Arte e spettacoliTeatru

Direzzione Stanislavsky: "Nun cririri" - una frasa chì hà fattu lu tribbunali

Chjami Sergeevich Stanislavsky: "Nun cririri it!" Cù sta cumminazzioni pò esse paragunatu solu à i sprissioni di Mayakovsky circa Lenin e la festa. Sè hè pocu paraphrased, si gira fora i seguenti - ci vole à sente duie parolle di ùn fosse tutt''a in qualcosa in u mio capu subitu intesu lu nomu e nom di u fundatore di a Mosca Art Tiatru. Lamentu.

A pupularità di u frasa

S'è una persona ùn capisciu sta diritturi, u so sistemu rinumata-mondu, si ancora complements facili a prima sintenza di u sicondu. Perchè l ' "Stanislavsky" e "nun cririri" - i fratelli sand. A frasa biting Chjami Alexeev (hè veru nomu) usatu a lizioni di mistieru, è Parolier. A frasa ùn micca fà u famosu, a ricunniscenza ci hà purtatu talentu, hà fattu u famosu è trattati tuttu u mondu, fora di u teatru.

U ricordu di u diritturi

Alekseevs - u nomu, cunnisciutu in tsarist Russia. Patri - industrial, cucinu - Moscow sinnacu, la famigghia fu riguardanti l 'Tretyakov è Mamontov - philanthropists cunnisciutu. Era veru un "culore di Russia", chi, comu sapemu, ùn hè a vostra prufeti. Unu pò dumandassi solu come i ripresentanti di i nubiltà e Industriali Elite arrinisciutu a evitari onuri. Ma, si ricevutu tutti i primiati statu, u titulu di Artist People academician è l'. U so nomu hè datu à i carrughji in dicini di cità, publicatu Cuncorsu bookworm, ci so 'nomu Nobel - un abbianu MIFF "I credi. Chjami Stanislavsky. " Per parechji anni, ùn ci sò staghjunalità di u so nome. Stu tiatru festival, chi sò purtati à megliu palchi l'munnu. frasa famosu di pirsuni ci puntanu a quistione di qualcosa: "Nun cridiri a li paroli di Stanislavsky" - addivintò Bruits. U so prima parte, dì un statutu corsu veru tintu, è ancu v'affenni. Ma cumpleta cu nomu mellifluous di Tolerance è alludes à l 'prezià di u interlocutore.

U fundamentu di a Mosca Art Tiatru

In u 1898, in i so primi ardori, Stanislavski, assemi a Nemirovich-Danchenko funnatu lu novu Art Teatro Mosca. Prima li stenni aut a quistioni di l 'arti tappa ripintenza. Stanislavsky e cumincia à creà u so sistema, célèbre, ca avièunu - arrivare l ' "a verità di a vita" atturi. U compitu più impurtante, u scopu di basi di sta tiurìa, ùn hè necessariu di fà u so rolu, è cumplitamenti ch'è usatu pi lu. Vede u travagliu di l'attori durante cuncerti fù una frasa chì facia Stanislavsky: "Nun cririri si." Cunsirvatu Metropolitana ducumintariu di un rolu di ruttura-in. Hè una Parolier di la cummedia "tar", l 'ultima scena di Chjami Sergeyevich, è ch'ellu prupone cunsigli attrice V. Bendina ghjucà Matei, chjinatu nantu à a scena, comu si avissi a èssiri dire a mmia in a vita. Metropolitana unichi. In lu spiazzu in 1938, l'annu di la morti di un diriggenti locu. Ancu Nemirovich-Danchenko, cu cui li rilazzioni sò state cumplitamenti tagghiati per parechji anni (a so amicizia-cunciliu hè assai bè discritta in lu "Romanzu tiatrali" by Michail Bulgakov), famously dissi: "You stete luntanu paroli urfaneddi." Stanislavski muriu. "I crergu micca" l 'atturi ùn dì nudda.

sicreti cumpitenzi

Ma ci hè una scola, ristau sistemu Stanislavski, ca furmavanu la basi di Russian arti tiatrali. Tinuti u so Postulate hè discrittu in u libru "My Life in Arte" è "U travagliu di l'attore in u stessu". Sami Parolier dui tiatru MAT famosu sò stata discritta in tecnica talentu tappa Attore Toporkov è chjare luminosu diriggenti travagliu provi ducumintali cun esicutura.

U ghjocu hè micca un attore americanu pò micca esse paragunatu à inflame passioni è truculent cù l 'arti di l' artisti Russian di i morti è i vivi, cume Plyatt Popov, Makovetskii Efremov. Iddi appena hannu autri Squarzafici-compitu. U più serie TV, tramindui straniera è privati, ùn hè micca a questione. In stu casu, ancu troppu lagnusi a diri la frasa, "As Stanislavsky disse:" crergu micca "," perchè apparteni sempri à l ' "altu arte", bona o mala funzioni.

L'imbasciatore Stanislavsky talentu

Comu un omu di talentu, Konstantin Sergeyevich hè talentu in tuttu. At una all'età di un longu tempu travaglia nantu fabbrica di u so babbu, è arrivatu u rangu di Direzzione. Products sanu da i so cumpagni, ùn hè luntanu da u mondu di biddizzi - isciutu bedda via d 'oru e argentu - la basi di la pruduzzioni di brocade. Tutti i stati detti la sira di prieri amatoriale in u teatru Alexeyev. Amore di agiscenu cum'è cunfusione talentu Stanislavsky e te da a so minnanna - l 'attrice francese Marie Varley. In seguitu Stanislavski studiatu a plastica, e cantannu, parravanu di bè. Unu di i migliori cìnema musicali di lu paisi, chjamatu dopu ad ellu è nomu Nemirovich-Danchenko. Granni tiòricu di talentu è rifurmaturi di u palcu, arte, Stanislavski hè un attore assai ncignusu. Un numaru di a so attività, célèbre, ghjunse in u Tisoru mondu di u travagliu attura '(per esempiu, u vecchiu). Iddu fu maculata cù u prima pruduzzioni prufessiunale. Tuttavia, in 1916 è cumpritamenti finisci a so attività artistica. Una eccessione statu fattu solu una volta - furzatu, nantu una visita di u teatru u strangeru. Per tutte e discontinuation Marboré di tiatru di u stadiu, e dopu à un bellìssimu cuncerti, macari un generale, ferma un misteru. Era u so rolu di Rostaneva "Sela Stepanchikovo" Dostoevsky, su chi travaglia per un annu. Avemu a pigghiari chi Stanislavski dissi la prima vota tali una famosa frasa dopu, si parrava di sè stessu, "Stanislavsky, I nun cririri." Ma lu diritturi e travagghiu scintìficu, ch'ellu ùn hà micca finu à a fine di a so vita. Doppu la morti di firmati unu di i migliori cìnema in u mondu sanu, a so famosa sistema di a so scola di mistieru tiatrali, i studienti di talentu è libru brillanti. E la frasa ristau sempre dubbità u simbulu di qualcosa o di distrust - "I crergu micca."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.