Home e famiglieFurmazione

How to bring up una ragazza, senza un babbu?

Linguistica - hè un mumentu, cumplessu è assai mpurtanti. Hè tenutu aise, piazza, ma a lu stissu amuri tempu e cura. In una famiglia cuntentu, quandu genitori sò cù piena rispunsabilità di i so zitellu, u zitellu crisci bonu, Decisive e lu sapi e so diritti è rispunsabilità. Ma, par disgrazia, micca tutti hannu lu tempu di i zitelli, in particulare si cresce solu una mamma. So come si purtà, su una ragazza, senza a prisenza d'un omu in la famigghia? How to evitari sbagli tinti è crescia una vera donna?

Puniscia, cum'è una sora?

Nantu a quistione di fà purtà à una ragazza, u primu postu ci hè u prublemu di una punizioni. Da un 'età principiu di i zitelli sò agiscenu, su, è figliole volte fà Figlioli peggiu. E, comu la furtuna avissi dopu à ùn s'imponi sora chì plummeted bouche, o vene cù una curreghja. A faire? Prima di tutti li matri deve esse cuscenza chì a viulenza fisica ùn pò esse applicata à qualchissia - nè u Papa, nè l 'matri. It infringes u zitellu, facènnunni ancu di più cosa è Ribellu. È quandu ci hè micca babbu, in casa, si pò ancu ghjucà in a mani. Mamma bisognu di una voce calma, ma tirannu dicu, la ragazza francese chì ùn vi pò fà. Dopu à ripetutu inghjùlie tuccherà à privà u zitellu na dilicatizza préférés. È à tene cù u visu tirannu.

Amuri di lu Papa?

Ma 'amuri deve esse manca. Anna fimmineddi significa da un bisognu di cresce una bona persona chì vi nzerita sapè u prezzu di l 'amuri. S'è a mamma hè sempre custumi, ùn mostra u vostru Certu, vi deve micca m'aspettu chì u zitellu hà da diventà una cumpassioni è surrisu. E comu l 'ragazza u natura - esse menu à difende, è vi pruvà à truvà l' amuri ca iddi nun hannu un zitellu, da cuntrati. So iddi divintatu una vittima di mbrugliuna è l 'omi assai dishonourable. mamma Amicu ci capisce chì a mostra sentimenti à u ciucciu ch'ella avissi per dui.

Indipindenza o gardiennage?

Tantu à piglià cura di u zitellu ùn hè micca necessariu. Pinzari quantu à sensibilizà a zitelletta, ùn vi pò scurdà circa a so parsunalità. Si avissi divintatu indipendente, ma una maraviglia a sapiri ca me matri in casu di periculu a prutezzione di u so. Sè u mo figliola ùn arrivare a fari quarchi cosa, vi tuccherà à dumandà a so chi si hè bisognu di u so aiutu. Sì iè - tandu aiutu. Ma à fondu, u travagliu in ogni casu, hè impussibile à fà un zitellu.

pocu aiutu

A donna da un 'età principiu deve cunnosce a so andatura. Idda - homemaker. È ch'ella hà assai di rispunsabilità à esse cunsideratu in u futuru: cucina, pulizia,, parenting. Mamma ci vole insignà u zitellu à si dipoi zitiddina. Per sta a attaccari la criatura a lu travagghiu soi. Ma ùn ci vole à cambià u travagliu tutti i ghjorni. Vi tuccherà à sceglie una certa zona induve l 'ragazza sarà u "maiò". Per esempiu, asciucàrisi lu pruvulazzu, lavà i piatti, o di pomi, buccia. E me matri ùn hè micca necessariu di fà u travagliu di a so figliola.

Bellu una biddezza!

L'urtimu cosa à guardà hè quantu à sensibilizà bè una ragazza, hè u bisognu di dì à u zitellu chì idda hè bedda. Ancu s'è a mo figliola hà pecchì in apparenza, a mamma ùn pò li specificà. Hè megliu à chì u zitellu si prisenta à spessu in lu specchiu, veghjanu comu me matri messi nantu trucco o di fà una, manicure. Pudete ancu cullatu incù un rituali: nant'à a duminicata cu biddizza diretta nantu à u visu o di e mani. U zitellu hè di sicuru a gudiri. Mamma hè impurtante di sapè quantu à addivà na figghjola, si la casa ùn hè micca un omu di una figliola in u futuru hè sempre ci è ghjunse à u surf.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.