DrittuState e lege

Flag of Kabardino-Balkaria: Description

Cosa hè la bannera di Kabardino-Balkaria? Quandu fù u prugettu, è chi significa?

Kabardino-Balkaria: Portrait di u rughjonu

Kabardino-Balkaria - unu di i rigioni miridiunali di la Russia cu na pupulazzioni di circa N.860 milla parsone. A Ripublica currenti fu funnata comu na riggiuni autònuma in 1921.

A rigioni occupa un picculu spaziu (12.5 milla inglese sq. Km). Republic situata nant'à u pendite di e muntagne è valli Caucasian, direttamente sa crèsia di lu sistema di minieri. Par la via, in Kabardino-Balkaria hè u puntu più altu in Russia, è lu mondu di l 'Europa - Elbrus (5642 metri).

A più grande cità di a ripublica - Nalchik, Cool, Ussirvatoriu. I minerali sò estratti tungsten. risorsi culturali lucali sunnu usati primura. In termini di bastone, chìmica, custruzione, industria food, industria lu putiri e metallurgia nonferrous.

In stu ripublica, oltri ca comu ogni altru sughjettu di a Federazione Russa, hannu a so sìmmuli. Cosa hè una bandiera Kabardino-Balkaria? È ciò chì hè a so storia? Stu sarà discutitu più.

Flag of Kabardino-Balkaria: discrizzione è la storia

Republic, bandiera, hè una tavola furma cun un rapportu aspettu mudellu (2: 3). U so Places hè tutti i trè culori chì cunfondenu in bè cun autra: turchinu, biancu è virdi.

Modern Kabardin Balkaria, bandiera, custituitu di trè tavuli horizontale di spissori uniformi. On cima hè un gruppu turchinu sottu - u verde, è in u centru - bianca. In lu centru di la bannera cìrculu iscrittu cumpunuta di i dui campi culore, azzolu e virdi. In issa annata u imagine stilizata di i principali attrazioni naturale di u rughjonu - Munti Elbrus.

Flag of Kabardino-Balkaria, in a so forma attuali vinni appruvatu di lugliu 1994. Nanzu chì, ch'ellu avia un disignu cumplitamenti differente. Cusì, tutta l 'XX sèculu, bandiera, u l'regione statu scambiatu sei volte. Però, sti cambiamenti ùn era impurtante.

A prima versione di u bannera hè una bandiera rossa incù una grande "RSFSR" segnu a la munnizza, cima manca. U dopu stati trovi èbbuca incù u nomu di u paese (à u tempu era lu Kabardino-Balkar ASSR) in trè lingue: Russian, Kabardian è Balkar. In 1957, bandiera, u l'ripublica bedda stidda cincu-nutari, oltri a la tradizziunali simbulu di u marteddu Soviet e fauci, è aghjuntu à u mulu, verticale turchinu manca.

Interestingly, qualchi pòpulu spissu usu publicu bannera Kabardians, chì hè oghji u simbulu ufficiale di a Republica di Adygea, comu Kabardians è Adygeys stessi guardà unu pòpulu. Comu si prisenta, vi ponu vede nant'à u foto prossimu.

Flag of Kabardino-Balkaria: ciò chì ùn si dì?

Subbitu si S'avissi a nutari chi tutti dui la bannera è lu stemma di lu Ripùbbrica rispittà incù tutti i normi giniralmenti accettatu di sìmmuli internaziunale. È si osserva la identità naziunali comu Balkarian è Kabardian gruppi etniche.

Flag of Kabardino-Balkaria, comu dissimu prima, custituita solu trè culori. Stu turchinu, verde è bianche colori. Balkar populu simbulizeghja u turchinu è Kabardian - verde. In più, la bannera di la Ripùbblica, ghjacia è qualchi altri parsunaghji.

So, verde, simbulizeghja a forza, onuri, valuri, è a gloria di i so antenati. Blue simbulizeghja a libertà à tutti i so 'Pifania, oltri a spiranza di una bona, avvena luminosu. White - u culore di a pace è di cunniscenza mutuale in ch'elli campanu dui populi ripublica, Kabardian è Balkar.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.