Self-culturePsiculugia

How to arrispùnniri a rudeness - hè micca facile, ma pussibili

politeness Mutual sciuri di un sensu di u rispettu mutuale, falli cosa dirittu à fà in una varietà di situazzioni difficiule, infini, hè ghjustu megliurisce u festa à tutti quelli chì prisente. noi Courtesy quasi nunda, è ci dà tantu! Perchè hè culà, è issu hè assai cumuna, di punta à a so qualità - rudeness? Cosa sò i risposti curretta à u rudeness, permette di pirsuna culturale è Decisive?

Prima, pensu chì ci hè politeness? Cosa si nni duna? Perchè ùn qualchi ghjente pruvate à esse garbatu? Stu qualità pò micca solu fà a vita bona e bedda, ma permette dinù tù à avè di più effittivamenti fora u travagliu necessariu à dà di più a forza di u mistieru, piuttostu chè stassi in u alliticavanu e rudeness mutuale.

atmosfera Delfinu creatu da quelli chì a billezza è capisce u so impurtanza. Ma certi pirsuni mostra rudeness, è per quessa? Ci sò trè ragiò principale di stu cumpurtamentu.

A brama di chissu lu centru di attinzioni di àutri genti, basatu nant'à la shortage d 'amuri, cumunicazzioni, cura, avà, o in u passatu. Tipicamenti, stu casu è u fundamentu di mistieri di u zitellu. amuri zitellu è cura vole oltri ca comu l 'aria' bisogni. È s'ellu ùn riceve li arricchisci, puis resorted à parechji maneri di siducia di più attenti, cumpresi rudeness. Sè i genitori, in stu casu, vulete mette i situazioni è a wean u zitellu da a prisenza, ci vole à cumunicà di più cun ellu, è i so rudeness sulu nun arrispùnniri. Allora u zitellu hà da ùn anu ricursu a menzu inefficient, chì ùn hè micca valevule. Ma chistu è un zitellu. È s'è boor hè un omu chì ortu, iddu stissu havi a purtà u rispunsèvule di e so azzione.

Ci hè un altru mutivu di rudeness. Calchì volta, in stu modu pirsuni stissi nun sprime, mentri umilianti altri. U Populu ùn hè facile à spiigà. Apparentemente, sulu cu diffirenti genti hannu diffirenti a natura umana. asista Just tali pirsuni.

U terzu mutivu di rudeness pò accade à tutti i populi. Idda hè a la disperazioni e la fatigue. Quandu hè difficiule, è ci sò dipressu, putemu diri quarchi cosa di fari e causari stu dulore a àutri. In stu casu, simpricimenti pentiri.

Avà guardà i quistioni di più pratica. Hè pussibule chì parechji Avìssi cunfruntatu cù una situazione induve certi pirsuni propiu veru tintu à un altru in ordine per aviliscia ellu. How to prutezzione se in tali casi? La situazioni mi pari hopeless, perchè cumu si un omu di cultura riparu francese cad? Intreccia pò. Allora taliarlu qualchi pussibili casi. Avemu pensu comu a arrispùnniri a rudeness.

Ùn ch'elli intiressi boor cuntrollu assulutu supra la situazioni. Sè issu puru, si sarà peggiu. Hè impurtante di capisce in sta situazione, avete tutti i dirittu à u rispettu per voi, è ùn dubbità.

Misi francese cad di un locu in un manera siveru. Ùn vi scurdate chì s'è vo jemu a soffrenu in silenziu, tutti l 'emozioni negativu vi praticà a grana di voi, è tandu pudete puru hannu iddi a Vidéki li nantu quarchidunu. Hè megliu à ricaccià li à l 'bullies.

Quì hè un antru modu, comu arrispùnniri a rudeness. Ùn piglià a lu cori chi vi dissi Ham. Stu veni nurmarmenti a mali voi, micca di parlà candidly. Ùn videndu ciò chì hè dettu in u caldu di scandalu, vi Mulateri Di L'accurtà u traumatisimi psiculoghjche di voi durante u cunflittu.

Prova à aduprà spiritu in risposta à rudeness. È hè assai vere.

Rien a persona chì hè veru tintu di voi. Stu manuvra da accurtà drammaticamènti u calori di u cunflittu.

Cunnette vi la fantasia, pensà Schnapper di vetro, picculu in istatura, o qualcosa à listessu.

via Non-mudellu a arrispùnniri a rudeness: pruvà certi tintu a parrari a lu cori a cori. Stu hè interessante se vo Hamit calchissia da u vostru vicinu circulu, incù i quali ùn si pò firmavanu a Guerra.

iddi Rearrange in un modu pusitivu. Vergogna à dispusizioni deters Ham.

So hè necessaria à tè i membri di a sucetà. Sapè cumu a arrispùnniri a rudeness. Ma si mai falà à u so liveddu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.