Home e famiglieHolidays

L'evenimentu nant'à u Day Victory in la trama biblioteca. Events didicatu a la festa di Day Victory

Per parechji anni, pigghiau a lu vitturiosa, verde, May '45. Ma sinu à avà, a nostra nazione, ricorda l 'malfatte eroicu di i nostri suldati, è glòria a memoria di quelli chì ùn hà pietà a so vita per noi. Dopu à tuttu, chi fici lu surdatu Soviet ca campau la genti Suviètica, pò micca esse scurdati è guasgi da a storia. È chì sà ciò chì si sò tantu quelli chì evenimenti tirribili, s'ellu ùn lu granni patriottisimu di u populu Suviètica, pronta à dà a so vita per u so paese, i so parenti, per a felicità è a pace.

Patriottisimu - una parte impurtante in anna lu giuvini generazioni

Sfurtunatamente, cu ogni annu passava menu è menu tistimoni di quiddi anni. Micca tutte e famiglie sò parenti vivu chì participò à a guerra. È s'è generale sò scorda di u so rolu di l 'Unioni Suviètica in la lutta contra lu fascismu, qualchi zitelli hannu un' idea di la guerra, solu da blockbusters Hollywood in cui quasi nunda hè dettu circa lu fattu eroicu di u nostru populu.

Chì hè per quessa ch'ella hè cusì impurtante à purtà un sensu di u patriuttismu à mezu à i più ghjovani generazione. I zitelli deve esse cuscenza di u so rolu dicisivu di u populu Suviètica di la vittoria, la gran sensu di u turnu di a patria, u malfatte eroicu di suldati, guerrillas, tylovikov.

Ma educazione patrioti ùn pò esse cumpleta senza u participazione attiva di i zitelli in u evenimenti didicatu à l 'Day Santa Vittoria. Chi immersione in u travagliu di s'appronta per i vacanze, oculistica a varietà di materia è, di sicuru, u scontru cù i tistimoni vivant è i participanti di quelli chì evenimenti tirribili permette u publicu ghjovanu à instill un sensu di infelicità è intelligente di a vera tragedia, chì ripone nantu à i spaddi di u nostru populu.

Getting passé

Manghjà per u fistivi didicatu à l 'Day Vittoria pigghia un longu tempu, tantu principiatu lu vole in anticipu. Un coppiu di mesi prima di la casa, vi tocca à fà un pianu di cullà cù i temi di suggetti, i participanti identificà è breve Veterans. E di sicuru, vi tuccherà à esaminà induve si vi pò tenerà u ballò. A scelta di ballu è di grande impurtanza, per via di a taglia di u stanza di dipende di u tanti cosi, macari u numeru di i visitori è i participanti di u ballò. In u ghjornu Victory la biblioteca spessu tèniri li riunioni è urganizà i fistiggiamenti p'anurari la casa.

sceglie un tema

U Populu ùn hè facile à parè soiu, è cù u tema di l'evenimenti didicatu à l 'Day Santa Vittoria. Hè pussìbule cummogghia tutti i manifistazioni e mprisi eroicu di ddi anni, tuttu mi pari di esse assai mpurtanti e ntirissanti. Beni, s'è vo avete a pussibilità di discurriri nzèmmula cu lu so 'figghi chi tipu di cantu si vuleti à sceglie. Stu permette à voi di vede qualchi questioni veru ntirissanti pi iddi e evitari furmalìsimu di u ballò, u ghjornu Santa Vittoria. In la biblioteca, vi ponu breve studianti di lingua vicina, offre li pri-scelta di i temi, alberghi, o permette stessi à cullà cù u so attività duminante. Cusì, i zitelli seranu attivamenti intarvena in u zòcculu di u Festiventu.

rolli

Una volta u tema hè statu u prugettu, ci hè bisognu à identificà i participanti è fà u ballò, una scrittura di u ghjornu Santa Vittoria. U biblioteca, cum'è una regula, hè digià compii, u dì i testi da vacanze passatu. Sè i basi sarà livatu situazione digià pruvatu, hè sempre pussibule a fari cambiamenti è purtalla à i participanti.

Per esempiu, per certi chì tutti i zitelli sarà intarissanti à dì circa i miti in u so famiglie. Pirciò, si pò esse datu u compitu à dumandà i vechji parenti di u so Veterans, per truvà e forsi purtà u fronte, lèttere, carti pustali, photos. E cose chì portanu i chi di la guerra, di lignu p'addivintari un attribuilla primura, è mpurtanti di ogni evenimentu nant'à u Day Santa Vittoria. U biblioteca hè dinò necessariu à fà vene tutti i Veterans, quale figliulini sò participà à u festivale. Dopu tuttu, per elli, hè assai impurtante chì i generazioni realità ricorda e so heroism, rispetta u ricordu di i morti, ùn vi scurdate di campà. Un spettaculu di gran-figliulini nativu sarà per elli u megliu donu di u ghjornu Santa Vittoria.

Sceglie un nomu

U nomu di u ballò, hè ancu di primura. Si deve esse brevi, ma in u listessu tempu rifletti dapoi u criticu di u tema. Nunustanti lu fattu ca la script finitu à u nomu prugettu di u ballò, didicatu a la fiera di Santa Vittoria in la biblioteca, cum'è una regula, hè digià ci hè preziosi à siducia ancora lu pianu cutter è a scelta di u nome di i participanti stessi. Ntra li pudemu annunziari un cuncorsu di i migliori nomu di un votu, è sceglie a versione più sfarente, è ntirissanti. Hè impurtante di capisce chì in lu corsu di scriviri la scrittura, cuncerti pò esse cambiamenti à u testu à fà adjustments, ma u deviation da u tema principale ùn deve esse.

u spaziu disignu

Hè impurtante di priparà a ricìviri invitati i biblioteca stessa. participanti Tempo pò dassi u compitu à pinghja giurnali muru è affissi nantu à la guerra. Anna à l 'eventu lignu p'addivintari un elementu impurtante di u fronte-ligna di u populu corsu. cumpunimenti musicali deve esse sceltu in nanzu da i participanti. In la biblioteca di u ghjornu Victory, vi pò fà una mostra famosu di ritratta purtatu littri e funerals in suldati italiana. Quests è quizzes cunsacratu à evenimenti militari impurtante di fà u to sughjornu in una manera sfarente, à circà à quelli tempi e mparari cosi novi di u passatu di a nostra casa.

i zitelli nantu à purtà u patriottisimu

Preparazione per i vacanze principali di u paese - a cosa so rispunsabilità. Ma, par disgrazia, tanti urganizatori sò state usu di una scrittura longu tempu finitu, chì hà una biblioteca. femu pianu di u ghjornu Victory, s'ellu ùn disponibile sviluppatu, pò dinù esse trovu nant'à Internet. Ma sta casa hè un pisu di lu patruni è ùn purtà un veru piacè di u pubblicu. Hè dunque impurtante di cuimmurciuti a scelta cantu, u testu è i nomi colpu di chiaru. A participazione di più attiva in u mutore hà da piglià i zitelli - i più vivu è sinceru chì u ballò. Generale ponu guidà e assistenti, ma s'ellu u parè di i participanti ùn sarà pigliata in contu, allura l 'alberghi stissa ricevutu furmali.

A participazione attiva di i zitelli in a preparazione di u ballò, pò esse una bona lezioni in patriuttismu. Quand'elli amparà u passatu eroicu di Veterans nuvelle di u paese si coglini nuvelle, leghje i trianguli veru fronte-line, fighjulendu photos de fattu militari, i so pari, chi l'quandu i zitelli capisce la vera tragedia chì hè accadutu à u nostru populu a supravviviri. Ma cuscenza di i minori di generazione i sivirità di l 'anni di lu fascismu è i tazzeghji di i campi di cuncentrazione à aiutà impidiscia una annivirsariu di chì sunnari e apprizzamentu dû a pace di u mondu, è in lu so paese.

alberghi esempiu situazione Victory Day

Avemu pò piglià u seguenti situazione cum'è un esempiu. À azzione hè nicissariu usari armenu 10 pirsuni è studianti. Vi sarà dinù bisognu di Servizi: la forma di la verra anni, lumini, custumi di u coppie ballu, cassetta è accumpagnava musicali pri-sceltu. A lista di Veterans invitatu tuccherà à fà nanzu è in avanzu à u ballò, à cumprà u dirittu quantità di culore.

scrittura

A stanza di un insèmule di u cima 4.

Présenter 1: tempu Memoria - a story, e accussi populu ùn deve scurdà u evenimenti terribili chi scossi di u mondu in tempu differente - una guerra, brutali chì pratindia milioni di vita guasgi da a fàccia di a terra, tanti civilizzazioni chì distrutte da un numaru salti di munumenti cultural.

Capu 2: Si pigliò di più cà settanta anni, dipoi u trimendu a guerra hè più, ma u so un'andatura ancora unabated in i nostri animi.

Capu 1: Avemu micca dirittu di fa scurdari lu mùartu di a guerra, è i suldati chì deti à a so vita per a pace. Ùn ci pò scurdari, avemu micca dirittu.

Cumannari 4:

Surdatu mori volte:
In a guerra di hunting l'nimicu.
È à traversu l 'anni, digià in u prisente,
From vivono in un mondu di forgetfulness.

Cumannari 3:

È s'ellu ùn ci era micca a guerra?
È avemu tutti i sò ghjustu un sognu?
paese Bloodless
attacchi chì tomba, tomba di massa,
villaghji brusgiatu è cinque ...

Cumannari 3:

È s'ellu ùn ci era micca a guerra?
E machini Ùn sò ghjente moriri?
È i donni in i nostri paesi,
Nun fari sempri in li campi,
Si lampò à l 'nterra lu rispiru ...

Cumannari 4:

È s'ellu ùn ci era micca a guerra?
È "Messer" - una frasca?
Testi di un Nadi moru
U Populu ùn fù scrittu in Léningrad ...

Cumannari 3:

È s'ellu ùn ci era micca a guerra?
È noi avemu à mente noi piglià?
Ma perchè anziana
Tristu perchè in May, è bramosu ...

Cumannari 4:

È s'ellu ùn ci era micca a guerra?
È avemu tutti i sò ghjustu un sognu?

A stanza di vene studiente in uniformi

Student:

cura di suli di giugnu ... in u tramontu.
E lu callu di luce notte,
Lamentu di risati di i zitelli,
I nun lu sacciu ancora chiddu a muntagna.
June ... Allora noi ùn cunnosce,
Cù fratellanza ritornu in casa,
Chì dumane hà da esse u primu ghjornu di a guerra,
E si finisci solu à u 45th.

Si ghjoca un valzer. U coppiu ballu u palcu.

Di colpu, a musica hè ruttu populu corsu di bumbardamentu e aria-Battagghia. Coppie to freeze. Populu corsu un missaghju circa lu principiu di la guerra.

Capu 2: June 22 matina à 4:00 ... Era tandu chì per i milioni di abitanti di a nostra tarra hè cambiatu in tuttu - vacanze, esami, amuri, matrimoniu ... Tutti si pigliò, era unimportant à u gran periculu - la guerra.

Présenter 1: No unu aspittava, e nimu hè prontu ... Ma in u ghjugnu di u 22 genti muria, à sente a so vita per u so paese. U 22 di ghjugnu di u paese fù messu da cunchiglia, iddu groaned sottu lu Paisi di serbatoi. U #villavaler hà iniziatu - ghjustu ghjorni terribili in 1418, è ognunu di li hè pienu di dulori da la perdita, lu troppu travagliu è longhi, aspittannu e lèttere vestochek da u fronte.

A canzona "La guerra naziunale ...".

Cumannari 3: Paesi è s'arrizzò. On difesa addivintau! sèculu la scola ex s'arricorda aghjuntu in ordine à se rendre à u fronte. Manca, micca di vultà. Dopu tuttu, quasi tutti chì maiori da liceu in 1941, ùn hà di vultà in casa ...

Populu corsu 'ribella picciotti! "

Capu 1: Di u so paese nativu cumbattutu à a morte da tutti, giovani è vechji. E lu nazzisti zvereli. At megliu ùn ci hè nudda stanza, ùn influinzatu da i splusioni di cunchiglia. Ma i nostri suldati, di novu è dinò canta a l 'attaccu.

Présenter 2: Cosa cuntribuitu à elli à supravivìu nta stu Peugeot carne sanguinosa, induve ogni attaccu pussutu esse l 'ultimu? Amore! amuri di A mamma, a sposa di a so moglia è i zitelli. Littri vinia fora di la casa, era cusì preziosi per i suldati! A fronte-linia suldati in trianguli risposta pruvatu to reassure i so passi amatu, ùn capisciu lu mùartu chì hè ricurrenza, intorno.

A stanza di un insèmule di 3 studienti in uniformi.

1 studiente:

Miu, caru matri!
You spessu M'arricordu,
Piengu furtively ùn bisognu di più!
È ch'elli Daleko caru riva
Ma I Mulateri Di L'avvicinà à voi, I ghjurà!

2 studiente:

Cum'è nanzu, perchè I sugnu cun voi,
Cù voi tutti i Russian, vi sò micca solu, caru!
U Patrunu in u mio core, quandu I vai in battaglia,
U so Cuntrastu da nemichi à salvà.

3 eleva:

In u to cori, ju ti rispunnì la chiamata,
Di a vita di u vostru curaggiu, I vi risponde.
È à mè chì luntanu, ma turneraghju
È tù, cum'è nanzu, vinuti à scuntrà à mè.

Sculari lascià, la matri t'avissi u salone. Canta u Gurchenko "Santa Lucia Luntana"

Capu 1: War - hè micca solu a morti è la perdita, ma puru l 'spressione di patriottisimu è curaggiu. Images di chiddi amatu, a famiglia, u parentatu aiutatu i nostri suldati, pi supravviviri, dete forza à luttà contru à i fascisti.

Capu 2: A guerra ùn pudia tumbà i mezi à amuri. Ricordi di i ghjorni passati cù a famiglia, à capì chi per chi cummattiu e aiutatu i suldati ùn a rinunziari, è vai à a vittoria!

U salone include studiente in uniformi è studianti.

surdatu francisi:

notti scura. A u focu adduma.
As nantu una palma stelle sò visibili.
Provu à tena lu chiantu,
Tu scrivi na littra a mia, caru,
Sognu di più hug.

schoolgirl:

Caldi in u guerra di u traduttore.
È si pò vede per ogni linea,
U to amore, u to voce à sente,
Comu si lu muru magre.

surdatu francisi:

Ci hà da vultà per sicuru - I crede è cunnosce.
E sta cuntintizza vinarà!
Scurdatu di u dulore è di siparazzioni, suffirenza,
È noi chì solu gioia!

schoolgirl:

Mai sulu cù voi
By giru a spalla spalla
Avemu vechji littri comu na materia di l'etruschi,
Cum'è una materia di sentimenti card.

Schoolgirl davanu canzona "Seryozhka cun Malaya Bronnaya"

4 studianti vene da lumini ardenti:

1 studiente

Zittuti, ùn sò amichi si ricurdò
Quale hè manca à a terra, per sempre ...
À quelli chì dete a so vita senza rigrettu,
Nun scurdari lu fattu noi mai!

2 studiente

Tacenu a ricurdari li
Warm bona parolla sinceri,
Chì li alzà dinò per un mumentu
Avemu da vede tutti cum'è un vivant!

4 studente

a guerra famosu
È u ricordu di quelli chì ùn si pò scurdà,
Chì tengu per un minutu
È dì, tena tranquillu.

3 studentesse

Un minutu di silenziu preziosu memoria di tutti i vittimi di issa guerra.

Un minutu di silenziu.

Sculari extinguish la cannila e vai fora di u salone. Schoolgirl davanu canzona "Poppy".

Présenter 2: a gloria eterna à quelli chì duranti la guerra, pi difenniri la nostra casa da u nimicu, chì ghjornu è notte, c'era à u bancu, tutti quelli chì sfruttà u so travagghiu è purtatu vicinu la vittoria. Rusariu, i nostri cari Veterans, avemu vulete annuel oghje, è dà i fiori.

Studianti datu i fiori di u Veterans.

Capu 1:

Sta ghjurnata hè sfarente è luminosu,
Parechje persone sò aspittava cu lacrimi.
Victory Day - hè una longa-lingua!
Si cammina u paese!

Cumannari 3:

Erisera di u vostru Order! Ci sarà di vittoria,
Per u vostru ft immurtale datu,
Wear Order! Si tutti i sunrises è evening,
Chì tù aghju marchjatu li strati di la guerra!

4 eleva:

Wear Cuncorsu e ordini!
On fuorri, camicie è jackets,
Wear, è ùn piglià i sèculi!
Chì li vidi tutti di i nostri miti,
Quale hè pronta à dà a vita di tutti noi!

Sculari di fà "surdati, mette u Order."

U ghjornu chì u famosu di maghju.
'Nterra cascatu zitti,
News santi da a fini a fini:
Avemu vinciutu! Si cunfina a guerra!

Sculari cantari "Day Victory".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.