Publications è articuli scrittiFiction:

FM "Più Chè è Giusta" l'Dostoevsky: una breve retelling

Parechje di noi sò forsi leghje in u rumanzu a scola FM l'Dostoevsky "Crime è Giusta." Interested in a storia di a creazione di u travagliu. Hè cunnisciutu chì u autore à scrive u so casu, pruvucatu u French assassinu-intellettuale Pera Fransua Lasera, accusatu a cumpagnia di tutti i mio guai. Quì hè un riassuntu di u rumanzu. So, Dostoevsky l'FM "Crime è Giusta".

Cosa pruvucatu u assassiniu Manuele

Location - unu di i lochi poorest di St. Petersburg, u tempu - 60-IES di u XIX seculu. Manuele Raskolnikov, avà un anzianu studiente, porta vechji criditore so noms de cosa bona a petra si. Si campa in un pocu stanza in u granaghju. Avìa no money. Liati à u fattu chì stu pòpulu un schifeghju, comu percenter, vinnennu la spadda d 'altri populi ùn deve campà, si dicisi à tumbà la vecchia. A so riunioni in u Tavern cù una marina briaca Marmeladovs chì dice un anzianu studiente di a so moglia Katerina Ivanovna a causa di la puvirtà ammuttari a so figliola, panel Sonia furtifichessi Manuele in sta decisione. In agghiunta a tutti la matina dopu, u nostru eroe riceve una lettera, da u quali avemu amparà circa l 'arrivu di a so mamma, è surella Kfartah, chì tocca à spusà Luzhin - un omu di piccula, ma ricca. madre di Manuele spera chì u futuru Strumenta figghiu-à aiutà u so figliolu à cuntinuà i so studii à l 'università. Liati à i vittimi Sony è Kfartah, Raskolnikov stessu seduce chì l 'assassiniu di una donna, vecchio, soldi-rang à u bè publicu. Cù una intruduzioni di i caratteri principali è lu motives di lu so delittu è l 'avvene principia à Dostoyevsky di "Più Chè è Giusta". Eroi di l'opere ùn sò divisi in versi pusitivi è negativi. All di li sò stu mondu a dibulezza umanu è una vuluntà di ricupirari un peccatu da virtù di ogni circustanza.

uccisioni

À u cori di u nostru eroe lotta dui Certu cuntrariu. Unu dici ca lu rang morte isulata, è l 'altru hè cuntraria à a viulenza. A notte prima di l 'assassiniu Manuele un sonniu-ricordi di zitiddina. In lu core di u zitellu cuntrattu cù cumpassione di un na magro, chì hè partita a la morti. Ma, malgradu stu, Raskolnikov cummette un omicidiu è sempre la vecchia. Nsemmula cu idda, iddu sarà ancu tumbà a so Lizaveta surella, chì vistu u viulenza. Li dispusizione anzianu studiente cartoons in un locu incerta, ùn avendu stimati i so valori. Iddu discrissi la scena, assassiniu in u rumanzu di Dostoevsky. "Più Chè è Giusta" permette à noi micca solu a prènniri cunfidenza cu lu psiculugia di i criminali, ma ancu à capisce u motives di a permissione di stu delittu.

cunniscenza Raskolnikov incù Sonia è Katerina Ivanovna

Dopu à fari lu dilittu, Raskolnikov pigghia malatu. U Populu ùn stà mai più à avutri. Pocu nanzu sintì dicerii chì u accusatu in l 'assassiniu di una vecchia pittore Mikolka. I nostri eroi si 'ntisi forti rimorsu e dicisi a sò confessed à i nazi. Ma stu tempu, si vede u carru movi na pirsuna. Manuele gira è vede chì hè marmellata. U nostru eroe dedica a so noms de dinari nantu qualcosa chì fù purtatu in casa òmu e lu chiamavanu dutturi. A casa di Marmeladova 'ncuntrò cù a so figliola Sonja è Katerina Ivanovna. It discrivi unu di l 'episodi più impurtante in u rumanzu di Dostoevsky. "Più Chè è Giusta" hè u lettori di sentimenti cuntrastanti. A Strada sparagnati u caratteru principale, un omu ellu ùn cu maravigghia. Vogghiu cridiri chi u cunniscenza incù Sonya Marmeladova cambià una vita di Manuele Raskolnikov.

cunversazione Manuele cu lu cori

À amparà circa cumu ùn vi hà truvà ci pusau li cosi, Raskolnikov vene à u cori Porfiry Petrovich. Trà elli ci hè una longa cunvirsazioni. Un anzianu studiente dici chì ci sò dui classi di ghjente: u più bassu, è più altu. Si dici ca lu domani hè intitulata "sangue, u cuscenza". polizia Insightful Turpin chì l 'arma di vecchiu e donne à pusà in fronte di ellu. Ma i tistimunianzi ùn hannu.

Mikolka confessed à scunfighja

U Populu ùn hè l 'ultimu cunversazione incù u cori Raskolnikov. Soon Francia assassina viria rimorsu e scursuni a so tiuria, di novu si veni à i giandarmi. Cori capu à purtà u primaire à una ditiriuramentu incheta Diana. U so cunfissioni chiudi. Ma tuttu di un assassiniu trattu pigghia u pittore da i paesi Mikolka.

ricunniscenza di Raskolnikov

Ci avaristi parenu Manuele tutte e finìu bè. Hà l 'uccasioni di a evitari castigu. Ma lu pinzeru di atrucità s'era micca ellu ùn dà nè riposu. Iddu pigghia lu bisognu di calchissia à sparte elli. Raskolnikov va à Sonia e dici a so tuttu. Idda fu justizziatu l 'arma, dicendu chì a farina italiana agunia murali di fisicu è u invitatu à j'abaisse di a so ricunniscenza u peccatu è chì seguitanu castigu. Tuttavia, Manuele ùn accordu cù i so. Ghjesù ùn vulete sente cum'è una "criatura loathsome." Anzianu studiente và in casa è ritrova u cori Porfiry, ca vinniru di cunvince ellu a cunfessu à l 'assassiniu. Manuele quì è prova à shirk rispunsabilità. Ma prestu i nostri eroi hè sempri in u paese, per fà un cunfissioni. Dopu à u prucessu, è fù mandatu in prigiò in Siberia. Sonia Marmeladov settles accantu à ellu di fà sparte u so piattu. Pocu à pocu i arma si cunvinciu chi so tiuria crèa solu ravage e cuntaminazione. Nantu a strada di a risurrezzione spirituali, si narrazioni, su la bona nutìzia. Stu episodiu hè pumping so Dostoevsky Roman. "Più Chè è Giusta" iscì in la luce di banni. Ancu dopu à a publicazione di u so travagliu hè statu mudificatu è Accurtatu da l 'auturi. So si ghjunse à i nostri ghjorni.

Nunustanti la cumplissitati di l 'edizzioni risuscitatu, u travagliu di "Più Chè è Giusta" l'Dostoevsky hè assai facile à leghje. Dunque hè cunsigliatu à leghje lu in a so integralità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.