News è societàCélébrités

Elena Dyakonov (Gala): biografia, photos

À quelli chì leghje fora mitu grecu, ùn pò ricurdari lu mitu di Galatea. scultore, di talentu, chjamatu Pygmalion corona cum'è una bella statua, chì cascò in amore cun ella. À ringrazià à i so forti sensu di la statua, rinisciu a veniri a la vita. Elena Dyakonov, u heroine & di stu articulu, troppu, in un certu sensu, issu hè u Galatea. Duranti a so vita ùn hè la musa in uni pochi di Neruda. Ma, à u listessu tempu, ùn hè per elli a machja è Pygmalion. Ogni modu, unu di li so 'primuri, u so successu.

Ùn vi scurdate chì sta donna, fù chjamatu micca solu di Galatea. Ci hè statu un scantari, e Cendrillon ... Ma in lu la storia di l 'arti mondu hà intrutu in a idda comu lu beddu Elena, Gnandiva Gala divinu è senza paru.

Life perchè Etisia

L'urìggini di sta charmer è u prima diciassette anni di a so vita ùn hè propriu à ogni spiranza chì u ragazza fù prummisi un brillanti distinu. Era la figghia di un linguaggiu ufficiali Kazan gratu chi muriu a mane. La famigghia si trasfirìu a Mosca. Allora una donna, veni disgrazia - idda cadi mali. U diagnosticu ùn strumenta a spiranza: hè cumuna per quelli chì anni, a cunsumazione,: tuberculosis. Iddu hà cuntribuitu à l 'miraculosa di u so passu-patri (abbucatu). Family podsobrala picca sordi, e Helen Dyakonov si n'andò à una leia, montagna, in Svizzera.

Idda avia digià demissiuneghja di u fattu chì ùn si puderà pi supravviviri. Stu statu dunau in u so caratteru: idda addivintò inuspitalieri, assai spertu, ch'ella ùn hà fidàrisi populu. Ma ùn ci hè un omu chì era capaci di strughja a job Ghiaccio matinu. Era un vulendu ghjovani Parisian Eugene Cedex. Scrissi iddu a puesia. Babbu Eugene pinsau stihopletstvo granciu e impeditu à impegnà in literatura. Ma u figliolu ùn si sente à ellu. Ghjunse à Elena è leghje a so puisia. E idda falsi allusingate. Pocu à pocu, si messe à crede. Era in quelli ghjorni, idda accuminciò a chiamari iddi Galoy (sarsa chi serbit su l 'ultimu sillabba). Pò dassi chì, da a parolla Francese signìfica "festa, un ripigliu."

in casa, Funiculà

Elena Dyakonov (Gala) turnau a Russia in una annata. Idda ripigliò, è cascatu in amore. Eugene scrissi i so lettere piena di passione è amuri. Iddi, troppu, era in versu. Gala li rispose cù u listessu a forza di sintimentu. Hè prubbàbbili chì in quelli ghjorni altura si pinsava chi li stissi paroli, lu quali hè oghji chjamati Cedex ( "u mio figliolu", "u mo pulcino"), ci hà da esse chjamatu, è l 'altru Neruda in a so vita.

Intantu, Eugene publicatu a so prima racolta di puisii sottu u pseudonym, chi poi divintò cunnisciuti tutti i più di u mondu - Pol Elyuar. Primunizioni Galu micca arrubatu: a vita spintu u so veru granni omu.

A I guerra munniali si messe in u mondu sanu. Paul vulia à andà à u fronte. Elena in lèttere u patruna micca a rischiari a so vita è a salute. Ma in più di a guerra, in u modu di u so rifughju, è era babbu di Cedex. Ghjesù ùn vulianu un tali fronti: u so figliolu è qualchi Russian! Ma quì biografia Elena Dyakonov chì hè sparsi da un senzu d 'amuri di u so geniu, a prima volta in a mo vita stata capaci di capisce a saviezza è inglese acumen cunvinziunali. Idda si messe scrivennu littri callu e prufundezza Eugene matri, ca era accussì bonu, chi sustene u ghjovanu.

Camina matrimoniu

Ferraghju di u 1917. Elena Dyakonov (Gala) si trasfirìu a Paris e sposa cù a so pueta préférés. Iddi ghjurà à esse inseme sempre, ogni minutu. À u matrimoniu di genitori di u so maritu dete un lettu quercia. Young fattu di more cun ella, quandu hè lu so tempu.

Dopu à un annu dopu ch'elli avianu un pocu Cecile nasciu. U coppiu hà da campà inseme di dodici anni. Tanti anni, hà da esse assai cuntenti, ma lu primu prublemi vi mittite in 1921.

24 mesi di trè

a vita ricca di lu pueta è a so bella moglia in l 'inguernu hè accadutu in cìnema, cunferenza è cafes, è in l' istati, solu in u sci qartiè. È l'estate 1921, si puru facianu à u liturale. Quì si feci cunniscenza di l'artistu tedesco Maksom Ernstom è a so moglia Lu. Tutti i quattru eranu geniale è ghjovanu. E lu maritu vi appena divintatu ricunnisciutu u mondu sanu.

Tandu a vita jetta li una volta inaspettata. Galoy trà Ernest e lu sintimentu. Tramindui Sacciu ca si - ùn adultère, ma qualcosa di più. Max U su cù a so moglia, ma perchè Paul ùn pudia. Si stete cù Galoy e Max.

Cambiatu immensa è stupente, ma à l 'Gala gira a' amuri tutti. In parechje manere, ma pi amuri. Appassiunàrisi è sincerità. Stu dilicata Paul ùn addritta, è un ghjornu appena spariscia.

In ricerca di u so maritu

Ernst & Elena Dyakonov, una scultura chì hè una si cunfondenu di bellezza, a finezza è di lusso, taliàstivu di u tuttu nantu à u mondu, è si trova in Indochina. Piglià si da culà, si sò appena i trè di noi daretu à Paris, in casa. Ma stu hè solu pàrinu un trio. A stu puntu, u Gala hà firmatu amare Ernst. Stu ellu causatu dulore rimarchevuli. U cuntrariu, Eugène, chì hà amatu hè avà ancu più forte chè prima, troppu, fù assai è campanu ferti.

Ora la testa Eugene valurizendu obsessions à pussede hè micca solu a presenza, ma dinù cù u participazione di un altru omu. Scrissi a so tanti littri, chì discrivi a so fantasìi eròticu circa amuri trè. Ancu dopu à iddi, addividìrisi Paul hè un militanti incù sti fantasìi, nunustanti lu fattu ca iddu stissu serà una nova francese muse, è spusà dinò Gala. Photo Eleny Dyakonovoy finu à a fine di a so vita sarà sempre esse cun ellu.

Next maritu Eleny Pol stessu li vi porta in casa.

perdendu extravagant

In lu tardu twenties amichi accuminciatu Helen è Eugene cù una strana ghjovani Spagnoli, chi era un artista. Era assai magro, cù assai longa e tasca moustache endive. Era assai timid è girl. Iddu paria oi matimàticu. Iddu quasi sempri arridiri. Iniziu massimo ferrante u nterra, quannu cci livava la montagne.

Quale ch'ellu era - perdendu scemu, psychotic, o solitu, circannu di stu aspettu pi ammucciari a so vita difficiule? Mariée hè extravaganza distasteful in i so panni - perline nant'à u so collu, mandarino di e donne nantu a so maglia ...

Ma cusì intuizione Helen aiutatu u so vede stu stranu omu di locu. : Chì a so purtatu à tandu? Idda fu capaci di spiegari. Nsemmula cu so maritu si accunsente u invitu à andà à l 'artista in Spain. U viaghju hè accadutu in u caldu. È stu nunustanti lu fattu ca Gala hè sempre megliu à Fate rifriddà. Assai più tardi, si cuntaru ca sapia subitu chì si saria u moglia di issu omu. In chì ghjorni di a so vita ùn hè assai e abbannunatu. Iè, ci hè moglie, ella è u so maritu elli u dirittu à faciuli affare nantu u latu. Ma era nunda di grave. Ma a so sulitudine Elena Dyakonov cunzidiratu lu cchiù densita disgrazia.

In certi di i tempi, u artista a pigliò per un caminu in a muntagna. E ddà, nantu à u mare, si stalla n'assartu biddizza. Spagnoli clung à i so labbra ingordu è li dumandò ciò ch'ella vulia ellu di fà di i so. Hè abbastanza seriu dumandatu u artista a détoner lu. Sta hè una grande pittore Salvador Dali.

Gala è Dalí - si tutti attornu a lu munnu, la cosa cchiù mpurtanti!

Tanti anni dopu, quandu iddu era già cèlibbri e ricchi 'omu, lu artista scrisse in u so diariu chi e cose u mondu sanu più impurtanti sò Gala è Dalí. In secondu locu hè Dali. U terzu - u restu, è Gala è Dalí.

Lena Dyakonova, musa di Dali, fà crede in a so sorte, è locu di Salvador. Dicidi arrivare luntanu da un riccu maritu e 'na pocu d' anni di stari a lu casali Spanish, cumplettamente stessu devoting à stu stranu omu. Stu tempu ch'ella ùn hè Mercurialism. Idda hè a righjina di Boemia Parisian, chì i so detti i attente è adopru di i pòvari.

A prima tempu si sò passati in seclusion tutali, ancu Tattoos Gala idda sewed. Dali hè la riprova chi era distinatu a campari e muriri a miseria abject. Ma Gala micca rinuncià: idda scanzatu so disigna musei è altri. È hà guadagnatu. Cridendu ch'ella hè iniziu u pianu, u Vicomte di Noailles mandatu infurmazione à Dalí guasi trenta milla franchi per un picture, ch'ellu ùn hà scritta. Dopu à un annu Dalí addivintau famusu!

Avà ch'ellu era un artistu famosu. È incù parechji di i so quadri idda pari, a so musa, Lena Dyakonova moglia Dali. Finalmenti vinite un Gala sonniu: gran signore, nasci u so imagine! Dopu à tuttu, dipoi zitiddina hà avutu avvinta.

tempu duru

Sfurtunatamente, immurtale, pò esse solu l 'imagine in pictures. U ghjornu vene quandu Lena Dyakonova, data di a nascita è 7 di sittèmmiru, 1894, idda pigghia chi idda accuminciò a 'età. Di a so, ci hè u principiu di a fine. Avà, ogni ghjornu era didicatu à e diverse prucedure cusmetichi. E 'amuri. Solu u prugettu avà solu SACCULES. Elena Dyakonov hà cambiatu assai internu. Avà ch'ella vole i giovani.

By lu sèculu a Gala sensu fini di avidità. Money intrappulà in a so manu, idda cunta parechje volte è cartoons comu un viddanu, cu l 'corset. Dopu à a so morte sottu à u lettu, induve ella era addurmintati, si truvà una valigia china di banknotes.

A fine di a so vita fù manghjatu cheerless. Essa in sù, idda accuminciò a caduta di friquenti. U risultatu - una frattura anca. Idda si a lu spitali. June 10, 1982 idda mori. Stu hè Lena Dyakonova (7 settembre 1894 b).

Salvador Dali abitanti à traversu lu per una pochi d'anni. Tutti stu tempu, ogni matina si fici cu lu fattu ca lu carru cu lu scrivanu vultulata in la torre, annata, situata supra u cripta, induve si ripusava, ma a so Gala.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.