Home e famiglieHolidays

Impara piacè di celebrà un anniversariu

Sè vo riflette nant'à u scopu, cum'è un piacè nota anniversariu, dunque stu articulu hà da esse assai interessante per voi. Di sicuru, stu ghjornu deve esse un unu famosu. È i nosci, è l 'eroi di l' occasioni ùn parlerà. Si duvia esse simpaticu, beddu e intarissanti, è più ntî - famosu. Pudete cilibrari stu casu in a natura, o vai à u risturante, ma serà micca menu ntirissanti pi festeggiari l 'occasioni, è in casa soia. È s'è vo sempri à sparà lu, poi in u futuru tù sarè capaci di a gudiri veghjanu da sta rara, di piacè è festa uriginale. À principià, chì l'schisà i so affari e cuncerna di francese generale è scopra i fistiva, hannu qualchi piacè incù tutti i cori, è hannu qualchi piacè. Puru siddu l 'impresa hà accolta arquantu Child l', vi pò sempre ghjucà ghjochi intarissanti, chì hà da esse a suluzione di u vostru prublemu: cumu piacè di celebrà a nascita di a casa.

Chì l'principiatu cù un cuncorsu chjamatu "Minnellu". Piombo occhi fora un pezzu di carta, e passa ogni chjerchju, tuttu in ordine à sò scritti in màschera versu a l 'anniversariu. Per Starters, vi ponu scrive a prima ligna à u restu si prutrassi màschera. Ogni dopu participant scrissi unu versu line, priurità in rima po Curve u linzolu. Per u prossimu jocaturi si scrivi una nova ligna, è ch'ellu hà cuntinuvatu à coglia un ritegnu à i pruposti fatti sintenza. Dopu à tuttu u invitati scrissi i so màschera, liata pristatu di vèninu e curie expressively leggi stu mard in onuri di l 'eroi di l' occasioni. Si gira fora assai tasca e pusibule.

Un altru cuncorsu per aiutà risista cu lu compitu di piacè di celebrà u so anniversariu, chiamatu "hot - friddu". First nantu un pezzu di carta scritte Saluti anniversariu. Allora si hè tagliata in pezzi è datu a bravezza cusì ch'elli sicretu i pezzi in casa soia. Sè lu picciottu anniversariu - man, dànnulu i pezzi à e donne, è viciversa. Eroi di l 'occasioni di raccoglia tutti i parti di stu ch'ellu vi hannu a puntu induve u piattu tutti i pezzi. I participanti sò in una fila è, gridare "caldi" o di "friddu", sicondu u cumu vicinu à unraveling anniversariu. Quandu tutti i pezzi sò arricugghiutu, l 'unu cu ammucciau lu cumplimenti, leghje u so anniversariu.

Hè pussibili a arrangé un cuncorsu di quali ogni participant vi ghjunghjerà qualchi ricordu tasca, cume un manicu in la forma di punti o di un cultellu, o calcosa altru. Anniversariu picciottu ea tutti li visitaturi ogni travagghiu, esse sicuru di ntirissanti è simpaticu, è l 'invitati, a turnu, si svorgi, per ch'ellu ricevutu volti.

No menu ntirissanti hè u cuncorsu "Induva Sò I?", E chi vi aiuta scioglie u prublema, how piacè di celebrà un anniversariu. Member davanti cu li spaddi a tutti l 'àutru, è ch'ellu era nant'à a so miccia maglia ritornu cu diversi èbbuca cume "Bagno", "stazione sobering-up", o autru, comu chi. Allora specificà sfarente quistione, mener, chi lu sunaturi ci criu chi hè scrittu nantu à u labellu.

Sè vo sempre dicidiri comu piacè di celebrà un anniversariu, esse sicuru di ghjucà incù a vostra bravezza in un jocu chiamatu "L'âne". Quì, lu jocaturi va à tutti è prova à mustrà a parolla in a so arechja parra prima participant. Tutti l 'àutri sò cunvince à capitu a parolla. A quellu chì abbisari prima risposta currettu, andat a centru di la cammara, invece di u jocaturi prima. Avà ch'ellu hà da avè à pruvà à mustrà a parolla in a so arechja sussurru jocaturi prima. Ghjè un ghjocu assai passiunanti, piacè è passiunanti chì ognunu nni godiu participà.

jocu assai passiunanti "The Situazione". Idda vi ripiglià u mare, di gioia è piacè. Vai chiaru, si à a pitturina cun palloncini bastone cassetta sistema. Avà fughjiti nant'à u pianu di l'incontru. Sunatura ci vole Pronuncia falà è sorte tutti i cirina, u ballò ùn deve esse a crepapanza. Watch sta bedda tasca.

Per quelli chì ùn sapete cumu passiunanti à celebrà u so anniversariu, sarà un jocu veru Corsa "destinu un pezzu di caramelle." Si sintia un cuncorsu, comu donne cù trucco. Quì, u miccia hè pienu di crema, aspro, e si jetta caramelle. E lu jocaturi devi arrivà lu caramelle da lu catu chinu senza cù e so mani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.