Publications è articuli scrittiA puesia

Linguistic analysis di a puisia di Pushkin, è Lermontov, Tiutchev è haccp

A puisia di u clàssici di litteratura Russian - hè a chjave à capì se, à truvà i risposti dritta a sti dumanni. À mezu à i pueti ponu distingue quelli chì in lu so travagliu eranu simili a autra, è quelli chì eranu veri Capitulo. Lu primu 'aiutu à capisce è scopre per elli certi temi. Second, grazi a lu jocu, custruitu in u cuntrastu, a causa di l 'dissimilarity di caratteri, cumpurtamentu, sentimi furzatu à dumandà tutte e tematiche nove è emergenti. Oghje in issu articulu hà da esse uffertu un linguistic analysis di a puisia hè autori distinti: AS Pushkin, è u mio Lermontov è FI Tiutchev è AA Feta.

"The prufeta" AS Pushkin

In ordine to reflect essendu i cuntrasti in l 'òpiri di Pushkin, è Lermontov, hè necessaria à guardà u sensu di a so opara puetica fora da ogni altru. Stu ponu aiutà più famosu puema di dui pueti cunsacratu à u listessu tema, induve l 'diffarenza vene fora più chjaramente.

Per esempiu, u famosu "prufeta" d 'Alexander, principiu incù a parolle "Nun viria siti spirituali in u disertu, I déjeuna fora un tristi ...", tocca, comu lu puema Lermontov argumenti ducatu in u mondu di a puesia è locu di u pueta di genti. Però, l 'òpira di Pushkin hè statu scrittu davanti - in 1826 durante a so esiliu in Mikhailovskoye, mentri Mikhail hà creatu a so "prufeta" solu in u 1841.

Poem da Alexander Sergeyevich sparsi l 'idea di e persone strasurdinariu rinascimentu in un pueta - un tipu di boccaglio di Diu, è a voce di a so vulintà di a terra, elli stessi sacrificà di u palu di idee custanti e ispirazioni di umanità di fà u bè, a manera dritta. Retour rinascimentu dulurusi e curtisia, ma pi fari li - un duviri sacru "di u prufeta." À u sennu di u signore indica u caratteru principale: "! Verb offre lu cori di la genti". Quì si tratta, u scopu principale di u pueta pensa Pushkin.

U puema hè scrittu in lu Genre di u mard, u sicondu eddu e carrabbinera, in ordine di fin'à u valore di u missione impurtante tuccava à u pueta di novu. Per opere pueticu hè caratterizata da numerosi aggettivu ( "spirituale", "prazdnoslovny", "prophetic", "timid"), mitafuri ( "lu verbu abbruciari", "celu scussuni"), regina ( ", comu un mortu in u disertu, I statu curcatu," "pasta una acula scantatu "). In generale, un puema hè divinu salut, biblica atmosfera a verità, chi Dio dinù per via di i numerosi staroslavyanizmy.

"The prufeta" I Lermontov

In cuntrastu a lu puema, AS Pushkin, Mihaila Yureva travagliu, un linguistic analysis chì sarà riservata à, hà un assu sanu differente. Quì u pueta - micca un prufeta è sucietà disprizzava outcast. Iddu, iddu, com'è in "The prufeta" in 1826, hè natu à aiutà pòpulu, ma nuddu cchiù li tocca. I vechji cucchi chjama ellu complacent "burla" supponi naïveté chi dicisi chì era a so bocca, dice u Signore, i zitelli - passà da. Young ànima suffirenza di sulu, un pueta, è u so distinu hè tragicu. Solu a natura purga, parchì lu pigliò cura di l 'criaturi: à mezu à i boschi di liccia è campi, sottu à u lustru circuli di stiddi pò scuntrà intelligenza di u pueta.

Genre "prufeta" Lermontov - rinesci lirica. Scrittu lu stissu comu chiddu di tetrameter iambic di Pushkin, ci ferma un puema comu si unsaid, U off in a mità di-sintenza, comu si, cum'è Alexander, puru siddu tutti i principali digià hè dettu.

Avà hè tempu à guardà i linguistic analysis direttu di "prufeta" Pushkin e Lermontov. U sempre radically differente i dui opere da ogni altru?

linguistic analysis di a puisia di Pushkin, è Lermontov

Comu pò esse vistu da l 'anàlisi, sopra, Lermontov è dati puema Pushkin varianu accumpagna, s'ellu ùn formanu, u Genre è cuntenutu. Puru u caratteru liricu di tramindui travagghi - hè riittatu è i membri sulitariu di a sucetà, ancu Alexander Sergeyevich ch'ellu ferma speru a canciari la situazioni, picchì a sente una chiara istruzzioni da u celu, vidi un ànghjulu vene à ellu cum'è un ànghjulu, è hè rinfurzatu in i sapè chì u so casu santu.

linguistic analysis di l ' "prufeta" Pushkin e Lermontov discloses dinù chì l' eroi liricu di puema di Lermontov, ca pariva di essiri 'na mantinimentu di ciò chì a firmavanu Alexander, tragicu, è ancu persu. Segni chì sò à ellu cum'è un natura, sottumissa, ndirettu è ùn pò esse, affiché, in u cuntestu di a parolla diretta di Diu. From hè pigliatu stu cartulare, u perdita assolutu di cumunicazioni cù u populu, chì noi ùn scuntrà à l 'Alexander Pushkin: pueta Lermontov cunfusu, persu u arapisti è custrittu a vuleria quantunque in a bughjura.

Cusì, una linguistic analysis di l ' "prufeta" Pushkin e Lermontov Offri à ciò chì hè funnamintarmenti differente worldviews erani pueti. Li punti disparate sunnu spicchiati iniziu in ogni di i dui autori di i prudutti criativa. À u listessu tempu, scrittori assai vivaci complement autra.

creatività AA haccp

À passà unu di più linguistic analysis, si rifiriscinu a li femu Afanasiya Afanasevicha Feta. Innovator in puisia, questu quì oghje évalué à mezu à i studi clàssici di letteratura russa, un locu particulari. puisia l'Cara - hè un esempiu di u lyricism più raffinatu, e suttili, unisci u stilu di a forma, è tremenda di cuntenutu. Soprattuttu per Afanasevicha Athanasius era un 'esprissioni di u minimu estru di l' anima e lu statu emutivu, a cunnessione cu cui iddu sempri sutta forma, liberating è trasfurmà si in un stile differente à trasmèttala attraversu lu in tutte e tracce di sentimenti. Nature haccp maximally humanized, chì hè truvatu per via di parechje Avatare: u lettore ci sò arba ", piinghjendu", "veduvi, blu" "Ogni ramu" legnu svighjati.

Hè curiosu chi unu di i più famosu rimi di AA Feta ntitulatu "Sciuscia, rispiru timid ..." hè scrittu sanu sanu senza l 'usu di verbi, puru siddu si avissi a pare chì sta parte di u discursu atti à pressu à ogni lingua. Apparentemente, u FET decisu à ùn cunnosci micca, o ricusà sta scusa e licinziau la azzione. Attraversu l 'usu di mera aggittivi e finiscinu hà creatu un veru innu di a natura e' amuri.

Donni è Poetics FI Tiutchev

Cuntrariu haccp, frasi Tyutchev - un lyrics Canta prufunnamenti philosophic. Iddi nun cappella a stu mondu in i travagli di Athanasius Afanasevicha, ma trovu psiculugia chi iddu stissu manifests ancu in i paisaje. U dispusitivi favourite sò cusì antitesi (cuntrastu) comu puru l 'usu di a multiplicità di verbi è strutture conjunctionless, criannu' azzioni e trama attività di sviluppu dinamichi dintra lu prodottu. versi l'Tiutchev palesani micca menu chè quellu di haccp, attenti à a parsona umana, è u minimu muvimenti di li so 'anima.

linguistic analysis di puisia è di stili di haccp è Tiutchev

Sè avemu parrari lu pueti in aspettu comparison, si deve esse rimarcatu chì, per Tiutchev più cà haccp, caratteriseghjanu e manifestazione di u tragicu note di e motives. Hè prubabile chì ghjè per via di u biografia di u scrittore, chì avia un gran spirienza, ma amuri tristu per una donna chjamata Elena Aleksandrovna Deniseva, cumunicazzioni eni cunzidiratu un delittu in l 'ochji di a sucetà, è hè sempri ghjastimendu. Poem "routes Denisevskogo", per esempiu, Magna!, "Oh, quantu u nostru amore hè murderous ..." è altri, sò i più attaccati à u travagliu di u pueta, ma in u listessu tempu ùn perde u tristezza hopeless.

creatività AA Feta Ljubov dinù fattu un impattu impurtante. Cascatu in amore incù una ragazza da a na famigghia pòvira, Cara hè mischinu è micca pussutu offre i so nunda, ma a so sentimenti. Prestu, pirò, idda murìu tragically. Cara purtatu lu ricordu di lu tuttu a so vita, è a so òpera, ma, comu Tiutchev, i ricordi risanatu in u bè pinsamenti è emuzioni chì sò risurtatu in la criazioni di primu, piena di rimi a vita cum'è "I ghjunse à voi cun Saluti" "a notte di maghju", è altri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.