FurmazzioniEducazione è culleghji

Images e discrizzione di i caratteri. "Bride" A. N. Ostrovskogo

A. N. Ostrovsky discrivi ritrattu abbastanza pricisa di indiffirenza è callousness di quelli tempi. Oghje avemu da circà à i carattaristichi di miti. "Bride" - un travagliu chì hè partutu falà in i annali di litteratura mundiali. Chì l'abbicinàrisi â.

Karandyshev

Julius Kapitonich in la cummedia ùn hè micca una lingua ufficiali ricchi, chì ùn pò parrari di ogni portamuniti, piena, no rispettu di sè stessu. A funzione principale di caratteru - self-di stima, chì, in principiu, è purtò à un fine tragicu. Chì sò e caratteristiche di miti? "Bride" Ostrovskogo A. N. - un travagliu chì hè un pocu più faciuli da u fattu chì una dramaturgu mpurtanti hà datu u so caratteri di parlà lu nomi. Guardà sta tecnica i autore cum'è un esempiu di u listessu Karandyshev.

Puru ch'ellu hà una gran nomu di la pirsuna (Yuliya Tsezarya), lu nomu pigghia urìggini dâ palora "Karatysh". L'autore ci mostra u inconsistency di i so brami e pussibulità vera. Larisa hè una manera per ellu à self-vulè, comu lu nurtures so self-stima. Ogudalova famiglia cunsidareghja a so seconda scelta, u solu modu pussibili fora di u pensamentu, si micca assai successu, Julius Kapitonich assai fattu. U so "Carìssimi" - una manera di scunfiggiri un avversa in più forte, Paratov.

Cosa faci u carattarizazioni di i parsunaghji? "Bride" - un travagliu chì ùn vurrà sforzu di capisce, comu l 'auturi discrivi dapoi in tecnica i so caratteri, lu so sentimenti è veru essiri. U tràggica fini - hè un altru puntu, chi A. N. Ostrovsky mocks natura Karandyshev. Dapoi Julius Kapitonich ùn pò giustizia nantu à u so rivali, iddu cummatti contru l 'uggettu di l' èsitu. A figura di l 'omu hè assai pathetic è buffu.

Paratov

Stu caratteru cuntinua nantu à i nostri carattarizazioni di i caratteri. "Bride" - un travagliu chì ùn ponu sorti cù un 'analisi di principipali rivali l'imagine Sami Kapitonych. Avemu digià impauriti distinguiri a funzione di A. N. Ostrovskogo è nomi di parlà. Cusì, u nomu Sergeya Sergeicha nasci da a parolla "Paraty", ca significa "predator Traduzioni". Nota ca lu cumpurtamentu di la cummedia, vi ponu dinù chiamau la "e senza cori, pirchì iddu avia anima." Stu surpresa carattirizza u eroe cum'è un caratteru senza cori e duru. Iddu hè ghjovanu è ambiziosu, assai sumìglianu è ingordu à ognuna pòpulu: "È avà, dami e signuri, aghju altre cose à fà altre calculi. Je suis aller a maritari un assai riccu, ragazza, presa in piombu d 'oru dota ".

Larissa

Quale altru si pò cuntinuau carattarizazioni di i parsunaghji? "Bride" - un travagliu chì ùn ponu disregard u caratteru principale, chì diventa u sughjettu di cuntrastu trà dui omi senza cori è ingordu. Si ti fa un sintimu di cumpassione, perchè parlà fundia Sergeem Sergeichem, u so tradutu di u nome di u prufittu. Larisa Ogudalova - un Mercurialism, una ragazza da a na famigghia pòvira, ma ghjè un travagliu dilicatu è a natura sensitiva.

Quandu hà annullatu Paratov, ghjè l 'urtima speranza - a maritari Karandyshev perchè credi u so omu incù un bon cori e anima, scunnisciutu à qualchissia, ma un travagliu bè. Quandu Larissa avvistu chì una frasca a li manu di 'altri, tandu pruvatu à tumbà idda, ma idda ùn hè abbastanza forte per fallu. Si fanu fora di i turmintatu idda va tombu solu Karandyshev.

"Bride": la caratteristica di caratteri. tàvula

Chì a l'à pruvà à systematize l 'analisi di u principale i caratteri di u dramma cu l' aiutu di u tavulinu.

eroe

caratteristica

Paratov

Ricci, 30 anni, un omu chì dà, un amante di lussu, un travagliu à calculer, senza cori, tutti i so azzioni sò assuciati incù u prufittu.

Karandyshev

Young, ddu mischinu du riz, fieru è invidia. Larissa reproaches sempre per "campu État" in a so casa. Sergeya Sergeicha rivali, circannu a imitatu ellu in ogni cosa, anchi di parlà di genti struitu è rispittatu cun Paratov, mittennu li spadda a spadda.

Larissa

Picciotta marriageable da a na famigghia pòvira, Mercurialism. Iddu si puderà marità Karandyshev a causa di l 'addisperu di u pensamentu, micca à campà cù a so mamma. Talentu, bella è struitu, ragazza, ma una bambola in i mani di l'omi.

Quì avemu presentati una descrizzione di i caratteri principali. À fà i so scuperti, no preferimu noi à leghje stu travagliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.