News è societàEconumia

Dzerzhinsk, Belarus: a storia è straneru

Dzerzhinsk (Belarus) hè cunnisciutu à tutti cum'è una piccula cità in la vicinanza di u capitale. Pochi di ghjente cunnosce a storia di sta cità, a so impurtanza. Pochi di cunnosce circa lu passatu di stu locu.

giugrafia

Avà i cità di Dzerzhinsk (Belarus) - hè una cumuna dâ pruvincia in i borghi di Minsk. A pupulazione hè appena più di 25 mila abitanti. U so locu - cullina Minsk (à l 'Intersection di bacini di u Dnieper e ciumi). U paisi si trova supra lu puntu cchiù àutu di lu tirritoriu di Belarus - su monte Dzerzhinsk. Coordinates: 53 gradi e 41 minuti, a nord latitudina 27 gradi è 8 minuti est Voyage. 222720 - Indice Dzerzhinsk (Belarus).

A storia di a cità

A storia di a cità ricodda migghiara di anni. Nant'à sta ci hè testimunianze di tanti già archeològicu, monumenti e cimiteri. In u quartieru un grande numeru di cumuli, cità e Villages.

Dapoi i tempi antichi, Dzerzhinsk (Belarus) fù cunnisciutu com'è Krutogorye. A prima minzioni di u paisi appartene à 1146. U vechju, chiesa, chi poi abbruciati falà, hè un 'icona di Krutogorye e la data. Nant'à sta ci hè testimunianze in u libru di u famosu ethnographer Shpilevsky.

Finu à u 1483 Dzerzhinsk passò da a mani à a manu, da un capu à l 'altru. Cambiatu u paese è i magistrati, è la cità ristau. Era sottu Krutogorye esercitu fù scunfittu Tatar Khan Koidan. First Krutogorye incluse in lu principato Polotsky, è dopu à u so crollu è a morte, ville, Vsyaslava canna si trasfirìu a Minsk principatu. Stu hè accadutu in u 11 ° seculu, è digià in u 13e seculu dC Dzerzhinsk juncìu lu Granducatu di Lituania. In 1445, à l 'magia di u rè di Polonia, e Duca di Lituania, un numeru di città, macari Krutogorye, sò dunati a Michael Sigizmundovich, u so cucinu. Duranti stu pirìudu, la ville ricevutu un novu nomu.

Name Koydanovo Dzerzhinsk (Belarus) hè in onuri di lu fabbru lucali chì fù chjamatu koydanami. A muntagna in u quali fu funnata la cità, à sente à tutti i tempi un bon manganese. A i prudutti ferrali da stu manganese hè rinumata tutta Rus di Kiev, in particulare in Corsica.

Dapoi u 1483 Koydanovo hè sottu à la cumpitenza Vasiliya Vereyskogo è vinutu in pussessu di u gran-bisfigliolu Dmitriya Donskogo. Da 1550 à 1831 appartinni a la famigghia di la famigghia Radziwill Koydanovo. A ddu tempu, la citati divinni praticà, spannà. Iddi èranu funnatu:

  • cathédrale calvinista.
  • Spitali.
  • Scola.

Ma orammai, a catedrale fu distrutta da a guerra, è tempu. In a guerra cù Napulione in Dzerzhinsk Major battaglia hè accadutu, induve èranu battenu e truppe francese - vincìu Russian.

Cunnisciutu a cità di Dzerzhinsk (Belarus) lu fattu ca si dici nascìu ci "ferru" Filice. In onori di stu casu in i cità di l 'avvene, in u 1932, hè statu numinatu. Koydanovo cumunitati statu garantitu statutu di a cità è u so nomu attuali.

Isca e memorials

Dzerzhinsk (Belarus) hè un numeru di attrazioni chì ogni citta avissi a essiri ntirissatu a visità.

muntagna Gashtoldova. Hillfort. Era ci ghjacia u fundamentu di a cità. Ci hè un anticu, pecchè, unni iddu fu custruitu una catedrale calvinista statu stabilitu. Iddu usa solu in documentata e dipinti ritratta, cum'è in l '30s di l' ùrtimu sèculu fù abulita di la custruzioni di lu spitali quartieru. Avà ghjè un locu simbolichi à l 'usu di na cullina cù una portée è u restu di u muru furtezza è una di l' 9 turri.

Manor Czapski. U valore storicu di lu si trova in a struttura di u dispusitivu chì fù custruitu in stile medievale, comu casteddu di un cavaliere. U feudo hà una cullizzioni di dipinti e uggetti di numismatics.

The Church of Santa Maria Anne. Cù sta struttura accuminzau lu la storia Koydanovo. U tempiu hè custruitu di lignu, è hè sempri à essa rifabbricatu è di mantene. Nantu u territoriu di a ghjesgia hè divisu veru ortu cun all'atareddi, letti, gradinati e statue.

Chiesa di la ntircissioni di la Santa Vergini. Un vechju bastimentu cu Salaries vera è anticu suciale. Ci sò firmati l 'antichi Santuario.

Crypt di la cresia prutistanti. Iddu TRAHISSAIENT, su, comu ci hè una legenda chì quandu u bulscèvica pruvatu à lampà i tombi, è u santuariu di u tèmpiu, è ch'elli eranu scontra da un esercitu arraggiatu di mudelli da i Crypt. Dopu à sta cripta sî.

Dzerzhinsk meriteghja una visita. Good locu. Westa hôtel cosy, chì si trova in una zona di ecologically puri di i cità. abitanti animaux. È a pussibilità di nuvelle cunt.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.