A legeLege penale

Lege Penale: Article for Threats (Articulu 119 di u Código Penali di a Federazione Russa)

A minaccia à a vita è a salute d'una altra persona hè cunzidiratu un crime criminali contru una persona. In u Codice Penitenti Domestivu dispostanu un standard apprufunditu, caratterizendu a cumpusizioni è impone penalità per un tali attu. Demu cunjugighjenu in più dittori.

U articulu 199 di a Federazione Russa "L'Amministrazione"

In parte 1 a cunzulzione generale di l'attu hè stabilitu. A norma dispunìa pi punizioni si ci era una minaccia di assassini o pichjulati è s'ellu ci era ragiuni per teme di sti avvisi. Culpita in questi casi pò esse numinatu:

  1. Finu à 2 anni in prigiò.
  2. Arreste à sei mesi.
  3. Avanzate da 2 anni di travagliu forze.
  4. Finu à 480 ora di travagliu obligatoriu.
  5. Finu à 2 anni di restrizione di libertà.

Circunstanti aggravanti

A minaccia di l'assassiniu o altre ripiscendiu pò esse impiegati nantu à a basa di l'odi o ingannassi religiosi, razziali, ideològii, naziunitarii è politichi, o à causa di l'disgrazia di ogni gruppu suciale. In questu casu, e sanzioni sò dinò:

  1. Finsui 5 anni di travagliu forze.
  2. Imprigiunamentu per u listessu periodu.

In più di a sentenza, u tribunale pò pruibisce a tenzione certi pusizioni o a realizazione di ogni attività specìfica per trè anni.

Articulu per Amenze: Comments

In a liggi penali previa di u 1960, Art. 270. Qualifica atti contra l'ordine pubblicu è a sicurità, è ancu a salute publica. U novu còdice stabilisce Art. 119. Hè inclusu in a seccione di normi chì facenu cun crimini contru a salute è a vita di a pupulazione. Da a so parte dispositiva, una indicazione hè datu di un avvertimentu annantu à a distruzzioni di pruprietà cum'è una funzione qualificazione.

Caratteristiche di manifestazione

Una manifestazione à a polizia riguardu à a minaccia à a vita si hè stata filatu in l'eventu chì a vittima hè chjamata capunanzu chì ci hè una pussibbilitati di cummessu una reprisa contr'à ellu. Avvisi annantu à l'usu di a forza contru à quellu chì deve esse esprimenu in una forma comprensible per ellu è per l'altri. Questu pò esse done veramente, in scrittura, per telegrafu, telefoni, fax è cusì. L'articulu per i minaccii si estende à e azzioni diretta à i parenti di a vittima. Avvisi pò esse trasmessi à traversu vechji o amichi è cunniscini. Pò esse diretta à a vittima è in parlendu publicu.

Spicità di a parti objetiva

L'articulu per i minaccii identificanu chjaramente l'oggettu à quale l'abatturu hè invucatu. Cusì, i preghjudizii nantu à a violazione, robi è altri affare ùn custituiscenu a cumpusizioni di stu criminu. A minaccia si deve esse espressamente propiu. Hè bisognu à esse chiuve à a vittima cumu, per quale l'attuali di cumportamentu l'autore hà pensatu à impone i so avvisi. À u listessu tempu, i minaccii deve esse realità. In i so cummentarii, u Supremu Courtu hà indicatu chì a responsabilità solu si prisentarà se a vittima hè bè locu per u sustegnu. Puderanu indicà e mutivazioni di u quali avverbi anu purtatu à l'attinenza, a relazione trà u culpritu è a vittima, l'infurmazioni nantu à l'individui, e cundizzioni in chì era statu dichjaratu da a massacra. Cusì, l'articulu per i minaccii hè appiicatu in u casu quandu a realità di l'embodimenti di e parole hè determinata. Per stabilisce questu, importa ciò chì l'avvirtimatu hè perceivedu micca solu da a vittima stessu, ma ancu da a ghjente chì u circondu, chì sò familiarizati cun ellu è cù i culpè.

Sezione da altri atti

L'articulu per i minaccii hè aplicatu da u mumentu di l'emissione d'avvisi in a presenza di a vittime o à l'altri populi. Sì una persona hà amparatu à u castiguu da una cumunicazione scritta o l'altru cumunità, pudendu esse accadalati da u mumentu di l'amici cun u messagiu. A minaccia d 'assassiniu o altre ripensà si deve esse distinguitu da a preparazione per questi atti, è ancu da certi altri crimini rilativi. Ci hè deve esse dichjaratu chì in a struttura di a furmazione di una accusazione illegale, un avvistimentu di sta tipu hè apparevule. Solu, ùn hè micca puniscibile. Ma u Código Penali conta a necessità di rinfurzà a prutezzione è a prutezzione di l'individuu. A stu rispettu, a minaccia di l'assassiniu è l'altra viulenza hè attribuita à una cumulazzioni indipendenti. Per esempiu, se, avvirtimentu di l'usanza di forza, u perpetraturi fughjì à a vittima cun u cultillu, ma ùn hà micca travagliatu, u cumpurtamentu di u prima qualifica sottu arte. 105, arti. 30 o arti. 111. L 'usu di una regula dependerà di e circustanzi specifiche di l'incidentu. A minaccia in questu esempiu si cumporte à a prova di culpabili è ùn hè sottumessu à qualificazione sottu Art. 119. In cunstante, l'atti chì ùn sò micca diretti à causà morte à a vittima sò solu avvistatu. Ùn si ponu micca cunsideratu un tentativu di assassinu.

A particu naziativu

Questu basso di l'attu criminali in quistione pò esse espressatu solu in intenzione diretta. L'autore rializi chì ellu amenace a vittime cù pachissimi o morte. In questu casu, u sughjettu volse esse cunsegenu per esce. Comu mutivattivu, caricionario o motivazioni di l'ombra, l' invidie, l'invidia, a vendetta, l'odi è cusì ponu accede. U citadore rispunsevule di 16 anni pò esse accountabili per l'articulu sottu un commentu.

Avanzate

Hooligan adupratu accuminzati cù un cutiddùtu, quandu l'avvirtimentu di causà morte hè stata diretta à una categurìa indefinita di persone, hè vera micca bè com'è una amelette d'assassiniu. Dicià parolle di riprisazioni pudere esse parti di altri crimini. Per esempiu, puderia esse viulenza, robbiru, extorsioni. In tali è altri situazioni simili, l'Articulu 119 di u Código Penali ùn hè micca applicatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.