Home e famiglieI zitelli

How to wean un zitellu da a malatia: cunsigli pratica

U cuncettu mudernu di struzioni seguità i genitori u cuntattu più intimi, è u ùmmiri. Arme in un 'ugna e ergoryukzake, breastfeeds in u mondu è u sonnu cù u zitellu in u listessu lettu fà lu in dipinnenza tocco, pregu e passu di lu cori adulta. Prima o poi ci vene un tempu quandu u zitellu diventa fisica difficiule à esse à a manu. Si bisognu 'aiutu di rumpiri li so abitudini di ripidda in i braccia di mamma, o sora, ma cumu? Wean u zitellu da a malatia rimusciu pò esse di ogni ità, a sola cosa chi stu vi bisognu - pacenzia e so cuerenza.

pédiatrique fisizianu è pissicoluggu di l 'ultimu seculu, Dr. Bendzhamin Spok, in u so travagliu capiri la seguenti manera à wean Letteratura ripidda in le so bracce: simpricimenti nun stava bonu lu hitoriques in chì u zitellu hè cunvince a dormiri. Genitori chì sò usate successu sta sèmplice è tactics duru unità. A maiò majuranza di pirsuni nurmali ùn ponu addritta u zitellu chì briona dispirata in un hitoriques di più chè cinque minuti.

How to wean un zitellu da a malatia, ùn ellu è a so menti injuring è ùn alessandria la pacenzia di vicini, mezzo-ora "cuncertu"? Per quelli chì s'aspittava solu l 'agghiunta di u più sèmplice arricumandata: ùn annacari. Ùn era abbituatu a rimusciu malatia u zitellu in più casi facili a dormiri in un hitoriques. Di sicuru, s'ellu hè pienu, seccu è sana.

How to put zitellu a dormiri? Sans Bellcaire sonnu di i zitelli hè pussibili è ancu preferable, perchè qualchi Pediatri ùn dubbità chì vicina hè dannusu a lu lavaggiu di u so zitellu. Just misi lu figghiu a lu lìattu, copre cù un incoddu è ch'elli i pacifier (s'ellu si succhia). Canta U Populu Corsu un cantu, mette fora u lume luminosu, lassannu lu tp inclusa. Tossing è poguliv pocu grudnichok s'addrummiscì.

I prublemi comincia quandu i pistìcciuli di convulso o teething. Ghjesù ùn vanu, lamenti lamintusa, arrisbigghiarisi in la nuttata, è abbisognu participazione attiva. E quandu lu piriudu diffìcili hè più, i genitori di novu la quistioni Nasci: cumu a wean un zitellu da a malatia rimusciu. Par furtuna, stu mètudu di Ghjesù u zitellu à u lettu, ci hè un alternativa: dorma cù a so mamma. On unu lettu, cù a mamma u zitellu s'addurmisci prestu, soprattuttu s'è tù ci offri u pettu, o sulu misi supra u so stomacu, è wiggle chjinata. Hè impurtante di permette u vostru zitellu di vanu tutte e notti. Esse sicuru a passari lu in u viculu, appena iddu s'addurmisci. Altrimenti wean tandu sò stata da a dormiri cu i so parenti.

Cù un zitellu in sù chè una annata, vi ponu cullà cù un rituali chjinera. Leghje a vostra storia sèmplice favourite, canta una lullaby. Certi zitelli cum'è duvet notti luci, o poca ilittronica di pruittari una maghjina di caratteri piacè à u tettu e mura. Tipicamenti, sti ghjoculi sò armati cù carattiristichi mùsica.

In i zitelli in sù chè sei mesi ci joca préférés. Postu l 'Teddy lucca in lettu cù u vostru zitellu, ancu s'ellu ùn hè assuciata cù u sonnu.

Un altru pezzu di cunsigli nant'à "come si wean un zitellu da a malatia" - à pruvà à ellu pè ottene di più miluna € per ghjornu. Camminare, ghjochi attivu, baigner prulungati in lu bagnu cu joca - è chì hè digià stancu freitag Va 'ochji, ricusa capu nant'à qualcosa Chjara (divanu, chiumazzu o ours favourite). Hè impurtante ùn a Miss stu mumentu, pusà vicinu à ellu e fici strata baffi cu la testa. Sta manera pulivalenti à salvà assai parenti di i zitelli cultivata-up di Bellcaire in i so armi.

Massage surrisu di li gammi e daretu nanzu chjinera calmu è tranquillu me matri, o voce di u mio babbu, humming qualcosa Coglia, aiutà u vostru zitellu senza prublemi vai in lu regnu di Morpheus.

Un altru prublemu - se lu ciucciu usatu pi dormiri duranti u ghjornu solu in un ruteddi. Spiciarmenti veru in winter, quandu u cuntrastu di aria lu friddu e callu è camping nuvolati custrincennu 'ochji di u zitellu chiuriu subbitu quandu intrendu u carrughju. Sti zitelli sò difficiuli di mette a dormiri duranti u ghjornu in casa soia, è dopu à naps - na granni occasioni di la matri di me tempu di fà qualcosa intornu à a casa. A quistione di quantu à wean u zitellu da u carru Bellcaire, a risposta hè chjara: vai per un caminu, quandu u zitellu hè attivu è sveglia. E poi lu caminu ùn vi liassi cu lu sonnu. Di sicuru, vi tocca à crià i ruteddi in un postu à pusà, è ùn Défense à mètteli u zitellu horizontally, cum'è si sbadigliari. Mostra u vostru zitellu quantu à ghjucà l '' altri i zitelli, comu Pigeons coglie pistìcciuli, sì tuttu ciò chì, ghjustu à tene a so primura è micca ch'elli sò in un statu Coglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.