Sports e FitnessSports Outdoor

Famous Paralympians Russian

u muvimentu Paralympic in u mondu hà campatu dipoi 1976. Quissa hè una densita uccasioni di pirsuni cu disabilities à determinà a tutti intornu, ma prima è nanzu à elli ch'elli sò forti, in u corpu è spiritu. Paralympians Russian purtatu u nostru paese assai di vittori. Stu racontu hè circa li.

Andrei Lebedinsky

Andrey Anatolievich natu in Khabarovsk in 1963. Da un 'età principiu ch'ellu era chinu di voglia di Issa, perchè u so babbu era un cacciadore avide è spissu pigliò u so figliolu cù ellu in lu boschi. Primurosu, Ghjesù insignava Andrew u primu lezioni di u Issa.

Dopu, à quattordeci anni, lu picciottu era in una rùbbrica di Issa badda, chì dimustratu a so cumpetenze. At quindici, addivintau un candidatu, è à diciassette - lu patruni di sport. U tippu prividiri un gran futuru sportivi. In u 1981, havi vinciutu lu Championnat USSR à pocu.

Ma tragedia creata in u 1984, ca lu risurtatu in Andrew persu la gamma. Per un annu vinni sutta cure è temiz, è à pagà per quessa, Lebedinsky avutu à venda i so usate.

Ma appena l 'duttura detti la luci virdi, si nni turnò a la passione, senza chì ùn avemu pussutu creda chì a mo vita. Comu cci fici la esordiu in u 1996, a squadra naziunali, utteni sulu tri Cuncorsu (dui d 'oru e unu brunzu).

atleti Paralympic Russian sempre impressiunatu cù u so liccione, a forza di vulintà è di curaggiu, ma Andrei Lebedinsky hè manera assai assai difficiuli à la vittoria disigiada. In 1999, si ricevutu un preghjudiziu ochju dirittu, guasi persu i so ochji. E si jiu un annu nanzu i Ghjochi Olimpichi. 365 ghjorni, Andrew amparatu à scopu manca salute ochju è furmatu da la matina a la sira. Cum'è un risultatu, addivintau solu u terzu in Sydney. Ma Ateni e Beijing purtatu in a so longa-lingua d 'oru Piggy banca dui.

Avà Andrey Anatolievich campa è travaglia in Khabarovsk, Curriculari scola sport di i zitelli.

Albert Bakaev

Albert Bakaev hè natu in u capilocu di l 'Urali San. Ci, in Chelyabinsk, cuminciò a so primi passi in u sportu. Andà à a piscina, cuminciò cù sette anni è in quindici divintò un signore di sport in piscina.

In u 1984, a so vita s'hè lampatu in priculu. In a furmazione, ci lasciò una seria preghjudiziu anaesthetic. Medici ùn sò stati capaci di fà qualcosa avvinta. Albert paralìticu. Ognunu pensa chì u destinu di un Atleta successu è un studiente di talentu di accademia medicale solving. Iddu hè avà rinchjusu à una ruteddi. Ma Albert schiarisci a ugnunu chi sta a vita ùn hè micca più di mai. Iddu accuminzau dinò di furmazione, à participà à cuncorsi di swimmers cun disabilities.

U contu di i so parechji vittori in u Championships di l 'Unioni Suvietica, parechje - à u Championships di Russia. Iddu addivinìu nu campiuni Paralympic in u 1996 è ambra di parechji midagli da Championships mondu è European.

Altronde carriera sport, comu tanti Paralympians Russian, Albert impastughjata in attività suciale. Cunziddiratu, in casa soia, in u rughjonu Chelyabinsk, ma iddu era dinù un membru di Cumitatu Paralympic l'paese.

Albert Bakaev mortu di un attaccu di core in u 2009.

Rome Batalov

Rome Akberdinovna zitiddina fù u visually indibulitu, ma ùn impidisci a so accord tupizzola liccione in carriera.

Da a zitiddina ch'ella era prumessa à distance in a sizzioni di pirsuni cu impairments visuale. Allora si lauriau da liceu in u sensu di "cultura fisica", in 1996, laureatu in l 'Accademia Ural u listessu spicialità.

À ghjucà pè u paese è si messe in 1988, quandu hà avutu a so prima paralympics in Seoul. E triunfantimenti compie a so carriera in u 2008 à Beijing, avennu d'oru in parechje cateni u l'e donne.

Paralympians Russian cuntinuà à Purtivechju di u mondu. Rome Batalov hè usata in u Guinness Book di Records comu lu campiuni tredeci-tempu di u paralympics è vincitrice vosemnadtsatikratnaya di u Championnat du Monde.

Olesya Vladykina

Micca tutti i Paralympians Russian, biografia cui eni cunzidiratu in stu articulu, hannu un putere limitatu dipoi a nascita. Bella ragazza Olesya Vladykina nati cumplitamenti sano, in Moscow, in lu 1988. Da a zitiddina, ùn era prumessa à nuoto in la scola sports, mettendu a riescita. Addivintau lu patruni di sport. Ma dopu à u custatu u sportu universitarie è si n'andò da u stradellu.

In u 2008, una donna hè una tragedia amara. Idda, nsemi cu u so amicu hè vacationing in Thailand. U so autobus visita hè scundisata. Fidanzata muriu u pratu, è Olesya statu seriamenti ferti cum'è un risultatu di cui la vèrgini di statu amputated bracciu.

Circau di scappari da i pinsamenti pisanti, era ghjustu un mese, dopu à esse merchenzie daretu in u sportu. E sei mesi dopu, hà fattu u so trionfi à Beijing, induve Olesya pigghiò d 'oru in u punti breaststroke 100 metre.

In Londra, hà ripetutu u so successu, è dinò crià una casa discugràfica munnu, a sta luntanu.

bonora Savchenko

Assai bè cunnisciutu-Paralympians Russian hannu parechji volti statu di i so successi. C'è foras e bonora Savchenko, na figghjola chi dipoi zitiddina malatu da impairment visuale.

Bonora natu in Kamchatka. Medici ùn vede ogni prughjettu in cundizione di u zitellu è salvu merchenzie mamma è zitellu da a lu spitali. Alarme parìa genitori, quandu ella hè di trè mesi. Idda era troppu sculari dilated. Dopu à stassi tutti oculista log diagnusticatu - ". Grinder sacculi"

À ringrazià à i sforzi di me matri, bonora fù operata in Moscow, ma fallìu pi rimettiri visione in lu ochju dirittu. A manu manca, vedi, ma hè assai male. Duvuta a lu statu di salute Savchenko ùn hè ricumandatu à impegnà in hiver pisanti, e poi me matri desi la figghia a natari.

Avà bonora hè u pruprietariu di trè midagli d'oru in Parigi è cinque vinciu in London. Oltri a chistu, si tratta - un ambra primatu mundiali parechje in u so piaghje.

Comu tanti Paralympians Russia, bonora ricevutu u so diplomu di Education alba: maiori da u Bashkir Minsk (spicialità - aducazzioni fìsica) è University tecnica Oil in Ufa (spicialità - daniela lu focu).

Alexei Bugaev

Alex natu in Krasnoyarsk in 1997. Iddu - unu di l'atleti cchiù nicu, i membri di a cima, "cchiù famusi Paralympians Russian." Guy ricunniscenza te u Ghjochi in Sochi, unni utteni d 'oru in u di slalom e (sci sutt'à) Squarzafici-assuciata.

Alex nasciu cu na nuttata diagnostic - ". Una anurmalità sacculi di u diritta" Parents mandatu lu picciottu a passione ch'ellu hà da cunfurtà a so salute, è trovu 'amici e appena addattà a vita. Sci Alex sei anni. At quattordici anni ch'ellu avia digià curpiu la squatra naziunale Paralympic. È chì ci parla di a riescita!

Mikhalina Lisova

Russian Paralympians, quale biografia hè un esempiu di fortitude, pirsiviranza è trionfo nantu à l 'altru, di solitu ghjuntu in lu sport e cu lu file di i genitori. Mikhalina curpiu la rùbbrica sci da ncidenti. A surella maiò pigliò u zitellu cun ellu à a palestra, perchè solu à nimu a lassari.

Mikhalin dinù vulia à pruvà si, ma a causa di lu poviru vista, hà avutu assai strittu. A so prima Billets richjama cumu duru ch'ella hè un caratteru. U ragazzi ùn hè prupostu, è si categurìe à mettesi cù i zitelli sana. Ma, di sicuru, ùn hannu a parrari a riescita.

Chì tutte e cambiatu quandu hà ritrovu in a squatra di Paralympic. Avà ch'ella hè - un campiuni tri-tempu di i Ghjochi in Sochi.

Alain Kaufman

Paralympians Russian, i nomi di i quali sò sempre micca bè cunnisciutu, ùn jemu a finiri a so carriera dopu à i primi vittori. So, Biathlon è cross-casa di schiadori Alena Kaufman, nunustanti la ricenti di a nascita di na figghia e una piuttostu grande lista di rializazioni, mettesi on.

Alena dipoi zitiddina suffertu da u diagnosticu "un debuli sacciu cchiù popolo". Ma perchè i so parenti erani atleti attivi, u ragazza avia micca a scelta. Appena hà pussutu marchjà, Alain mette nantu Skis.

Nunustanti lu statu di salute, Alain serve Biathlon e Issa u so dà facirmenti. Ghjè unu di i vantaghju maiò di a so carriera sport.

In Sochi, u ragazza vinciutu dui Cuncorsu à u più altu dignità e casci di lu Tisoru di lu so 'oru munnu.

Famous Paralympians Russian sò attivamenti impegnati in u travagliu suciale, aiutanu thereby i zitelli cum'è elli, credi in elli stessi è i so forza. Per i so sforzi, Allen addivintò l 'oru di "Torna a vita".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.