Home e famigliePirsuni sù

Ghjornu di arcane Persons - una famiglia nonni agriturismo

Cù l'età populu diventa matura e saggiu. Ma duranti stu piriudu di la so 'vita si mai ci vole un bon gros attinzioni, a ricunniscenza di u so pertinenza è in i sprissioni d' amuri è attinzioni. Cosa una pietà chì ùn hè micca sempre abbastanza tempu cù parenti è responsiveness à ricaccià mio Ringraziamu a più vicinu, è miu - i so missiavi. È in particulare à addivà à l 'ochji di a sucetà una priurità di u nostru omu saggiu "anziani", u guvernu dichjaratu un agriturismo - u ghjornu di u Anziana.

È s'è calchissia si rivolgi a un trattu: "A fiera di arcane Persons di numari?", Ancu u zitellu ùn ci arrispunniu: "ghjornu di i vechji - October 1" Pirchì ora la casa hè celebrata u paese. In zitellu centri cura di nonne favourite è Granddaddy s'appronta tè cù un cuncertu in u club tinia spiciali festa, alberghi, amministrazioni quartieru ch'iddu distribbuisci individuale doni è drawing salutu à pensioners.

Ma ùn sti sprissioni di primura, paragunabbili sulu a chiddi ca u nostru caru "babbi" spetta da a so famiglia in u ghjornu di una parsona anziana? So chì l'pruvà à dà li una casa è una vera trionfo!

va Interestingly casa partitu "Our favourite" quandu aspittava salla innuvà è spiritosa veru bonu rigali in aghjunta à u tavulinu, alberghi è missiavu. Per esempiu, u scopu ghjurnale muru bè in u quali a postu le foto stanzi. Aduprà cunsigliemu cum'è quelli images induve lu funnaturi di lu nomi cchiù vecchi mpressa ghjovana è bedda, è l 'ùrtimu. Esse sicuru à aduprà poze chi cacciatu i mumenti cruciali di la vita dî pirsuni sù. Tù dinù ponu fà images ntirissanti pi segnu cù una spiritosa, o romantica - tracce ricordu.

Next ghjornu un omu anziana Naturarmenti un cuncertu amatoriale. Si pò principiatu cù un discursu cunt bassistu - figliulini. Fine, s'è u numaru hè cumpostu da spicificamenti di certi missiavi. Pudete puru aduprà u bè cunnisciutu-canzona rimanighjata. Per esempiu, quì, hè cumu u populu corsu "I mo Vicina", chi in grandmothers ghjuventù parravanu Edita Peha u novu e parolle.

Fratelli di u nostru babbone, presidente di famiglia, la testa di u tempu, u Generalissimo è simpricimenti - maravigghiusa di tutti i populi di a Terra di omu!

I vantari, hè ùn hè micca necessariu

Avemu sentu tristi e da diversi ills,

È tutte e sò assai cuntentu in a famiglia,

Chi avemu lu megghiu missiavu!

Ghjesù ùn rigrettu di l 'figliulini

No u caldu, ùn pari,

Prigolubit, scusa

E rializzari tutti i to sogni.

sottumarini cumminati incù u so bisfigliolu,

Si và cù i so bisfigliola in i filmi.

Prontu à sparà un arcu,

Ciuscia sciuma fora di la finestra.

In natari, u megliu in missiavu borbe-,

Top V si sempre

In u cuncorsu - ùn ci hè micca megliu!

E idda canta, comu Dzhigurda.

Math dicisi -

Avemu "reshebnik" di qualcosa.

Si cumponi fàuli -

Ghjè un pezzu di pane à ellu.

Nostru babbone hè assai talentu,

Assai, comu so 'nannu, avemu

È oghje, chì hè di sicuru,

Vogliu vulete fiori!

Vi lasciassi sempre sana,

Tutti i malatii vi dicu: "No!"

E làssalu campà un longu tempu - un longu tempu

U nostru "prisidenti di famiglia"!

Iddu - lu capu di a nostra famiglia,

iddi dannu in u so capu!

Missiavu fiertà chjama:

"U nostru Generalissimo!"

Di sicuru, pudete dinù Recapitulate è canta u populu canti favuritu di quelli chì sò cuntentu doppu la festa. Bona, rimi sinceru tròvanu numarusi ornate ghjornu una persona anziana, oltri a cullezzione di dischi di canti pupulari di amuri Pauvre e amuri di i zitelli di i so parenti, oltri ca comu li nonni. Certi aduprà cunnoscia i media di màschera - hè dinù u anziani effettu più pusitivu.

Un aspettu impurtante di a casa hè vicinu donu prepodnoshenie. À a scelta maravigghia deve esse s'avvicinò cu lu pirìculu seriousness. Si deve piglià cura di tuttu in nanzu, sapere, ciò chì saria sì i sonnii di nanna è Spain. Pudite hannu ancu à truvà in u pianu finanziariu incù tutti i autri membri dâ famigghia di cumprà lu bagagliu chjamà à i so parenti préférés.

È chì issu ghjornu esse unu di i migliori jorna di l anziana. Chì si serà u parentatu ancora dearer e grapiri tent.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.