Self-culturePsiculugia

How to vince più di una donna: cunsigli pratica

By e grande, da l 'omu una donna, ci vole pocu - cura è attinzioni. Però, l 'omi di cridiri ca li fimmini sunnu urganizzati assai più cumplessa cà hè veru, è chì hè piàciri a iddi. Ma chistu nun è lu casu. Quì sò qualchi punte praticu in u quantu à vince una donna, è tene u so attinzioni. Ùn vi scurdate chi i nostri capi à ntellettuali ùn deve esse pigliata cum'è u solu currettu, ma ponu aiutà à stu casu difficili.

Cosa à circà una donna?

U sessu giustu comu parti mìa. Stu vali à tutti i fidati, ancu i più struiri. A cosa principali - à truvà e parolle dritta: la frasa chì hà pari granni, comu ogni. Pudete fà senza e parolle - un ochju di a brama, ma ricordati ca li fimmini 'amuri cu lu so' aricchi. Ghjè perchè tù credi in lu, o micca. Ùn firmò à parlà - di voi ùn hè troppu difficiule, è l 'uggettu di u to' amuri vi sboccianu in i so ochji.

Sapia quantu à vince una donna, ricordu chi lu rolu impurtante ghjucatu da doni, parchì hè u Manifestation materia di primura. È ùn hè in u commercialism, è in particulare a psiculugia di e donne: iddi bisognu di una pezza di u vostru amore, chi tu pò tuccari è mustrà i so amichi. Picculu palisà carine. Soprattuttu doni purtatu da affare è affare prizziusa: ch'elli ti ramenta di a vostra favourite chì vo pensu è luntanu. Ùn pò mbrugghiari! Affacciari, quantu à vince una donna, voi ùn tuccherà à besieging i butteghi di salumeria in casa. Get interessante in u donu viti a vostra donna hà da esse cuntentu, ma, criditimi, qualcosa cumplitamenti unrelated à facenni soi hè assai megliu adattu. Ci hè un prighjuneru psiculoghjche: dì una favourite chì vo avete preparatu à Purtivechju, è dumanda à puntu ciò chì ghjè. Listen attente à i risposti - si ti dicu chiddu chi voli.

How to siducia l 'attinzioni di ex-fidanzata?

Si succedi ca genti lasciarà. Hè assai tristi, ma micca sempre irréparable. How to vince più di una donna, si in u passatu vi rimettu follie, è ch'ella si n'andò da voi? Prima, ùn mostra a so debulezza è umore dipressu. Hè chjara chì vi sentu male, ma ùn anu cunnosce u vostru préférés. Conversely, s'edda vi vede senza hè bè chì vo ùn pèrdite, è cuntinuà à andà nantu, si vi cunfùnninu her è fà vi dumandassi. Second, piglià se a qualcosa. Ghjè unu di i reguli di più impurtanti chì m'aiuti a riturnari a so 'amuri. Esse sempri mpignatu, à ùn pensu lu passatu, a scappari. Nuddu pò spiegari comu si travagghia, ma travaglia! Terzu, ùn cumunicà cù lu per un tempu - ùn chjamate, ùn scrive, ùn circà di reunione. Chì a so femu prima. Sè i sentimenti sò sempre vivu, è vi chjamate. Quessi sò i donni - si tocca à cumunicà cù quelli chì sò impurtanti à elli. Quartu, ricordu solu u bè di u vostru passatu giuntu. Si pripara 'na bona festa è tira. In più, s'è u vostru riunioni ùn piglià locu, hè megliu à andà daretu à induve tù era granni nzemi. Quintu, è più ntî, ricunnosce i so sbagli è curretta. Dopu tuttu, per qualchi raghjoni ch'ella hè partutu luntanu da voi? Pensu per quessa ch'ella hè accadutu, è ùn permette si in lu futuru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.