Arte e spettacoliMovies

Dilruba Sultan - l'heroina di a serie "A Magnificent Age"

Dopu u grandu successu di a serie di television "L'Edizioni Magnificenta", in Turchia, decide di sguassà a so cuntinuazione. Questu ora l'heroina principale era Grecu Anastasia, chì hà ricivutu l'alcuni Kesem in u so harem. A donna forte è bella per quellu chì era è dinaru i riti. Tra d'elli, a meza sorella di u regnu di l'Imperu Ottumanu, Ahmed I - Dilruba Sultan.

A serie di TV "L'Edizioni Magnificenta: Kesem Sultan"

"A Magnificenta Edizione" hè diventata una di e televisione più riescita in Turchia in l'ultimi decenniadi. Per quattru staciuni, u mondu sanu, cù un bated breath, hà vistu cumu e donne, i zitelli è u soru di u grande Suleiman battenu per u putere è l'amore.

Pocu dopu a filmazioni, i pruduttori di u prugettu decide di sguassà a so cuntinuazione, ma sta volta u successu di manifestazioni duranti u regnu di Sultan Ahmed I. di Suleiman.

Cuntrariamente à l'expectativa, stu teleprojectu puderia micca righjunghje à u nivellu di u so predecessore, ma era assai populari in assai paesi, in particulari, in Grecia è in Russia. Per quessa, era stesu per a seconda temporada.

A causa di i valutate bassu, u finanziu di u prugettu diminuite significativamente in a seconda mità di a staghjoni, chì hè assai notevuli in u paisaghju, è ancu i costumi di l'attori. In ogni casu, i produttori spiranza chì a seconda temporada serà più riescita. Ma l'amatori sò chjuche di dubbuli, cum'è in l'ultima seria di "Kesem", i caratteristi più vividi sò stati morti: Safie, Halima è Dilruba Sultan, è ancu Iskander, Davud è Zulfikar Pasha.

A trama

Sultanu Mehmed III in a so vichjàia, nascinu à teme chì u so figliolu maiò Mahmud averigheranu. Per questa causa, ordina per tumbà a Shehzadeh.

U tempu passa è u sultanu cumencia à pensà à l'assassiniu di u so figliolu medio - Ahmed. Tuttavia, u mentoru di u ghjovanu - Dervish Mehmed Pasha, dopu avè sapè cusì, spende poison à u patronu è si morse, è u sultanu si face più à ghjovanu Ahmed.

Per ùn avè eredi, u ghjovanu sultan conserve a vita di u mio fratellu Mustafa. Per via di questu, a mamma di Mustafa (Halima) è a so sughjera anciana (Dilruba Sultan) accuminzanu a sciu d'intrigue per crià u zitellu à u tronu.

Per d 'altra banda, a so avanna (Safiye Sultan) intrigue contra Ahmed. Dopu tuttu, hà hà sappiutu à un tempu per salverà u so figliolu più chjude, Iskander, da esecutà, è avà, quandu creò è hà crisciutu, l'anziani sensi valida d'elevà à u tronu.

Sfortunatamente, a mamma d'Ahmed I hè Handan, a donna hè debbula è mio vista. Ùn averia micca forza abbundanza è risorse per palluzzà cù i forti opposituri. In ogni casu, in u harem à u ghjovanu sultanu hè Greta Anastasia. Ahmed si chjama in amore cù u so favuritu. Aghjule Anastasia, chì hà ricivutu l'alcuni Kesem, hà trova pocu pienghje è diventenu solu a fede di u Sultan è a mamma di i so figlioli, ma più d'una volta salvà u so maritu da i so parenti.

Cù a morti di Ahmed I, hè Kesem chì battete per a vita di i so figlioli è, anche manufendu numerosi pèrdite, suscita u so figliolu Murad à u tronu.

Dilruba Sultan: a storia di a vita di l'heroina in "Kesem"

Dilruba, sicondu a television series, era u zitellu fineru di u favore di u Sultanu Mehmed III - Halima Sultan. Dopu chì u so frateddu maiò era statu uccisu, è u figliolu di l'altra mòglia di u padishah hà cullatu à u tronu, a zitella principia à aiutà à a mamma a suscitarà u Mustafa à u tronu.

In questu Dilruba Sultan (foto sottu) mostrà incredibili crescenu. Per via di i so trucelli, Kesem è i dui figlioli d'Ahmed I casi stavanu morse. In più, hà fattu una causa indirecta di suicidiu Handan Sultan. Eppuru, tuttu questu ùn solu ùn porta micca u so fratellu vicinu à u tronu, ma cuntribuitu à a so prighjò in a "cage d'oru", duverebbenu persunate parechji anni, incapaci di cumunicà cù u mondu esternu.

Quandu Dilruba hà struitu, a so mamma vuleva casà a figliola à u Gran Vizir de l'Imperu Ottumanu. Ralizzià chì u so fiancé hè un fede servitore di Kesem (altri ùn avissi micca avutu sta postu), a ghjovana sultana, anca l'opinione di a mamma, eletta u so maritu stessu. U so elettu hè Dawood Pasha. Turnesce esse un servitore fidu di a so mòglia è facenu tutti i sforzi di elevà u so fratellu à u tronu.

Dopu a morte di Ahmed, Mustafa s'aprota à u tronu, è Kesem è i so figlioli sò fora di travagliu. Inoltre, sapendu chì u favuritu d'Ahmed hè amatuatu da e persone cun amori grandi, Dilruba è u so maritu pruvate à annunzià parechji volte. In a represalia, Kesem pigghia u restu di u sultanu è, chjamatu Davud Pasha, salva i zitelli è ponu passà u so figliolu adopru Osman à u tronu.

Halima, Dilruba è Dawood ùn anu micca scunfortu è sò aspittendu una chance di metà ancu.

Tudiscu u fattu chì u Safiy Sultan ùn hè disprezzu cù Kesem è Osman, i cuspiriani cun l'aiutu di i Janissaries suscitonu un rivoltu è anu u novu sultanu, altrimente elevatu Mustafa à u tronu. Inoltre, Dilruba Sultan ordina per ucularu tutti i figlioli di Kesem, perchè ùn fermanu mancu altre pretendenti à u tronu. In ogni modu, u Sultanatu hà devenu salvà i so figlioli è prumveni l'annullamentu di u danu Mustafa da u tronu.

In prima, Kesem forza a Halima per signu un ordine per l'esekzione di Davud Pasha. Allora ella envia ghjente chì mute à Dilroub è a so mamma, è Mustafa torna torna in a "cage d'oru", induve ellu vive finu à a fine di i so ghjorni.

Dilruba Sultan: biografia di una donna chì diventenu u so prototipu

In realità, Halima Sultan è Mehmed III anu avutu una figliola. Ma a storia ùn hà mantendu u so nome. Sulu hè saputu chì dopu à a morte di u Sultan Ahmed I, unu di i participanti attivi in a lotta per u tronu di l'Imperu Ottumanu fù u maritu d'un sultaninu ghjovanu, Davud Pasha.

Più infurmazione nantu à u distinu di stu Sultanu ùn hà micca ghjuntu i nostri ghjorni. Siccomu in a so realità, a so mamma Halima ùn hè micca missa da l'ordine di Kesem, ma passò tranquillamenti l'età di vedova in u Palazzu Vignetu. Hè prubabile chì dopu à l'esekuzzia di u so maritu, Dilruba hà vicinu à quandu o remarried.

Melisa Elaida Olcianik hè una ghjovana attrista chì hà ghjucatu à Dilroub in a serie di televisione

Durante i primi 20 episodi, l' attore turca Melisa Elaida Olcianik aduprò u rollu di Dilrouba.

Malgradu à l'età ghjovana (à u tempu di filmi era 13 anni), a zitella era capaci di creà una imagina abbastanza variata in u screnu. Hè a so heroina chì piacevuli è vichianu irritanti.

Oikyu Karael - l'interprete di u rolu d'un sultan adultu

Principiu cù a 21 seria è finu à a fine di a prima stagione, u mudellu turcu è l'attuali Oikyu Karael cuminciaru a ghjucà, avè immobiliatu Dilroub.

Connoisseurs di u cinema turcu sapemu chì, prima di "Kesem", Oikyu hà sappiutu di ritruvà in parechji prughjetti: "Dirty dirty, affichante" è "Nausea".

Eppuru in primu, parechji spiegazioni anu indignatu à u fattu chì l'adulte Dilruba Sultan (l'attrice Oikyu Karael) ùn hè micca cunfrontu d'una donna (Melisa Elaida Oljanik), dopu amaru u ghjocu di un novu intèrpretu.

Trà l'innovazioni chì Oikyu intrudùcenu à l'imaghjini di u so caratteru, era l'irunia cù quale Dilruba hà riagitu à i cumandamenti di a so mamma. L'attrìggini havi vinciutu i so fannii, in più, u so ghjocu incantevule, in i sceni romantici cù Dawood ùn anu persunitu innanzi nant'à l'audienza.

I fatti interessanti

  • Per i stòrici, resta un misteru perchè u nome di l'unica figlia di Mehmed III è Halima hè micca cunnisciutu. Sicondu una sola versione, era una persona di daveru e hà serve solu com'è un peone in intrigue di a mamma. In cunnessione cù u quale ellu ùn era chjamatu ancu in u più cronicesi. Sicondu una altra versione, era un Dilruba Sultan astuta è astuta è hà fattu assai sforzi per danni à Kesem. Dunque, avendu à u putere, u primu ordine di u sultà urdinatu per sguassà u nome di u rivadore di tutti i documenti. A strada, a secunna tiuria hè più piace a verità, perchè i cronisti di a corte chì scrivite cù cura tutti i raprisentisti di a dinastia di Osman in i registri ùn anu micca solu esse scurdate di nome di a figliola di u Sultan si ùn era micca urdinatu.
  • A serie hè prisentata cum'è un ziteddi meditimu Halima - Dilruba Sultan. A storia, però, dice chì u sicritru figghiu di u figliolu Sultanu Mehmet III era u figliolu di Mustafa, è a figliola nascita l'ultima.
  • Oikyu Karel in a so zitiddina era assai timida nantu à a so aspettazione è à rimpiazzà complexi, hà decisu di diventà mudellu, è dopu fattu ella hè stata attrice.
  • L'attrice Karael hà una sorella gemella chjamata Ezgi.

Ciò chì era veramente è ciò chì u nome di a figliola era Halima Sultan, i stòrici ùn ponu micca sicuru. Ma i cineastichi anu truvatu a risposta à sta quistione si introducing in a trama di a prima stagione "Kesem" una heroina chjamata Dilruba Sultan. Ùn si cunnosce chì era veramente unione, ma a versione suggeruta in a serie di televisione era assai populari cun l'audienza è assai spiranza chì in a nova tempiu Dilubru "s'arrivela" in una manera inusual.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.