EribaNeedlework

L'arte di Origami: An felicità astérisque è Kremlin stelle

Ognunu prubbabbirmenti mimoria com'è un zitellu nant'à l 'acqua, tirava, barche, carta da u ghjurnale, o ghjochi in li linzola Fra Тетрада celu paghjella. All di li sò capaci à fà tantu luntanu, ma forsi è micca ognunu sà chì ste figure carta, fatta senza forbici e codda, ghjunse à noi da Japan. Arte di carta culisante in statuette cumplicata chiamatu 'origami.

radiche Origami sente daretu à antica Cina, parchì i primi di carta vinni mmintatu iddu ci. hitoriques 'origami stati urigginariamenti usata com'è un rituali, e poi l' abbilitati di calata artfully 'origami hè statu un segnu di bon tonu da a li rapprisintanti di i classi ricchi. Ma in China 'origami soprattuttu micca sguassà, ma in Japan, sta arti hè stata abbastanza forte di sviluppu, è hè avà fatti di carta, pò esse calata quasi nunda.

Oghje, à u massimu di pupularità di fari l 'origami - Stars di felicità. Ghjè un tali Petricaghju sprocket di carta culurata, o brillanti chi putissi sèrviri comu 'na bedda' elimentu dicurativa. Per esempiu, ci pò esse calata una pluralità di sprockets è li vin in una bella buttiglia manera o di vitru.

Origami stelle di felicità hè assai sèmplice. Tu nun hannu a travagghiari per un bellu pezzu. Tutti voi tocca à 'origami stiddi di felicità era la stessa grannizza - una striscia di a durata di carta culurata di 30cm, è a larghezza di 1 cm. Ci ponu esse tagliata in anticipu. Una volta i tavuli sò pronti, pudete puru principià. Piglià una striscia, è fà un ciclu nant'à u tantu chì una cura di l 'striscia hè longa, è lu secunnu - un cortu unu. Next, formanu un ciclu in un fasciu, chì deve esse attente li strinsenu e cuntinuò à fabricà un appartamentu Pentagon. Picculu cuda hannu a camara, è piatta drentu pyatiugolnichka. Ferma una longa cuda obvorachivaem ogni latu di a figura com'è longu cum'è u gruppu hè più. Ùn tantu basta à appughjà falà quandu super parchì 'origami stelle deve arrivare u nordu. Na vota ca lu striscia hè più, ammucciatu sutta u so fine dintra di l 'volte. Lu mumentu cchiù cruciali - hè di dà a forma preform stelle favurèvuli. Per fà stu, piglià cura la figura cu du 'jita di l' àutri a manu è chiovu strata appughjà falà nantu a ogni latu di u mezzu di una volta. A prima stella 'origami di felicità è pronta.

Pienu di a so manu, tu po 'fari assai di stiddi e nova par u so internu. In più, un tali astérisque pò ièssiri usatu comu na divinazione: davanti à voi fari na stidda 'origami, ognunu striscia pò scrìviri ogni cosa, o sonnu. Quandu tutte e stelle sò scritti, li pudete puru vin in un bellu vasu è com'è necessaria à puntu, chì hè, un si una stella 'origami, vo vulete drill falà è leghje scritti. Chì cascò - e poi vinissi a passà.

Un antru modu di fà a fari una stella 'origami, hè assai còmuda di chiddi chi hannu i zitelli. Dopu à tutti, i ziteddi piaci veramenti a fari artisgiani cù i so mani, stringhjendu sti lezioni bè u sviluppu di e cumpetenze moteur fina. Per quessa, ci hè disegnata via di u so novu freitag occupazione è u insignà cumu fà una stella 'origami. Per fà stu tù voli un linzolu di forma quatratu (pò esse fatta da u paisaghju) è forbici. Avà, effet la partition in mezu, pè ottene a pagina cherche up. Poi aghjunghje à u linzolu cusì chì l 'angulu bassa diritta pò ghjunghje sin'à u riva' autru latu di l 'fogghiu, ma pò ghjunghje sin'à l' angulu alta manca di uni pochi di centimeters. In seguita, u kidnapping bassa angulu manca upward, guidata da la sponda vasuni di la spadda dritta. A figura favurèvuli hè calata longu tantu cum'è à ottene una, angle, spertu. Doppu chi, avemu piglià i forbici, è li fece luntanu u superfluous, dipoi u mezu di u latu drittu di la munnizza favurèvuli, versu l 'angulu alta manca. U piattu bramatu in u forma di un triangulu manca à a to manu. Expand lu - e tu ti vede la stidda. Tutti voi hannu a fari - hè di dà à a forma di più di trè-tridiminsiunali da abbassannu so facci a l 'direzzione dritta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.