FurmazzioniEducazione è culleghji

Lacu di a casa: The ricetta "diliziosu" travagghi

Literature - Ùn hè coce, tantu i ricetti quì sò Camera. Micca tantu impurtante, chì a persona hà da scrive un scrittu, scrittu, scrittu, o storia - ùn ci hè nimu mètudu universale, bona e pratiche chì vi aiuta à creà un capi virbali. Tuttu dipende di la menti, emuzioni è anima chì ogni autore mette in u so travagliu. Ma, però, ci hè universale "staciunatura", senza chì ancu una sèmplice Lacu di l 'casa, vi s'otteni un turtura hellish.

Cosa hè a caccia?

Description of a casa, - u travagliu, chì duvia ùn dice tutarmenti l 'aspettu di u duminiu, ùn solu drentu, ma dinò fora. Chì hè, per risponde à a quistione "quantu". Stu tipu di travagghi ùn sò appena trovu in u primariu: curriculum è culleghji. L'essenza di stu mistieru - à insignà u studiente:

  • Upirari vucabbulariu dirivatu.
  • pinsamenti Structuring.
  • À ricaccià i so avisi in rilazioni à calcosa altru.

Numaru di i bè un pocu di più difficiule di a natura, perchè assai di attinzioni distracting scheda. In un tali casu, hè difficiule di definisce ciò chì hè impurtante, è ciò chì hè sicundariu. Per quessa, avemu à pruvà à capì ciò chì si pò serve cum'è un cursu di lu, è chì hè una bona staciunatura.

Cosa ti vecu?

In fatti, a discrizzione di a casa di capiri a scrìviri circa chi na pirsuna vede in fronte di ellu. Tuttavia, stu compitu pò diversamenti interpretati. Sè vo pigliate cum'è hè, mentri la cumpusizioni gira in un càlculu dull di cracks e fritte, chì pò esse vistu nant'à i mura di fora di u bastimentu, u fundamentu è u tettu.

A bona suluzione saria una discrizzione di u prughjettu architetturale o di i rivindaroli m'ete fattu-manu, (per esempiu, découpé, apre ringhiera). Sè l 'patatine fritte, è cracks - u solu "Santa Chiara" di u Jesus foras, allura vi pò micca ghjustu scrìviri circa a so esistenza, è a dicu, a storia, chì hè assuciata cù stu dannu. Soprattuttu pupulari stu mètudu usa lu, quandu vi tuccherà à cullà cù una discrizzione di u vechju, casa, perchè stu duminiu hè carca di storia.

Windows e porte

Tù ùn avissi privà li finestri attinzioni e porte. Hè cunsidarata forma malu a scriviri circa quantu li finestri, casa, o porte. A cosa più à scurdà si di u prughjettu. Per esempiu, u ", porte a casa era grande è pisanti. Iddi sò studiata cù beddi penna corona chi ha mìazzu chasse à pocu pocu di tempu a tempu ", o" vitrati Dark ntê budget forato. Sta vecchia casa, ùn hè bellu cuntentu di lu novu tenant. "

In u primu casu, simpricimenti discrivi u prughjettu di a porte, entrata. In u secondu casu, u autore mittia Windows, features, umanu. Però, no più di stu esse parte di i discrizzioni u travagliu ch'elli sò, cum'è sempre risponde à la quistioni "quantu" (la finestra unni - ntê). Description de la casa da cù una tecnica simile hè spessu trovu in la littiratura, l 'auturi voli pòrtanu a lu litturi micca solu una rapprisintazzioni visuale di ciò chì hè pusitivu, ma dinù un fondo emutivu.

Tettu, o una stanza?

Description of a casa, - u travagliu chì nascenu assai di e quistione. Sopratuttu quandu si veni a lamps appartamentu. Sè un àstracu, Windows, porte è facciata, in generale, tutte e chiaru, poi lu tettu - una sola mumentu, perchè assai spissu vi pò truvà works in lu quali ùn hè stata una parolla scritta. Forsi chistu è unu di l 'errore più discorsu - ùn hè una casa, senza un tettu. Ancu s'è ùn ci sò micca prughjettu di u tettu, ci pò esse dettu, per esempiu: "Sottu nurmali tettu, tiled trova a casa di a mo ghjuventù. U so muri ... ".

Spissu vi pò truvà lu Lacu di una casa di abitanti, senza una minzioni di u tettu, è à spessu invece discrivi la stanza. In principiu, issu hè un gran suluzione, soprattuttu s'è vo finiri di scriviri li paroli: "E 'arcusgi allura tuttu stu bellezza spartu, perchè l' casa era senza un tettu." In lu Lacu di l 'edifiziu esse sicuru di mintuvà u so tettu. Inoltre, ùn hè necessaria à "rima" da a facciata è finestri di lu cucina, cù mubiglia, corona, e poi turnari a la veranda. Prima vi tuccherà à discrìviri l 'aspettu di la casa, tandu i so stanza (s'ellu si cumporta impiegu).

Description of a casa: u esempiu

"Da u tempu I hè quì, hè d'stata di più chè 15 anni. E mi ricordu ancora lu casa, in u quali cultivati. Era picculu, un pocu lìattu, ma cù una nova tettu. Ogni tanti mio mamma è i muri Blanchi è pittatu anticarburizing blu di la finestra di la nostra munasteru acquistatu un ochju matricola. In l 'istati i porta davanti à a casa hè sempre aperta aprire la larga, è in l' inverno, incù tutti i finestri scurria trasparente di una lumera kérosène, comu si accoglia touting una tazza di tè calda. Ùn avemu micca hannu un àstracu, appena unu pocu pressu in la casa, ma era bella à pusà ci veghje longu di statina è riflette à tuttu.

Hè d'stata 15 anni, è solu fundamentu crumbled firmati da a casa di u mo. Sè vo taliari di vicinu, vi pò disciuplicà induve e chiddu di la cammara statu usatu, ma micca di più. Una casa, appena sùbitu, è u so discrizzione hè divintatu parte di a mo memoria. "

U scrittu nant'à stu tema hè bè perchè ponu esse aghjuntu à i discrizzioni di un pocu di storia, un pocu emuzioni, un pocu memoria. ùn conta, ch'elli sò veri, o, salutau, comu longu com'è tuttu hè maraviglia assuciata. Dopu tuttu, senza ste "aromi" nun ottene una bona cumpusizioni. Literature - hè, di sicuru, ùn la cucina, ma ancu quì, hè difficiuli di fà senza arumi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.