. cure chimica hè megliu à aduprà in casu di emergenza. Stu artìculu ùn pò discrive tutte e di i grandi ravageur è k apple, ma s'ellu vi sò attenti è vi portanu fora endurance rigulari di sti parasites, hè eseguitu quasi cumplitamenti l 'aspettu di autri. A bona racolta!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.