SaluteOchji

Diopter - ... hè un aspettu impurtante di salute ochju

A chi u sviluppu di a tecnulugia, digitale, la prucissioni arco chi si osserva tuttu u mondu, favurèvuli a lu fattu ca tutti li pirsuni u travagliu cù e cose, chì si trova assai vicinu à elli, putemu diri, quasi sottu à u so nasu. Ma nanzu orizonte l'omu hè limitatu à solu, cielo, blu, sopra u so capu, è i ligna orizonti. Stu spiega u Pathology di l 'scupi di a visione, u funziunamentu di u quali si tenerà in un modu sfarente per elli. Dopu tuttu, esse lu in un urdinatore, scrive, o ancu un libru - i so ochji propie à un oggettu vicinu à e jeru ch'è usatu à travaglià in un tali range of distanzi. Cum'è un risultatu, ùn vota si po 'bisognu di agisce cù ottica, cum'è sò cchiù cumunimenti usatu lens cuntattu o di bichjeri à l' circuni.

Principia u Usu di ottica

Hè sti Accessori hannu lu putiri refractive bramatu, chì ci aiuta à ritruvà i raggi di bracciu di luce in lu puntu chjamà in u fundu. Di issi mezi, unità è misura a putenza curregge sò diopters. Stu raportu hè, u fisicu significatu di u quali hè chì, dapoi u Intersection di u lente convex tutti i raghji pruittata in unu locu, u postu di u quali hè dicisa da spustamentu medie Index refractive à una distanza specifichi.

I principi di a struttura è funziunamentu di occhi di mamma vitreous

miccanismi naturali sò prisenti in i vista, corpi umani chì sò capaci di pensa polzu biccheri linéaire naturale magnifying (lente) di u so culonna visuale. Sti cambiamenti in taglia hannu valuri picculu (tipicamenti micca di più cà 1/50, o 1/75 di un metre), ma picchì si dà i forzi nicissariu è tralucenza otticu di l'imagine. Infatti, sicondu i so sforzi, è a forza indices di anglé di u lente ùn hè micca di più cà 60-71 diopters (stu valuri francese nominal, deviation da chì hè digià citatu à cum'è malatie). U principiu di funziunamentu di u corpu chiasm hè chì cum'è un risultatu di cambiamenti in i puteri òttica di i medià Inna ochju, narrow faci u rétine è fundu. Sè l 'Camera rayon hà da ritruvà nantu, ciò chì tù voli, dunque u parsona hà micca riceve un imagine chjaru perchè u spaziu disponibile hè solu ùn basta à fà lu. Stu deviation veni chiamatu hyperopia e lu trasmessi infurmazione visuale hè pruittata supra lu rétine hè digià daretu à l 'internu. U cuntrariu casu - myopia, in stu k, tuttu puru l 'autra manera attornu, e la criazzioni di l'imagine hè troppu a mane cum'è un risultatu - una messa a mane è una imagine Antimuffa uggetti luntanu.

A scelta di i mezi per agisce

À sminuì u carricu visuale, una persona tocca à cunsultà un oculista. Stu specialista vi fà i studii nicissariu e nove, è fà u biancu pirmittennu iniziale di u eyeball. sarà definita tavule Special: chiddu statu u diopter visione cusì pò esse à u "più" è in la "francese minus". Basatu nantu à sti parametri, i tercani dicidarà nant'à u metudu endurance cunsigliemu o di i so cumbinazioni cù figure scentifiche, chi vi ritruvà nant'à u endurance di cambiamenti t'ani à l 'occhiu. In casi sèmplice, tuttu ciò pò esse cumplitamenti differente. A currezzione limitata dutturi, cugliera, su una currispundenza quantità di lu putiri scope - diopter di bichjeri. Si ti dugnu a pacienza? misure Precautionary m'aiuti priservà a so salute, è cuntrullà indipindente u successu di u k. Dopu à diopter - hè u pressure principale di i prucessi destruzzione, chì hè megliu vistu è tinutu in arrigistramentu chè à dà li cù cumpleta a libertà.

Vision senza limiti

Na vota ca facianu prucedure medicale è acquistà i maladi lente nicissariu discontinued gnurari la malatìa è esse in gradu di tastà piena vista. Perciò, se lu abnormalities in l 'occhiu picculu (micca di più cà ± 1 unità di lu putiri otticu), ancu sti misuri pò pruvà à esse morti. Dapoi a tali casi l 'scupi di visione Ùn vi usanza la fatigue è diopter eccessivu - ùn hè micca una panacea. Dopu à canta u tonu ochju hè impurtante à purtà fora un cumpleta, micca solu da i metudi di òttica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.