News è societàCélébrités

Luigi Boccherini Anisimov. "A Storia di Russia da Rurik à Putin"

Luigi Boccherini Anisimov - stòricu Russian, l 'auturi di più di dui centu òpiri. Sò più famosu libru corsu i grandi evenimenti in a storia di u paese postu chì u tempu di Ancient Rus e finisci cu l 'principiu di u 21u seculu. U tema di storia, l'oghje - la biografia è attività à prupiziu di Evgeniya Anisimova. L'articulu di dinù parlavanu circa lu libbru cchiù pupulari di lu stòricu, oltri circa chi li pirsuni sù circa i so lettori Russian.

studentship

Anisimov Evgeniy Viktorovich hè natu in 1970, in a cità di Chibulcutean, regione Vladimir. In una intervista iddu na vota ammissu chi comu un zitellu era un abbastanza chjusu è cumunicà cù ugguali preferiscu leghje.

Micca luntanu da a casa, unni hà passatu a so zitellina lu futuru scinziatu, ci hè statu un picculu shop, induve in August era pussibili à cumprà i libri di u prossimu annu. Eugene, in cuntrastu a maggiuranza di i zitelli è campane, à principiu di settembre avia lettu tutti i matiriali la scola.

Compiu ch'ellu tinia in i mani di u rumanzu "Petru lu Granni". In i primi anni Anisimov, di sicuru, hà micca avutu di diventà un prufissuri di scienzi storica. Ma grazie per u rumanzu da Alekseya Tolstogo decisu chì di sicuru, dopu fratellanza avissi a jiri a la Léningrad.

Un sonniu vene è veru. Education di u futuru stòricu s'annoia in Léningrad. Essa un studiente prima-annata, si ancora arristò sutta la mprissioni di lettura, in u rumanzu Tolstoy zitiddina. Ch'ellu era interessatu da sopra à tuttu u racontu di èbbica Russian di Petru. Ma à qualchi puntu addivintau interested in antichità.

Anisimov studiau l 'òpiri stòrichi dâ Grecia antica è Roma. Si leghje i travagghi di autori antichi. In più, accuminzau a friquintari la lingua greca. Assai, u giuvanottu paria nunda di più à esse felici ùn hè bisognu.

Tanti anni dopu, Yevgeny Anisimov à una lizzioni à i University European palesa u so parè di u distinu di u scinziatu. Sicondu à ellu, parte di u Explorer satellitare diventa pendulous. Ma in la menti di lu scinziatu ci hè sempri una dimarchja maravigghiusu. Cosa na vota era un jardinier è hazy, di colpu, si diventa chjara. E chistu è lu veru felicità.

femu scentificu

Anisimov - l autore di numerosi libri. Ma ellu sustinìa ca lu opere publicatu per ellu avà ùn conta. Impurtante hè u prucessu di truvarisi a verità, comu parti di a vita di u storicu.

In 1970, Eugene Anisimov maiori da l 'Faculty of e LGPI herzen. Cinque anni dopu, si difende a so tesa. In la mità di-cumencia Yevgeny Anisimov hè digià un dutturi di scienzi storica.

eroi d'oghje di a literatura hè un specialistu di a storia Russian di 17-18 seculi. Tanti anni insignava à università trattazzioni di San Pietruburgu. Evgeniy Viktorovich Anisimov hè lu primu stòricu Russian chi creatu u biografia scentificu di Choruses & Elizabeth e Anna Ivanovna.

Comu 'n prufissuri di visità da u tardi cumencia, Ghjesù insignava in università US. In più, Eugene Anisimov hè forti in prughjetti educativi di televisiò. At diversi voti iddu era un prugramma com'è "Secrets di u Palace," "The Cabinet di la storia". Sti prugetti sò lanciata in u principiu di i dui millennial in lu canali "Culture".

libri

Tra li cchiù famusi travagghi di lu stòricu Evgeniya Anisimova avissi a cumprendi i seguenti:

  • "Elizaveta Petrovna."
  • "Russia senza à Petru."
  • "Timelessness è u misciu pruvisoriu."
  • "Lu re è la cità."
  • "Misteri Palace."
  • "Turtura Russian".
  • "Bagration".
  • "Russia Imperial".

Sottu hè nantu à u corsu circa lu libru di solitaria Russian, guadagnari una piuttostu contradictory avisi di i lettori.

"A Storia di Russia da Rurik à Putin"

In unu Anisimov Campidanu stati invitati à scrive un libru, un ghjornu, chi avissi cupertu tutta a storia naziunale. At prima ch'ellu ricusò, perchè spicializata in u 17-18 seculi. Poi ancora andò à u travagliu. Comu hè statu creatu u risultatu di u travagliu stòricu, chì avà cunsigliemu à i so studienti, tanti prufissura universitaria.

Reviews

U libru "From Rurik à Putin" scritti, di sicuru, in un stile, journalist. Ma lu cuntene elementi di l 'arti e puisia. Quissa hè una raghjoni perchè u libru Evgeniya Anisimova hè assai pupulare à mezu à i più ghjovani generazione.

presentatu sfarente di u materiale, lingua vivant, una caratteristica ntirissanti di famosa battaglia storica - tutti sti vantaghji di u prodottu "da Rurik à Putin."

L'autore si vota ammissu chi la criazioni di issu libru si principia avè difficultà salute. Poi si vutau fora ca iddu avia un neurosis, chì hè un numeru di spirienzi - cusì duru era per u scinziatu a sfurzari a raghjone per a nuttata è sanguinosa evenimenti, chì in a storia di u paese in abbunnanza.

A data citatu in u testu à spessu. Iddi Anisimov pigliò un capitulu in u so libru. Sicondu a lettori, un altru vantaggiu "da Rurik à Putin," l 'auturi di lu stile narrativa hè un tipu d' distaccu. Anisimov ùn impone u so parè. Si dà u lettore un uccasioni di a girari cuegghiè per ellu stessu.

Di sicuru, micca senza ritornu negativu. "The Prédicateur di u modu uccidintali di a vita" - l 'accussì-chjamatu autore di unu di i nostri lettori. Esiste, sicondu à i prugetti individuali recensioni, Anisimova in l 'òpiri ci, abbasta enough, inaccuracies, cuntrasti storica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.