Arte e spettacoliMovies

Ivan Pyryev: biografia, la vita parsunali, filmografia, photos

Ivan Pyryev - u famosu film director Suviètica, chi desi populu assai di filmi mintali. Iddi taliari avà. Watch è futuri. U so talentu hè élégance.

Assai genti sapere è sapè quale hè Ivan Pyrev. Biography la vita parsunali di stu gran figura di sinemà Soviet hè sempre u sughjettu di i critichi di discussione, li stòrici e appassiunati di filmi suvièticu.

ziteddu

Born annata 11.04.1901. Luogo di nascita: village, Nati-Na-Obi (Altai Territory). Cum'è tutti i paisani di ddu tempu, i so parenti avia spisu tempu tuttu in li campi. In più, circannu di furniscia a famiglia incù fondi applicàrisi, la matri e patri di la picca Sobinine chì i di u pane in u un tempurale Barge. In lu 1904, u so babbu, ùn era - ch'ellu fù tombu in una lotta. Doppu ca, la matri si n'andò à u travagliu, è Ivan manca à l 'impurtanza di lu so babbu, Osip Komogorov. È ch'ellu campava in una grande famiglia cuntenti di Old cridenti missiavu à 10 anni. Quandu Sobinine finitu terzu scelta, a so mamma ghjunse à ellu. Idda cci pigghiò a la Museo, induve cohabited cun Tartaru Ishmukhametov Amirov. Iddu era prumessa in u cummerciu di i frutti à u mercatu, ch'ellu era un omu di n'aggrissivu è cortu-timpiratu, è quandu betu, si jittò nta l 'fraile. Mamma e figlio suffertu ricianu Amirov di u tempu essa. Ma una volta cumuli Sobinine nun sappi risistiri. Duranti lu prossimu sociaru perchì briaca affirrò una piola è falava à Amirov. È chì si ne fora per esse di più un chjami aghjalesi è un scélérat: iddu Ignominieusement fughje è si piattò in una stazione di polizia. Doppu chi Ivan avia micca a scelta, è si n'andò "di u populu."

ghjuventù

In 1915, Ivan Pyryev assemi a unu di i treni FRA andò à u fronte. Iddu cummattiu in u 32 di marzu di cuttuni Siberian, fù dui feriti. Per Merit Military ch'ellu ricevutu una abbianu u George Cross 3 e 4 livelli.

In maghju di u 1918, si lampò gestu cun francese typhus. Ma ghjovanu corpu forti a guvernà prestu cù i k. È subitu dopu à a so ripresa si juncìu la Armata è u Partitu bulscèvichi. A so brama di farimi ci hà permessu fora di u strasurdinariu Armata prumossu à u primu capu puliticu è dopu à u agitator. Era tandu Pyrev accuminciò a studiari a scola dramma Gubprofsoveta. Ci successi lu so riunioni fatali cun Grigoriem Aleksandrovym, chì hà largamente subisci lu destinu prufessiunale Pyreva.

Ivan participò attivu in l 'urganizzazzioni di l' Ural Proletkult. In i cità di Ekaterinburg pigghiò lu nomu a scena di Altai, fu macari nu membru di un Troupe dramma prufessiunale. In l 'istati di lu 1921 a Ekaterinburg furriau pi Third Moscow Art Tiatru. Grigory Chibulcutean e Ivan Pyryev era tantu Mastr'Antoniu, è culpiti da a so attività, chì prestu a dicisioni di turnari a Mosca.

Moscow Miscellanea

In u capilocu di u prima òpiri comu un attore in la cummedia addivintau lu rolu Sergeya Eyzenshteyna "The messicana." È in i filmi iddu prima apparsu cum'è un pagliacciu, in un filmu cortu "Glumova testi." Allora Pyrev travaglia à Vsevolod Meyerhold. Parechje ricurdatu a so 'parrucca, verde, quandu si svurgìu nu rolu di Bulanov in l' "Furesta". Longu u stradellu, lu diritturi avvene Ivan Pyryev direzzioni parechji club amatoriale in ch'ellu mette quake è oratorios su apprupriati, attualità di u tempu.

In u 1923 si lauriau successu comu un dipartimentu agiscenu studiente GEKTEMAS. E lu diritturi, nun studiatu di qualchi tempu. Infine, ci hè in lu mondu di u sinemà, chì era cusì interessatu. Pyrev prima travaglia cum'è una lingua diriggenti. Prufissiunalisazioni è talentu hè dinù quasi subitu è si messe à cuntà ellu cum'è l ' "u rè di assistenti." U sidelines di u pavilions parra chì, avendu in bóccia Pyreva, ancu l 'diriggenti cchiù debuli appi successu.

Lu primu film

Di sicuru, si vulia assicurà chi u escalope in u so propriu. À ringrazià à una cuincidenza filici di u giuvanottu, u sinemà Soviet sapia chì Ivan Pyrev. Filmographie cci accuminciau cu la cummedia satìricu "a donna straniero". A scrittura di stu film, scritti da N. Erdman e A. Mariengof, hè statu creatu per a natura di statina. A statina 1928 hè ou, Issa arricchisci posticipatu. Ivan Aleksandrovich per un cortu di trè settimane rewrote la scrittura e anale i filmi. So u screnu cumpariscerà u so primu ritrattu.

A prima prova hè «micca una clod." Ma pùa seguita una seria di fiaschi. Second satìricu cummedia "ufficiu publica", Francescu in u 1931, fù sottumissi à criticà siveru. Cum'è un numeru, venia necessaria di fondu, com'è un risultatu 'idea oi Antimuffa di u film, è u successu hè bypassed stu partitu, pittura.

in lu casottu

È in u prossimu cosita "Village di l 'urtimu" has been influinzatu da u situazione pulitica è suciale di u tempu, è in particulare a nascita di u cullettivu è a lutta contra u kulaks. À i monti decisu chì "i interessi di u ritrattu cuntrariu à i intaressi di u statu", è Ivan Pyryev (vede foto. Sutta) fù cacciatu da a lu significatu.

In 1933, IA Pyrev finalizing un dramma di la vita di tri fimmineddi di Tedesco, chiamatu "pryvé di a morti." Attura èranu attrice forti Ada Voytsik, Tamara Makarova è Veronica DONNA chì coped bè cù la criazioni di imagine di ghjovani travagliadori. Era in u cursu di u travagliu nantu à stu film, trà Ada e Ivan Wojcik Pyreva ogni chiudi rapportu. Più tardi, si te moglie, avia un figghiu, Eric.

attruvarisi sulu,

Doppu la ruttura, la lunghizza di uni pochi anni, lu diritturi pigliò su ghjocanu nant'à un screnu scritturi Catherine Vinogradskaya u travagliu, chi avia lu titulu di travagghiatura of "Anka". Sottu la guida di IA atturi Pyreva (u rolu di titulu di sang Ada Voytsik) cumunica raprisenta u veru dramma di la storia. cumandu di u paese pà u ritrattu. U titulu di finale di a cosita "U bigliettu Party".

Perciò, u successu di u cosita lu spittaturi micca fattu. E si nun era abbastanza à dà forza à i pusizioni di Ivan Alexandrovich à "Mosfilm". crisi Creative, ùn hè micca sanu u travagliu giuntu successu cundottu à una in u rapportu cù a so moglia. Pyrev, è ancu quarreled cù l 'amministrazione, si n'andò a Kiev, unni accuminciau a travagghiari supra l' adattazione di u sceneggiaturi scrittura Eugene Pomeschikova. A riazzioni di u pubblicu dont la cummedia musicale "Rich Bride" (1939) hè statu, allegru. A chi Vi pregu, biddizza, entusiasmu è bonu gaiety sparsi ogni episodiu di u ritrattu, e la mùsica Isaaka Dunaevskogo scrittu apposta per i filmi, fici la storia, ancu di più un'alma, piacè è realistu. U rollu principale in i filmi svorgi Marina Ladynina, chi poi divintò la secunna muggheri Ivana Pyreva.

Marina Ladynina moglia è francese muse

Next cummedia "tracteur" nant'à u racontu un pocu pocu ripetutu prima. Parò, quì u caratteru principale, chì hè dinò embodied nant'à u screnu M. Ladynina fu nu forti-ànima è minacci. Ancora na vota, u prugressu fattu è Pyreva Ladynin à mezu à i più pupulari, figure culturale di u tempu.

It S'avissi a nutari chi si lampò in amore cun Marina Ladynin, Ivan Aleksandrovich lassò a so prima moglia Ada Wojcik, ma l 'amuri di lu figghiu, Eric ùn làssalu iri cumpritamenti. Allora si ni volta parechje volte à a prima moglia. Ma u novu amore sempre vintu. Ladynina hè Pyreva per sta musa. Idda étoilés in nove di u so Crêpe, più di cui avia una grossa successu cù u pubblicu. Ada Voytsik suffertu assai. Hè statu dettu chì hà ancu vulsutu à ricupirari succidu. Ma tandu tempu dull lu duluri e duluri. Idda vinni dipunutu.

Ivan Pyryev sviluppatu un tipu di poetics conflict- row liricu, chi parravanu di l 'ànima di u travagliu è a vita di u bè di u Cuntrastu. Stu ch'ellu embodied bè u "dirittu" è "Avvitatori tracteur". Stu spiigazione di row hè divintatu un tipu di lingua standard cummedia Soviet a mità di u XXu seculu.

l 'anni, a guerra

Mari unu di i migliori cummedi di u cosita Soviet "porcu è pastori" fù lanciata in February 1941, è in June, accuminciau la verra. Parechje i membri di l'equipaggiu, macari pi mmia, Ivan Alexandrovich, anu dumandatu à u fronte. Tuttavia, capace di u paese hà urdinatu a finiri lu travagghiu supra lu cosita. Cù Ladynina in u rolu di titulu, u ritrattu hè statu un bellu successu, divintà unu di i simboli, di a putenza di u spiritu è a fede in u megliu in quelli difficiule per u populu Russian la guerra.

Un altru film, in u quali fù rializatu u travagliu duranti la Secunna Guerra le Monde - hè "Sicritariu di u Cumunista" (1942). Si cunta circa l 'attivitati infine. U caratteru principale, lu cumannanti di la guerrigghia Kochetov (ghjucatu da attore Vanina), i so honnête malfatte eroicu inspiratu tanti à raghjugna u "avengers e truppe di pirsuni".

A guerra di persone di miliuna di citatini Soviet immobbilizzata. À addivà i Morale di u pòpulu, IA Pyrev Efface u cosita "At ore sei in la sera, dopu à l 'a guerra". Par furtuna, diritturi criativu di la vittoria approcciu pridisci era prophetic.

Allora, in u cosita noi ùn aghju usatu lu tèrmini "musicali". Ma si tratta in issu Genre statu tombu è "At ore sei in la sera, dopu à la guerra", è u prossimu impiegu Pyreva "Sbunurata di Siberia" (1948). In issu è in un altru cosita Cast a siconda appena ncuraggiatu di Ivan Alexandrovich Marina Ladynina. Prestu si sò tramindui attribuitu u titulu di l 'artisti People l'di l' Unioni Suvietica.

Nom de amore

Stu statu seguita da una cosita "Kuban", chi hè diventatu un cultu. Stu row romantica, in cui M. Ladynina avutu unu di i so migliori parti, è avà passatu gran pupularità ntra amanti filmi.

Hè statu unu di i so ùrtimu travagghiu di joint. Ivan Pyryev, la vita parsunali, è chì sinu à ddu tempu era statu u sughjettu di discussione in tutti i marghjini di novu impressiunatu tutti cù u so amore.

Principianu u travagliu nant'à i cosita "testu di la" o Pyrev nè Ladynina ùn pò suppona chì u ritrattu sarà sughjettu di li prophetic. Marina A. avutu una donna, chì u maritu va on. Hè statu à stu tempu, Ivan Aleksandrovich ritrova una ghjovana attrice Lyudmila Marchenko.

Iddu, comu un omu mature, frombu in amore cù una ghjovana biddizza, u so sonnu cù doni è novi parti. Tuttavia, Lyudmila, si n'era à i babbi, o grandfathers vecchiu nun arrispùnniri a rivindicazione Pyreva nè "iè" nè "ùn", scantannusi ca la raggia di un capu maiurone categorical rifiutu. Allora si ni volta à a famiglia, dopu si lassa torna. Hè presente per parechji anni, sinu à Marina Alekseevna Ladynina micca prisintatu di divorziu. Riazzioni Pyreva, chi a ddu puntu I avvisti chì Marchenko ùn si puderà à lià si cù a so vita, era assai disegni. Iddu minacciati chì Ladynina perde u so mistieru: ci hà da fà cusì, chì ùn diriggenti ùn invita i so. Però, si passavanu un caratteru forte, ancu ripudiata. E Ivan Pyrev, biografia, la vita parsunali chì cuminciò à esse discutitu in i monti, festa, funu i so techju, I O Ladyninoy quasi dimenticatu. Iddu fu chiamatu u tappitu, tantu ch'ellu si furmau la pirsicuzzioni di l'attrice Lyudmila Marchenko, ma li disse chì era u so noms de amore è senza Lyunechki (comu si chjama Lyudmila), hè ghjustu ùn funziunaranu. Era dunque, Marchenko moglie cà causa zerga uncontrollable Pyreva. Cù lu, si face u listessu cum'è cù Ladynina, da ordine drammaturgu Directors u so invitatu a cumpariri e criannu ostaculi à l 'òpira tiatrali.

Ivan Pyryev è Lionella Pyreva: la vita parsunali è u travagliu à i 50 anni, -60h

Dopu à ritirari da u so postu in u capu, si Efface successu un adattazione di Dostoevsky di "The baccalà" rumanzu. Però, doppu lu so travagghiu supra lu rumanzu di u listessu "Ghjornu White" l'Dostoevsky hà fiascatu.

Duranti l 'urtimu piriudu criativa ch'ellu fù soprattuttu impastughjata in attività suciale. Pyrev statu elettu un sustitutu di u Supreme Soviet di l 'URSS, e cchiu tardu travagghiau comu diputatu mprinnituri di u Cunsigliu Greater Arts di u Ministeru di Pesce di l' Unioni Suvietica. Ci hè dinù u rispunsevule artistica of "Mosfilm" è ancu u so rispunsevule.

Iddu poi moglie attrice, chì divintò u so noms de moglia. It Lionella Skirda. Ivan Pyryev è e donne sò statu un tema particulare in conversations bohemians mitrupulitanu francesu. Lionella hè più chjucu cà u so maritu per 37 anni. In agghiunta, comu si vantava vicinu à Pyreva genti, si nun si firmau I Cumbattanti ellu riittatu Lyudmila Marchenko. U rispunsevule hè in un statu di diprissioni, è stu pigliò u ghjovanu Lionella.

L 'ultimu ghjornu di a vita

Quandu l 'Unioni di cinematografici, organizatu Pyreva, ricevutu ricunniscenza, si perde un assediu arapisti o à un altru omu, e si misi a traduire un vechju sognu: adattà film "The Fratelli Karamazov." U primu seria statu tombu. Total previstu di trè parti. Iddu è, cum'è sempre, travagliatu cù piena dedica. February 7, 1968, turnau 'ncasa, comu a lu solitu, a fini è stancu. Ivi a dormiri e nun Ind'e.

Iè, ci hè una figura cuntruversu. Ma a so cuntribuzione à a storia di sinemà Soviet hè perdita. Iddu creatu dipinti, da u quali emanates felicità è abbituatu. Indomitable, indomitable, irrepressible, issu hè Ivan Pyrev, quale biografia Offri à i so rilazioni di u mondu, à 'amuri. Vulia à piglià ogni cosa da a vita e vivant ogni jornu comu l 'ùrtimu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.