FurmazzioniEducazione è culleghji

L'analisi di u puema "I si n'andò in i tempii in u scuru" nant'à u pianu

Name Alexander Blok hè cunnisciutu à parechji, è u so travagliu hè pupulari ancu à mezu à a ghjuventù d'oghje. Forsi sta hè duvuta à un statutu stile "Blok". Autore accuminciò a scriviri a puesia in a tradizione di simbolicu, i so opari lirica cunsideratu à esse vicinu à a musica di "diffusioni Naturale". L'autore hè propiu ammugghiateddu a la cumprinzioni di realità suciale, un muvimentu riliggiusu. Davanti ad ellu si svilupparu un mondu terribili e barbarian in cui na pirsuna avia a supravviviri. Chi hè u tragedia di li sò cuntimpuranìi.

L'unità hè assai sapia chiaramenti quantu à mudificà a vita semplici cu misticisimu. Chissa è distaccu in unu Ariosto - cusì caratteristica di l 'auturi e lu sò simbolicu. È da ppi lu puema "I si n'andò in i tempii in u scuru", tuttu stu pò esse vistu.

pianu analyse

Di l 'anàlisi prodottu di u puema "I si n'andò in i tempii in u scuru", vi ponu aduprà i soli pianu. Stu vi aiuta à ritruvà attente à i cosi dritta:

  1. Autore, la storia è tempu di a creazione, u nomu di u puema.
  2. Genre travaglia, u cantu, u scopu, è ciò chì si Offerte cù.
  3. A cumpusizioni è l 'eroi lirica.
  4. Cù l'aiutu di certi arnesi artistica e littirari u autore dà l 'idea di lu in u travagliu.
  5. taglia versu e la vista di u lettore.

In certi casi, u analisi di u puema "I si n'andò in i tempii in u scuru" invece di parè litturi discriva i valori di u pruduttu in u travagliu di l'autore. Ma s'ellu vole, ma si pò nutari a li primi dô comma. È avà a los.

Nantu a creazione di opere

U puema "I si n'andò in i tempii in u scuru" fù creatu 10.25.1902. Finz'a hè l 'auturi di Lisandru Blok. Stu travagliu di u pueta, cumpostu à un tempu quandu i riunioni spetta cu L. Mendeleyev, a so moglia avvene. In più, in stu tempu pezzu principia à svolge in l 'idei filusòficu Vladimira Soloveva. Solovyov dissi ca pi guariri di selfishness e 'mparari a bellezza di u mondu ponu innamurà solu in' amuri cu 'na donna, e taliannu a so Gisù. Stu scopu hè moltu impressiunatu da l 'unità.

L'idea di Femininu pirmanenti hè stata una chjave in u so travagliu. Sti idei e aspittavanu di riunioni-longu libaru era la basi di la criazioni di u puema.

Cosa hè circa lu puema

Attraversu analisi di u puema "I si n'andò in i tempii in u scuru", hè difficiuli di ùn si custata chì hè una cumpusizioni liricu, induve i rimi amurusi assuciata incù u spirituali. Primureghja - i aspittavanu dun mumentu unicu, first maravigghiusu. L'eroi liricu hè languishing, in turmintatu: ch'ellu ùn hè micca sicuru, s'ellu hà veramenti nun tantu addisperata aspittava di a so unicu. Hè ch'ella passa di lu tuttu: Mundo, Muse, Light?! Ma, però, si cuntinueghja à aspittà, perchè li piaci veramenti. Chì hè per quessa ch'ellu ci va a chiesa, parchì lu sintimentu d 'amore per ellu qualcosa sacri, hà prezzu è eterna, ma in u listessu tempu cosa mistiriusa e enigmatic.

A cumpusizioni di basi

In l 'analisi di u puema "I si n'andò in i tempii in u scuru" arechja bisognu à circà à a struttura tuttu. Cumenciu, l 'eroi discrivi u locu in u quali l' lirica eroe - in lu tèmpiu. Hè un locu di rispettu, di luce è 'amore, rispittivamenti, lu imagine di u heroine & hè equiparatu a machja divinu.

Second versu pò esse cunsidarati com'è l 'di culmination di una data. Cù u anticarburizing e simboli, uriginale, u parè autore à u champagne di l 'eroi liricu di sacrificà tuttu pè u nome di u bellissima Lady. Ma ellu ùn hà annunziari iddu stissu, ma solu da una distanza pronti à circà dopu à a so, cum'è a prucedura à a terza cucina. A signora di quì hè chjamata "beddu, eterna Moglie Italiana", ca ìnnica una origine supiriuri a chidda chi di l 'eroi sè stessu. Ma ellu ùn hà bisognu di sente a so voce, è ùn ti godi a vidiri. Un sacciu chi hè prisente sicuru vicina.

I mezi di spressione artistica

U travagliu "I si n'andò in i tempii scura" Block vechju in misticisimu è simbolicu. Chì hè solu u suprannomu di "lu tèmpiu, scura." Dopu à tuttu, u tempiu - un simbulu di quarchi cosa di luce, ma li chiacchiari di lu scuru, lu autore immerses u lettore in u mondu di misteru mistiriusu. In più, vi deve pagà attente à altre aggettivu ùn menu impurtante: ". Lumini carezza" "poviru ritu", "funziunalità pacati",

U cuncettu di megliu di u puema à u autore aghjuntu u mitafuri successu: "va surrisu, fàvuli e sogni", "Gruppo imagine". U solcu prodottu indica dinù un'inversione, per esempiu, "I vai I", chì dà tutta a puema di un tipu di sulinnità. In turnu, esempio exclamatory amostai chiaramenti quantu l 'eroi, aspittannu a so mente, Beautiful Lady.

U pesu di u puema, e la mprissioni megliu

dimensione Puetica Siciliana "I si n'andò in i tempii in u scuru" cuntribuisci à u sonu cùarpu di lu prodottu, dannu lu rivolta è angosce. Here alternativa è intermittent cadenza arpa, stringhjendu quasi impussibule à definisce u pesu di un sìngulu versu. A prima linea di pregu iambic ricorda di u sicondu hè assai vicina à anapaest è taglia simile à u terzu amphibrach. Solu in u analisi, "I andò in lu tèmpiu, scure," si pò esse capitu chì sta strexiu versu - dol'nik.

Tutti u talentu di u pueta pò esse chjaramente vistu in un pruduttu. Sentu a so filosofia e worldview. A forza di u racontu, sentimenti selfless piglià in la fantasia di un cavaliere, ch'ellu hè prontu à aspittà chì u so partenariatu per sempre. E lu faraghju solu cuntentu capaci à sapè ch'ella hè ci parchì i so imagine, tantu fughjiticcia, è cun eddu, ùn si parranu lu stessu lorda. attitudini Reverent à i miò sulinnità di u momentu, chì vi permettenu di u so à vede, è stace dispirata, apparentemente, u pueta hà amparatu assai di più, senza mancu sapè si. È hè impussibile à capisce stu travagghiu nta na manera diffirenti, perchè ùn ci sò micca motives ulterior: solu i caratteri è sincerità parolle.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.