FurmazzioniStoria

Espluratori Russian e viaggiaturi di u 19u seculu. Major scuperti giugrafichi

espluratori e viaggiaturi di u 19u seculu Russian fattu un numaru di scuperte suprattuttu, ca addivintau lu duminiu d 'un sulu Russian, ma dinù straneri, di lu munnu di li scienzi. In più, hanu fattu un cuntributu impurtante à u sviluppu di a cunniscenza lucali è avè fattu un saccu di cuntribuisce à a furmazioni di novu bastone per u sviluppu di a ricerca marina.

prerequisites

espluratori e viaggiaturi di u 19u seculu Russian purtatu i so scuparti largamente perchè in issu seculu, sò mis u bisognu à circà di novu Routes cumerciu è pà a suppurtari li rilazzioni di Russia cù altri paesi. À a fini di u XVIII - iniziu XIX seculu, u nostru paese infini rinfurzatu u so statutu in a tempesta internaziunale cum'è una putenza munnu. Certu, stu novu pruvista hà allargatu u so spaziu geopulitica chì nicissarii novi studii di lu mari, 'isuli è costi di l' oceanu di la custruzioni di i porti, e nave è u cummerciu cù u stragneri.

espluratori e viaggiaturi di u 19u seculu Russian pigghiò postu comu un talentu marinari hè ghjustu à u tempu assai quandu u nostru paese hà accessu à a dui mari: u mari è Black. E ghjè ùn cuincidenza. Stu apertu novi sbocchi di a ricerca marina è dete forza à la custruzzioni e lu sviluppu di l 'causau, affari marittimi in generali. U Populu ùn hè stupente chì in i primi decennii di u espluratori e viaggiaturi di u 19u seculu Russian cunzidiratu seculu, facianu un numaru di a ricerca suprattuttu, chì s'arricchiu assai la scienza, geografica Russian.

Plan mondu spidizioni

Stu prugettu hè statu fattu possibili, grazi à parte à u funziunamentu militari successu in u nostru paese in u fini di u XVIII seculu. A ddu tempu, Russia avia l 'uccasioni di fà u so nave in u Mari Neru, chi, di sicuru, hè à vulè seamanship. Domu Russian in stu tempu di riflette seriu nant'à u fattu chì ripone Routes cumerciu còmuda. Stu hè più facilitated da u fattu ca u nostru paese hè statu in North America Alaska. Dapoi lu dinù hè necessaria à tene li rilazzioni pirmanenti è sviluppà cuuperazione ecunomica.

IF Kruzenshtern in la fini di u XVIII seculu, si prisenta un pianu di spidizioni munnu. Tuttavia, quannu vinni rifiuta. Ma ghjustu un pocu d 'anni dopu à u regnu di Alexander I, u guvernu francese ha dimustratu un interessu à u pianu prupostu. Arriciviu accunsentu.

furmazione

IF Kruzenshtern ghjunse da una famiglia nobile. Iddu studiau pressu l 'course navali Kronstadt, è ghjera u so discipulu, participò à a guerra contru à Sweden, mentri chi iddi pà bè. Dopu ch'ellu fù mandatu di furmazione di l 'Inghilterra, unni ricevutu un attore educazione. Nantu à u so ritornu in Russia si prisenta un pianu di spidizioni munnu. Dopu à avè ricivutu accunsentu, arechja priparavanu per a so, idda accatta lu megghiu apparicchiaturi e li navi armati.

U so aggiuntu chi in stu casu, era u so amicu Yuriy Fodorovich Lisyansky. Cu iddu, divintò u ritornu in u Corps Cadet. Ugnunu dinù ellu stessu hè pruvati cum'è un talentu marina navali duranti la Guerra Russu-Svedese di 1788-1790 anni. Digià stata vistuta fora prestu dui navi, sutta lu nomi di "Neva" è "Hope". U rispunsevule finali, u conte Nikolai Rezanov, fatta famosa da u famosu opéra scogliu. A spidizioni stabilitu vila in 1803. U so scopu hè di ssu è di scopra i pussibilità di apertura novu Routes cumerciu da a Russia, a China è à a costa di u territoriu North American.

piscina

espluratori Russian catturati Cap Horn, è si n'andò fora nta l 'oceanu Pacificu, hè spartutu. Yuriy Fodorovich Lisyansky purtatu u so bastimentu à rive North American, chì cacciai lu indiani palumbo Russian cità cunquistata di Novo-Arkhangelsk. Duranti stu viaggiu iddu dinù tinia per a prima volta in a storia di a nave, a navigazioni navigazione, attornu a South Africa.

U battellu "Hope" guidatu da Kruzenshtern vila ghjocu in lu Mari di Japan. U meritu di sta ricerca hè ch'ellu appaghjà studiatu à a costa di Sakhalin Island, è hà fattu cambiamenti impurtante à la carte. Tuttavia, la principali scopu di viaghju era à esplurà a bocca di u fiume, Amur, in ciò chì hè stata longa Picbille interessatu di u Pacificu Fleet. Kruzenshtern intrutu in u Amur estuario, allura, scopra i costi di Kamchatka, turnau a lu so patria.

cuntributu Kruzenshtern a scienza

espluratori Russian sò vechja assai Russian scienza diffarenti da avvicinendu si à u livellu mundiale di u sviluppu. Stu spidizioni hè attrattu da l 'attinzioni di lu pubbricu ginirali. Dopu à a fine di viaghju sia scrissi libbra, unni stati presentati i risultati di a so ricerca. Kruzenshtern publicatu "In ghjiru à le Monde", ma di particulari mpurtanza li hè isciutu cun appiicazioni idrugrafica Atlas. Anchì parechji lochi bianca nant'à u mappa, avia un studiu valori di u mari è oceani. Cusì, si hè sappiutu è i prissioni di i temperatura acqua currenti, marei.

femu Outdoor

Sò chì seguitanu carrèra hà statu vicinu à ellu assuciatu incù u Marine Corps, unni iddu fu prima difinutu cuntrullori. Dopu, ci hè a duttrina, e tandu tutti i guidatu lu. Sicondu à a so azzione, i Corsi Officer alba. In l 'avvene, ùn sò trasfurmaru l' Accademia navale. Kruzenshtern accuminciatu novu discipline in u prucessu pedagogica. Sta assai aumintau lu qualità di duttrina seamanship.

In più, ci hè aiutata à urganizà lucca spidizioni, in particulare à facilità i piani di un altru militante mpurtanti O. Kotzebue. Krusenstern participò à a creazione di u famosu Società Geographical Russian, ca unu era distinatu a occupari una pusizioni, mener, micca solu in Russia, ma ancu in u mondu di scienza. Di particulari mpurtanza di u sviluppu di a giugrafia avia liberatu li "Atlas South Sea".

A preparazione di un novu spidizioni

Kruzenshtern una pochi d'anni dopu à u so viaghju, insistia nant'à un studiu impurtante di i latitudini Italia miridiunali. Prupuni à equip dui spidizioni à i poli Nord e Sud di dui navi ognunu. Anna di stu navigatori J. Cook quasi ghjuntu vicinu à Antarctica, ma iddu era défendu à andà nant'à u Ghiaccio. Allora u viaghjatore famosu pruposti chì u sestu cuntinenti o ùn esisti micca o ùn hè accessìbule à ellu.

In lu 1819, u guvernu francese ha decisu a Outfit una nova squatrone di natari. Faddey Faddeevich Bellinsgauzen, dopu à un numaru di ritardu fu numinatu u so rispunsevule. Hè statu decisu di fà dui navi: "Paci" è "Est". First fatte da pianu di scentifichi Russian. Iddu è risistenti è waterproof. Tuttavia, la secunna custruitu in u UK, hè menu stadda, tantu chi lu avianu micca tempu à remodel, ricustruisce e riparazione. Preparation e custruzzioni purtatu Mikhail Lazarev, chi si lamintava di lu inconsistency di i dui navi.

a sud Travel

U novu spidizioni pensalla in lu 1819. Idda si juncìu Brasile è skirting u cuntinente, si n'andò à Sandvicheskim isule. In ghjennaghju di u 1820 spidizioni Russian scupertu u sestu cuntinenti - Antarctica. Duranti manovre attornu a lu statu scupertu è discritti parechji isuli. À mezu à i scuperti cchiù mpurtanti pò esse chjamatu una isula di Petru I, Alexander I. Coast pi fari lu Lacu nicissariu di u meziornu, oltri a storia di l 'animali vistu u novu cuntinenti, Faddey Faddeevich Bellinsgauzen salpò daretu.

Duranti la spidizzioni, in più di u finominu di Antarctica stati fatti altre scuperte. Per esempiu, i participanti trovu chì u Sandwich Earth - hè un inseme arcipelagu. In più, hè discrittu l 'ìsula di San Georgia. Di particulari mpurtanza sunnu descrizzioni di u novu cuntinenti. Mikhail Lazarev incù u so battellu avia l 'uccasioni di a fighjulà u megliu di u paese, cusì la scuperti sunnu di particulari valuri di scienza.

Meaning scuparti

Spidizioni di 1819-1821 anni, era di granni mpurtanza di la geografia naziunali è mondu. Intrata di u novu, sestu cuntinenti, si vutau a lu scopu di a giugrafia di a Terra. Tramindui budget anu publicatu i risultati di a so storia in dui vulumi incù una dumanda raso è instructions, nicissariu. Duranti u viaghju hè statu discrittu circa trenta ìsuli, fatta magnifica disigna di spezie in Antarctica è u so fauna. In più, i membri di a spidizioni riunì una cullezzione Nustrale ùnicu, chì hè tinutu a Kazan University.

più attività

Bellingshausen rivela cuntinuau a so carriera navali. Carlu participò à a guerra, Russian-turca di 1828-1829, in lu cumannu di l 'Fleet mari, e poi vinni numinatu guvernatore di Kronstadt. Un segnu di ricunniscenza di i so servizii è u fattu chì hè chjamatu dopu à una seria di funziunalità giugrafica. Prima, avemu deve mintuvà u mare, à l 'Uceanu Pacificu.

Lazarev dinù scored dopu à u so famosu viaghju à Antarctica. Iddu vinni numinatu cumannanti di la spidizioni à i costi di Russian America Protection di cov cu cui iddu cumannava successu è. In seguitu cumandava u mari Fleet Black, participò à a battaglia di navarino, per ch'ellu vinciu parechji volti. Cusì, u gran espluratori di Russia dinù fattu u so cuntribuzione suprattuttu a lu sviluppu di geografia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.