ParalinguisticiVena di verde

Gloxinia: per cura pianta

Gloxinia genaru apparteni a la famigghia Gesneriaceae. In a natura, gloxinia (Sinning) hè cumunu in i tropics. gloxinia Native hè una machja, o chì face parte piante cù a ràdica-alimentari, steli è innalzà grande, fiori, si vede. In casa, di solitu curtivatu gloxinia una o, dirivatu da staia razze differente.

gloxinia Hybrid, cura chì hà i so particularità, hè bassu, pianta cù foglie rigati cruci, petioles riccu spuntà. I so fiori - luminosu è nutava: si pò esse tracce biancu o di parechji di blue, rossi, viola, fiori, rosa; forma hè sìmili di grande campani. Hanu un dilicatu, sapuri dilicatu. Gloxinia fiore in la primavera e fiore di quantu menzu un annu, sinu à a fini di vaghjimu. pianti fioritura, duvia esse in l 'ambienti notte induve i temperatura hè micca vascia di chidda + 20-24 gradi. Sè hè pussìbule, in a notte si deve tengu in un locu frescu, unni la température 5-6 scaleddi sottu - si aguali fioritura profuse.

Dopu à l 'germoglio, pianta, ci vene un piriudu restu. La parti di supra-terra di lu ciuri mori. gloxinia inguernu, primura chì in stu periodu parmette solu mètudi scant, deve esse tinutu à una temperatura micca più +10 ... + 12 gradi. Per fà stu, pigghiari fora li grasti cun alimentari in u lattice, o in cantina. Principiu in February, pò digià cumpariri cavoletti freschi. Cù u trabucinata di i pianti la primavera ccchiù in un locu bravezza è cumincià à vin di più nantu. Manera ideali, ci hè megliu à fà cù i PALLET: gloxinia, cura chì abbisogna cura, ùn pò ccchiù umidità nant'à i casci. L 'acqua deve esse calda (Temperature - Ùn prufunnu di 17 gradi), arcusgi, o stannu di un ghjornu. In mancu casu ùn pò esse vinnini gloxinia! di Care lassa permette solu rimuzzioni accuratu di pruvulazzu da picculu Insignia secca, o buccal cuttuni. Dopu à u cuntattu cu l 'acqua, mentri mètudi in u centru di l' tubero - u puntu da chì crescia i casci - forsi si vechi.

Propagated gloxinia alimentari, o casci. Per fà stu, Nodules divisu da u numaru di germs (accurtatoghji à u listessu tempu u tuttu cù carbuni cû) pullulez, lassa la radici di a rena, cupertu cù una cima, biccheri. Dopu à l 'aspettu di a so radiche sò trapiantaru in un linzolu nostra lingua custituita di na mistura di húmus e humus incù una piccula quantità di penat è rena. Hè pussibule à utilizà un mischiu terra di parechji cumpusizioni differente, giniralmenti solu una: a tarra ùn deve esse troppu sapi (norma - pH 5,5 - 6,5). Sta pianta hè bè propagated e simenza: sò posti à una distanza di circa quattru centimeters da ogni altru. Dopu à l 'apparenza di unu - duie paghje di vera fogli di u ripicca sò trapiantaru in individuale rame. Iddi ciuruti in circa quattru - cinque mesi dopu à i paesani. Pò dassi chì in i primi anni di u periodu scumpariu inguernu si sarà assenza.

In la primavera, duranti l 'aumintanti attivu è imposta u ciuri ciuri, piante, bisognu di bon illuminazione di almenu 12-14 anni ore un ghjornu - spicificatu ch'elli vi vai a criscitura ecunomica, è u numaru di fiori, serà picculu. In più, s'ellu u fiori mancatu di lume, chì vi hannu un culore biancu. Duranti stu pirìudu, gloxinia, cura chì duvia piglià in contu i sustanzi di luce, pò esse cuntatu à una finestra, rebord Windows, a sud. Cù u trabucinata di l 'èbbica fioritura, unni di sòlitu vene cù u principiu di l'estate, a pianta, si pò rearranged in u locu menu cavura e' ncapu. Care dà gloxinia fàmi ombra è da a View diretta.

Di u cultura di sti fiori sò più adattu grasti largu è pocu prufunna. Si pò esse fatta di a tarra rossa, o plastica, - si nun mpurtanza. Impurtante solu e so dimensioni :. Per ghjovani alimentari - un diàmitru di circa 10 cm, per adulti - circa 15 cm Musée a lu funnu di la pignata mette u bacinu nicissariu. In generali, gloxinia, malgratu qualchì difficultà incù u so cuntenutu - pianta, arricchiti. U zafranu bè, fiori forti è hè una vera adornment di l 'internu - perchè u so fiori sò tantu belli è bedda!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.