ParalinguisticiDintra disignu

Kitchen Provence stile - cunfortu è faciulità

Parechje casalinghe vulete avè u so pastu ùn serve solu di cucina, ma ancu un locu induve si avissi a essiri beddu a passari tempu cu a so famiglia è amichi. How to oculistica l 'internu, per lucano lu cù un tocco di rumantica è coziness? In u nostru tempu, ci hè assai pupulare disignu di cucina in u stile di Provenza.

A parolla "Provence" in i mezi Francese "pruvincia". House in stile Provence hè u cumpendiu di una tradizione di famiglia, cunfortu, caluri e facilità rusticu. Quannu attruvau un stile, si deve esse ricurdatu chì si ùn accetta pretentiousness, lussu eccessivu è scorni spertu in l 'internu. A basi di stu stile, hè a simplicità, è stampa antichità.

Materia: Solu naturali sunnu usati di dicurazioni - una pietra, lignu, cuite, mattone smaltata, mosaico, pittatu apertura ceramica. L'internu hè permissible à aduprà è uggetti di metallu, ma quì hè di dà rinumata di i prudutti fattu di metallu dull, comu lu soli lu friddu di mitallu pò entra tutti l 'andarinu armunia di Provenza.

Colori: A cucina, oltri un bagnu in u stile di Provence, deve esse fatta fora a naturale, luce è i culori caldi. Per i culori primariu à l 'abbillimentu jìssi biancu, grisgiu, marrone, luce, crema,, beige colori sabbia, è a so tracce. Cum'è un accentu applicàrisi sò perfetta di ghjallu, rosa, culore turchinu di luce.

Scalata: To finiri li mura friquintimenti usatu culore Textured calcina messi manera "clumsy", cun irregularities visibili è legno. Tù dinù ponu temi più lu muru cù carta da parati succorsu, ornate mattone smaltata, pietra, apertura succorsu dicurativi imitannu mattone, o granitu.

Floors cucina, in stile Provence - apertura o bordu. pianu Color - cuite, o pietra di luce. din Lama, linoléum di i legni di pavimenti in stu stile nun stava bonu.

Istia deve esse pittatu un culore altura à ornate i fasci tettu pò ièssiri usatu, dipinto in un culori scuri o luminosu.

A porta di lu cucina, in u stile di Provence deve sceglie u culori di luce. Ponu esse pittatu porta Nu superficia bianca, naturale anziana o ornate lu cù pittura di fiore.

In campagna muderni ci hè a pussibilità di stallà una finestra, Francese, chì hè perfetta di stu stili. Ma vi pò farisi una nova finestra cù una fusciacca in parechje rùbbriche è una larga windowsill. The doors, finestra, deve esse biancu.

Furniture: mobili cucina, deve esse fattu di colori legnu o di lume un mimetisimu, cun cartoni piglià in cui vi pò ammucciari extra soi. All extra in cucina à esse custruitu. Micca male vi taliannu stu chaises cucina, da a vigna.

Piani ponu esse fatti di marmaru, lignu, granitu, manière, ceramica, o un mimetisimu. Culore è materiale hè di solitu sceltu lu stissu comu si hè fatta u spaziu biancu.

L'imbastu deve esse di Marque antichità è esse in un sèmplice rurale è piacè, ùn fila carni. Calchì volta studiata cù mubiglia tinciuta cu motivi naturale.

voci Interior e Accessori: cima, luce, cucina, arrivata in stile Provence avissi a èssiri dilujùtu incù tracce vivi di tutte e speci di muri. Per esempiu, quì sò perfetta di Sana cù i rivindaroli vivaci.

Dinner, Asciugamani, Insignia tavula è altri stirà pò esse studiata cù ricami. U culori di lu menu di sarsa sò gialle, indigo &, mattone-rossu, lillà, viola, e tracce.

Dinù, ci duvia esse un piatti ceramica, incù sfarente disegni, i prudutti vimine (conchi, casciuni, e sporte, etc.). Nice complement u lampade vulume interni, bàttiri brivetti cannila di ferru e altri agenzie antica.

Un Sognu suluzione in u generu di u cucina, hè a prisenza di tutti i tipi di flanges è raccordi stabiliti. Grasti, tin è altri stirà sò micca di solitu cartoons a fattura, è stava nant'à a vista è serve cum'è una dicurazioni in l 'internu.

stile Provence hè abbastanza sèmplice à azzione, ùn micca bisognu di grande expenditures. Ma, nunustanti la cumpleta mancanza di lussu è uriginale, in tali varri sarà sempre giustizia calori, cunfortu e uspitalità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.