Arte e spettacoliMusica

Erik Satie: locu, o un foddi?

Unu di l 'animali più stupente è cuntruversu di a storia di a musica eni cunzidiratu a Erik Satie. Biografia di u cumpusitori hè piena di facts, quandu si pò choc so amici e ammiratori, prima si jittau difenda una parolla, è tandu nigannu lu in u so travagliu teorichi. In i 90 anni di u XIXesimu seculu, Erik Satie scontra incù Karlom Debyussi e rinnigatu seguenti un tempu upirativu criativu di Richard Wagner - ch'ellu prumossa sustegnu solu Impressiunisimu hatched a musica, perchè era u principiu di a reincarnazione di l'arti naziunale di France. In seguitu, u cumpusitori Erik Satie hè argumentu attivu cun Epistemica di stile Impressiunisimu. In prtivoves ephemerality è a finezza ch'ellu hà risuscitatu tralucenza, assu è linéaire à decimal.


Satie avutu un ternu influenza nantu cumpusitura chì raggruppani l 'accussì-chiamatu "sei". Era un ribellu legs chì pruvatu à impugner i mutivi in menti l'omi. Iddu trasi la fudda di pùblicu chì li piacia a guerra Satie cun philistinism, i so prucessi verbali foglio circa arte e musica in particulare.

anni, a mane

Erik Satie hè natu in 1866. Sò patri travagghiau comu un portu di caca. Ancu da un 'età principiu di u ghjovanu Eric fu attiratu a mùsica è mustrò cunsiderà capacità, ma postu chì nimu vicinu ùn impastughjata in music, issi sforzi sò state ignoratu. Solu a l 'età di 12, quannu la famigghia decisu à scambià a so locu di residenza in Parigi, Eric statu unuratu lezioni di mùsica rigulari. À diciottu, Erik Satie intrutu in u conzirvatoriu in Paris. Studiau l 'oggettu teorichi è cumplessu, tra i quali hè u rispettu. Iddu hà studiatu u pianoforte. Education in lu conzirvatoriu micca parchì u futuru locu. Si jetta 'na lezzioni e andat in l' armata cum'è un vuluntarii spartuti.

Un annu cchiù tardu, Eric ritornu à Paris. Si travaglia parte-tempu in un picculu caffè, comu un Pianist. In unu di tali istituzioni in Montmartre, è ci era una riunioni fatali cun Karlom Debyussi, chì era impressiunatu è intaressani da u scelta sfarente di sèmplice harmonies, criatrici improvising ghjovani cantanti. Demarchi ancu decisu di creà un orchestration per bissiclette pianoforte Satie - "Gymnopédies". Musicisti sò avà amichi. U so parè vulia tantu beni a tutti li autri, ca putìa purtari Demarchi Satie da u so ghjovanu entusiasmu di mùsica di Wagner.

S'o a Concarneau

A la fini di lu XIX seculu, SATI lassa Paris in lu burgu di Arcueil. Pigghiau un pocu stanza di ricci, sopra, un picculu caffè, e si firmau qualchissia à principiatu. Ancu vicinu amichi ùn pudia vene daretu. A causa di chistu, SATI statu cugnumatu «rimitu Arkeysky." Iddu campau da ellu stessu, ùn vede u bisognu di a reunione cù Campidanu, ùn micca piglià u decretu grande è prufittu da i teatrini. Periodically si apparsu in ambienti qartiè di Paris, chì prisenta un travagghiu musicali freschi. È dopu à a cità sana fù ragiunate issu, SATI ripetutu suliùu, i so paroli, è u sivirità di u célébrités musicali di u tempu, e circa arte in generali.

XX seculu Satie ritrova amparera. Da u 1905 à u 1908, quand'ellu era 39 anni, Erik Satie studiau pressu Schola cantorum in. Iddu studiatu cumpusizioni è maggistrali cù A. Roussel è O. Séré. musica principiu di Erik Satie ricolla à a fine di u XIXesimu seculu, u 80-90-IES. Hè l ' "Mass di lu poviru" di u Populu Corsu è organi, routes pianoforte "Play Cold" è a famosa "Gymnopédies".

Cuuperazione cù Cocteau. Ballet "Cavagna"

Digià in i 20 anni SATI publicheghja una selezzione di pezzi piano, chi hannu na struttura stranu è nomu cumuni: "peddi A l'cavaddu", "tri pezzi in a forma di una pera," "secca Embryos", "Lu Lacu Luca Dirisio". À u listessu tempu, iddu scrissi diversi sprissivu, canzoni assai melodica in valzer, avvinuta à la menti publicu. In 1915, Satie lingua una riunioni cruciali cun Jean Cocteau, dramaturgu, pueta e criticu mùsica. Da lu vinni a pruposta a grapiri, assemi a famosa occidental l'Picasso di Troupe l'Diaghilev. In u 1917, a so discindenza - i occidental "Cavagna" - fù publicatu.

CP, è apposta accintuatu disprezzu primitivism di mùsica euphony, agghiuncennu di i stranieri partitura corsu cum'è una scriviri, Populu Corsu, è altri so veìculu hè a causa di u pezzu voce di u publicu è i critichi attaccu, ca, cumunqui, nun si firmavanu i cumpusitori è i so associa. Music occidental "Cavagna" hè u risposta di u salone, music, è motifs ricorda di u melodie chi parravanu in i carrughji.

Drama "Socrati"

In 1918, Satie scrissi impiegu radically differente. dramma Op cu cantu, "Socrati", u testu di u quali fu addupirata comu lu dialughi uriginale di authorship di Platoni, ne falò, cristal chjaru, ancu siveru. T'hà ùn Elastam è ghjochi di u publicu. Hè l 'antitesi di "Cavagna", macari siddu ntra li la scrittura hè appena più di un annu. À a fini di "Socrati" Erik Satie divurgatu l 'idea di u Olivi, accumpagnata da music, chi avissi a sèrviri comu una tarrazza à affari di bassu.

L'urtimi anni di a so vita

Finiscinu cu la a to vita occupato Satie scontra mentri vivono in u listessu burgu di Parigi. Ghjesù ùn risponde incù i so vechji amichi, cumpresi quiddi incù i "Six". Erik Satie stavanu attornu a iddu un circulu di novu cumpusitura. Avà ch'elli si sò chjamati "a scola Arkeyskoy." Ci era Cliquet-Ignace, Corey, Jacob, è i cunduttori Dezormer. Musicisti discutitu novu arte di caratteru dimucràticu. Nantu à a morti di SATI quasi nuddu sapia. Stu ùn hè cupertu, ùn capisciu lu. Genius andatu cundanna. Solu in a mità di XXu seculu, era di novu interested in a so arti, a so musica è la filusufìa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.