Home e famiglieI zitelli

Diritti di u zitellu à a famiglia

A famiglia hè un picculu, ma vitale cellula di a sucetà, chi jeru succèri truvà un evenimentu impurtante, à dì, la nascita di un amori unu, un picculu zitellu. Nunustanti lu fattu ca un picciriddu sutta lu diciottu anni, di curà hè dipinnenza i so parenti à a nascita, iddu àvi automaticamente u dirittu. I primi dritta di u zitellu à a famiglia si trova in u fattu ch'ellu ci vole campà è esse struitu, cunnosce i so parenti, a priscinniri di s'ellu si sò moglie o di campà luntanu, di sicuru, fora quandu i genitori di a biodiversità di u infurmazione ùn hè cunnisciutu.

diritti fundamentali di u zitellu à a famiglia ùn hè micca ghjustu di cura Pauvre, quandu scontra à tutti i so 'bisogni fisichi, ma puru quandu vo avete un veru intaressu in tuttu ciò chì cuncerna u zitellu, è chì circunna lu. Hè, prima di tuttu, attente Pauvre, amuri, interessu, quandu genitori sò capaci à aiutà usure cù una varietà di nterni e lotte Arts, à adattà si à a vita, faciani un 'amore di altri, sviluppà self-di canusciri, oltri impidiscia l' esistenza è u sviluppu di u putenziale di pinsamenti murali e misconduct. Pè un zitellu ci vole à crià i cundizioni di compie educazioni, à purtà un cumunicazione incù tutti i mamma e cu lu Papa, comu puru li nonni, surelle, fratelli, è tutti i so 'parenti.

Cosa diritti faci u zitellu? At nascita, ch'ellu duvia arrivare l 'nomu e patrunimicu, chì tocca à esse publicata in u certificatu nascita. It S'avissi a nutari ca lu nomu chi tocàt a dui genitori, da accordu, in stu casu, datu lu patri o di le nom a l'matri, comu truvatu nzèmmula e nomu di zitellu, ma lu nomu hè cunsideratu secondu à nomu di u babbu. By lu modu 14 anni zitellu ellu stessu hà u dirittu di cambià u so nome è casata, scrive un manifestu a l 'autorità nicissariu. Diritti di u zitellu à a famiglia si trova in u fattu chì, malgradu a so età, si pò ricaccià cumplettamente e so opinioni à tutti i tempi, in particulare quandu u scopu attaccaticcia so interessi. Dinù, un zitellu pò fari n'avemu u dirittu di pruprietà à pruduce mediu o di ogni tipu di pruprietà chì si trasfirìu a idda comu un donu, o lascita, comu puru l 'usu è u cuntrollu di tutti i tarreni di i so parenti, quand'elli sò inseme.

I vuleti à mintulà u fattu ca la prutizioni di li diritti di i zitelli à a famiglia in u modu amministrativu, la prisenza di li diritti Pauvre è abusu zitellu, rializatu da agenze di lege vutatu, oltri autorità gardiennage, cunniscenza, dirittissima è l 'usi. Assai spessu, genitori scurdari chi i diritti di u zitellu à a famiglia è accussì mpurtanti comu lu dirittu di francese generale, cusì sapere chi u zitellu in nenti e nun hannu wronged i so parenti, chi nascìu o di ciò chì purtò applicàrisi difficultà micca ghjustificata almanaccà è i sforzi di i so parenti. U vostru zitellu, è ùn vi sò a pruprietà di qualchidunu, ma hè u persona, u persona individuale e ndipinnenti, e rumpu lu so destinu, perchè tù pari sarà dritta, nimu hà ogni dirittu. Genitori u cuntrariu, tocca à aspirazioni, capacità è inclinations duvia aiutà guidà u zitellu u dirittu chjassu in a vita. Bisogna accordu, hè assai à spessu in a vita, ci sò casi quandu un zitellu ci sò custretti à marchjà, per esempiu, una scola, musica, e dopu un pocu, avemu sulu ghje stu strumentu è Passiunatu comincia a disprezzanu i so genitori, à noi è custrittu a trattari cu ùn hè micca intarissanti è Cavatrici nunda per noi.

Ùn vi scurdate chì u zitellu cum'è ogni persona adulta cun qualchi sperienza ùn pò esse sempre docili, dolce, è raprisenta rializzari a fratellanza di parenti. It devi esse ricurdatu ca la maggiuranza di capricci di i zitelli è la curpa di i genitori, per via di u fattu chì u so tempu ùn capisce, impostu i so parè, dumandonu chì ùn pudia fà, in autri paroli, era micca, è sò ampara micca a pigli cusì di ciò chì si tratta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.