Arte e spettacoliMovies

Dramma Sports cosita - brume "Mo rinunziari a." Attori, Résistance, trama

dramma Sports è à u listessu tempu u secular mutu direttu da Jeff Wadlow, "Mo rinunziari" (attori: vulendu Shon Feris, charismatic Kem Zhigande è bedda Amber Isole) gestiti in un cortu tempu à vince un pupularità lambiccu di stu ghjornu eni cunzidiratu unu di lu spertu e megghiu filmi di u so significatu.

"The Karate Kid« plus "Rocky IV of"

Dopu à u ritrattu in u Location più critichi accordu ca lu tarrenu è l 'atmusfera megliu di u cosita s'assumiglia à un narrativa pupulare è sensational journalism in lu tempu u cosita "Rocky IV di" e "L' Karate Kid." Difatti, l 'azzioni tarrenu hè custruitu attornu a un scumpientu di ghjuventù dura, cumunqui, la trama ùn diventa una sterpa mai di cumbattimentu stage di niveddi di a curcari difficultà. U Sveda urighjinaria assenza, lu puntu cchiù àutu si pò prividiri à u principiu di u film, ma però, lu ritrattu addiventa abbastanti pupulari. Di sicuru cum'è trè anni dopu, in u 2011, hè publicatu in i filmi "Mo Torna Imbruglia 2", chì sò dinò l 'attori sò ghjovani, ma micca tantu charismatic. E la cuntata nun pò arrivari a pupularità di l'uriginale.

Plot. principiu

A prutagunista Dzheyk Tayler (Shon Feris) - un zitellone difficiule, ancu malgratu u fattu ch'ellu hè capitanu di a squadra di calcio a scola in una piccula cità in la pruvincia di Iowa. Tuttavia, a famiglia di l 'omu si trasfirìu a Orlando in la Serenata Florida à fratellu minori Jake - Charlie (White Smith) pussutu fà carriera terbiu. In lu novu ambiente, Jake diventa un outcast. Ma mentri iddu cadi subitu in amore cù un cumpagnu - beddu Baja (Amber Isole), è face dinù a luttari cu l 'autorità lucale - un signurottu priputenti Ryan Brugnaro (Kem Zhigande). Chì hè cumu u cosita principia, "Mo rinunziari a." Photos of atturi ammustrava u aise Marco, u pubblicu fù prummisi un sviluppu di tarrenu spiranza in u futuru. So si girò fora veru.

Scunfitta cum'è mutivazioni di cumpitenzi

Dopu à a scunfitta assai ruru in un prutagunista duellu Pizarro mena, su un 'amicizia cù u so cumpagnu Max (Evan Peters). Chì iddu dici Jake circa la passione search - mmiscatu arti marziali, unni sunnu assai pupulari. New amicu insistia nant'à una riunioni cù u caratteru principale di u canadese è ex-guerilla Jean Roqua (Dzhimon Honsu), quali sottu à i forza di fà campiuni Tyler Bis. U ghjuvanottu accordu. Ma appena si cumincia a pare chì a so vita persunale, è "carriera" sò migliurà, tuttu hè girava "foliacea": in u cullettivu di asèmpiu di stu sportu cuntruversu, ci sò quelli chì sò capaci di, comu si pò dì, à mette una annunziatu in la rota e girari lu pezzacciu u intrigues di i ragioni di i so benefizii. Nisun bisognu di tene tutti i ditagli un retelling di a linia story, perchè l 'cosita "Fratelli de sangue" (attori chì divintò stelle di u sinemà ghjuventù subitu dopu à u Premiere) megliu ochju.

Sans pathos è tinzioni

Sè vo pruvate à chiamau lu picture, nutà tutti i mumenti pusitivi è furtunata, si tratta di sicuru da nutà: una bona ghjocu ghjovana (ùn ancu divintatu pràticu supra a lu schermu) attori, u tarrenu facile, u travagliu Camera prufessiunale, cumbattimentu realistu è chjosa paghjini cuntenti. Supra lu significatu di la lotta deve esse discutitu traballat e esse sicuru pi ringraziari la criatura di la pittura, "Mo de sangue" (cunnosce à tutti l 'atturi, ma u fa stunt è dinò era fora di u travagliu). Sè noi cunfruntari li battagghi scena di u cosita cù u listessu bè cunnisciutu-"lotta senza règuli" cun Channing Tatum, lu primu film cummattenti assai più dinamichi, cresce è più realistu, senza tutti i speci di salti nant'à u fils à la "The Matrix." Quandu tutte e lu ritrattu, sopra, hà una cumpunenti murali, chì hè fattivu grazia à u scrupoloso senza capitulate eccessivu è pathos. Duranti la cassetta Jake, matura, si diventa di più rispunsabilità è, più ntî, tuttu stu senza u starnazzando pathetic daretu, bandiera, rigata stelle.

Atturi e parti

L'attori di u cosita "Fratelli de sangue", nunustanti la mancanza di spirienza bastò à u cosita hè ghjucatu believable, ancu s'è ùn incantu. Rolli svorgi:

  1. Shon Feris - u listessu Dzheyk Tayler;
  2. Dzhimon Honsu - carru è Lars Zhan ncùlati;
  3. Amber Isole - carìssimu prutagunista Baja Miller;
  4. Kem Zhigande - guerilla priputenti Rayan Makkarti;
  5. Evan Peters - Maks Kuperman;
  6. Lesli HOUP - madre Ch. eroe Margot Tyler;
  7. VIAT Smith - babbu, Ch. eroe Charlie Tyler.

U scopu principale di a superficia

Film hè una sèmplice custruzzione cun gran pluralità drammatica iputesi "cinematic". Sicondu à critichi, attori di u cosita anu ghjucatu bè, ma i caratteri eranu "in cartone". In stu casu, u ritrattu murali autori e elementari. Ma di tutte e sta facilità babyish, banality è frivularia, mulineddu di film, senza dubbitu, hè divintatu un ripresenta assai visìbbili di u so Genre. Film "Mo Torna Imbruglia, chì attori sò infurmatu underpinnings simàntici in u so forma azzurru - in i dialughi, dà i ghjovani i mutivazioni di autuditirminazzioni. U più cusì perchè l 'idea di lu si trova nantu à a superficia. Cusì ùn ci hè micca bisognu di strain è in particulare riflette à l'idea di basi chi lu criatura cassetta vulia pòrtanu a li spittaturi. A ghjuventù di oghje vi trova, è u cosita hè assai intarissanti è si prisenta à una G.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.