News è societàCélébrités

Dharam Singh Deol: filmografia è biografia. Dharmendra: megghiu parti

lamentu di u sinemà Indian da l 'abitanti di l' ex Unioni Suviètica di A ghjente hè sempre un misteru. Di sicuru, oghje ci sò parechji chì accittonu cherche images cun mudernu stiddi Bollywood. Tuttavia, a so pupularità à mezu à Russians hè nunda di cunfrontu à l 'amuri chi lu pubblicu avutu di atturi di Indian sinemà 60-80-IES di l' ùrtimu sèculu. Vergogna à stelle-Veterans prima valori t'hà Dharmendra. Biography, filmografia e la vita parsunali di l'attore prisentata sottu. E cu li sarà intarissanti à se rendre à cunnosce quelli chì guditi veghjanu da filmi in tempu per via incù a so participazione.

anni più

U futuru stella di sinemà indiana - Dharam Singh Deol - hè natu in u 1935 in u paesi di mmerda quartieru Ludhiana di Punjab. A so famiglia era assai forti tradizzioni cunservatore di i Storia. Dharam maiori da liceu in Lalton Kalan, quale diriggenti era u so babbu. Iddu cuntinua a so educazione à u liceu Ramagrhiya in Phagwara. À l'età di 19 anni, in a richiesta di i genitori, si avianu moglie una ragazza, chjamatu Prakash ka è andò à u travagliu di un impresa US impegnati in u prucessu di metallu.

esordiu Film

By la fini di l '1950ini in u futuru Attore hè abbastanza tipica di un giuvanottu da una famiglia di la vita media-classi. Dharmendra, prubabile travagliatu tutta a so vita cum'è una riz, siddu nun di una ruttura furtunatu. U fattu chì in 1959, fici un passu fatali, participà à un cuncorsu organizatu da bè cunnisciutu-a rivista India Filmfare. Edition era prumessa à ricerca di novu facci di l 'industria cosita. A ghjuvanottu nice, quale crèscita di l 'India statu cunziddiratu abbastanza altu (173 cm), colpu, attrattu da l' attinzioni di lu giurati.

In particulare, pruduttori Capizzu Hingorani Dharamom firmata cù un cuntrattu di esicuzzioni di unu di i rolli in u cosita "A pratica è a core -. Per voi" Sicondu à stu documentu, u pusessu debutant hè di esse solu 51 rupees, è ch'ellu fù prummisi un marcatura cutidianu custituita di una tazza di tè, e pane in u caffè à l 'attellu TV. Puru u ritrattu ùn hè statu un successu cù u pubblicu, un giuvanottu chì pigliò u pseudonym Dharmendra (biografia, photos, è ditagli di a so vita persunale, sò mintuvate quì), ancu noi capisti. Cusì, u cosita Capizzu Hingorani addivintò na tremplin à una carriera successu per ellu.

Biography in a prima mità di u 60s

In u principiu di l 'anni sissanta u Attore apprinnista hè puchissima scelta di rolli. Comu iddu stissu ammittìu doppu, quannu firmatu u pattu di u fattore dicisivu hè a sumiglia di u vostru cumpagnu nant'à u ghjocu. L'òpiri più successu di stu pirìudu prividia filmi Dharmendra: "cunchiùdiri" (1963), "irunia di distinu" (1962) Main BHI Ladki Hoon (1964). In agghiunta, lu nomu étoilés in u famosu kinohit mità di-60s Indian "Era di Love", induve glittering Bollywood superstar Rajendra Kumar è Saira Banu. Assai più tardi, Dharmendra cumparisci davanti a presenza in i sceni "realtà", "Cuntrastu" e "amuri di matri". Si purtò fama micca solu in casa, ma dinò in altrò.

un bellu successu

Nunustanti tanti òpiri di successu, nzinu a lu 1966 Attore Dharmendra (biografia di un giuvanottu presentati, sopra) ùn hè una di li stiddi di sinemà indiana. Real fama ghjunse à ellu, dopu u spettaculu di u rolu di titulu in la cosita "Phool aur fratii Patthar". Film addivintau nu cumpagnu Dharmendra Meena Kumari. Film statu dimustratu a l 'Unioni Suvietica, induve ella era vistu da più di 46 miliuna di pirsuni.

In u racontu, u prutagunista - un criminali prufessiunale Shaka sona arrobbanu una casa, in u paese, abbandunati da i so abitanti per via di a pesti. Ci si trova una vedova malatu Shanti (Mina Kumar) chì i so parenti u male di u so maritu lassò moriri sula. À u cori di a Shaka pesa pietà. Si principia à piglià cura di i fimmina gattivu. Quandu i patroni ritornu, si veni a pignata, virennu chi Shanti ùn hè micca solu sempre vivu, ma ripigliò. Unu fratellu di-a-liggi si in stanza di u l'vèduva di campo a so, ma finu à u surf in tempu di salvà a so Shaka. Nsemmula lassari lu paisi sutta lu Cover di a bughjura.

Hema Malini

Dharmendra, quale biografia hè cunnisciuta da tutti in India, ghjucatu dinù in u Squarzafici pupulare in u cosita Soviet "Zita e Corina Szatmari". U so cumpagnu nant'à stu cosita hè u Hema Malini. Sta bella attrice francese hà fattu u compitu difficiule - à creà imagine di dui sureddi sand cù assai differente pirsunalità. U ghjocu di Dharmendra è Hema scontra à nanzu. In particulare, ùn ci hè una cosita "bella e duru" in 1970, u schermi. All attori anu sunatu nzèmmula a 35 filmi, tanti di cui sò divintatu successi. Tra li sò i filmi: "Raja Jani" (1972), "Sholay" (1975), "spadda", "Samrat", "u rè di i Jungle" è altri.

"The Adventures di Ali Baba e li Quaranta Mucciatelli"

Stu dipintu hè incù perchè atturi Indian hannu sunatu nzèmmula cu li contraparti suvièticu. Film hè basatu nantu à u pupulare "Canti di 1000 E Ghjornu". Dharmendra ghjucatu u rollu titulu di Ali Baba e so 'ragazza francese - i margini principessa - Hema Malini. atturi Soviet in lu ritrattu stati invitati arcane Bykov, Sophiko Chiaureli Yakub Ahmedov, Frunzik Mkrtchyan, Yelena Sanaeva, Zakir Mukhamedzhanov è altri. In 1980, "Avventura di Ali Baba" mittia quasi 53 miliuna di pirsuni. È in l 'India, fù scritta in cìnema 6 mesi in un cheval, è avia dinù bellu successu scatula ufficiu.

Par la via, in u sicondu u travagliu signu di diriggenti Latif Fayzieva è Umesh Mehra - "Legend of love" - lu rolu di lu menu si n'andò à u figliolu di Dharmendra - Sunny Deol. Ripitiu lu successu di u so babbu è era dinù capaci di vince u cori di pùblìchi suvièticu.

Rumanticu storia amore

Casi di parechji filmi, célèbre, chì ghjucò Dharmendra, vutari nanzu u racontu 'amuri, lu prutagunista di chì hè ellu è Hema Malini. Divintà un cumpagnu Dharmendra permanente nant'à u screnu, u attrice vinciu lu so core. In u 1975, duranti la Dia di u ritrattu "Sholay" atturi pudia più piatti u so affettu mutuale. Tuttavia, u so raportu micca pussutu esse assicurati da culleghi. Dopu tuttu, ognunu sapia chì Hema hà micca casu à divintà un permessu moglia Dharmendra, dipoi a ddu tempu la Attore hè stata di truvà qualchi tempu sposata con Prakash ka. Moglie uncomplainingly entrì in a so longa absences. È avia nunda à vituperiu so.

a famiglia di Hema, in particulare u so babbu, ella hè disgustatu à amparà di figlia di u rumanzu cù un omu moglie. I so genitori, si messe subbitu à circà u so Eros stessu. Comu poi richiamò matri attrice arricchisci mustrò u so le foto di u putenziale candidati per a so manu, e lu cori, ma nimu hè interessatu à a girl, francu Dharmendra. A situazione hè cumplessu da u fattu ca a Woo Khem stiddi di sinemà indiana - Jeetendra è Sandzhiv Kumar. Last Hema étoilés in u cosita "Zita e Corina Szatmari" è senza mimoria cascatu in amore cù u so cumpagnu. Tutti i giovani era sola. È a famiglia i l'attrice dumandonu chì hà sceltu un maritu di una d 'iddi. Hema hè adamant in a so decisione ùn a maritari qualchissia, francu Dharmendra. À u listessu tempu u attore hà assicurati a so moglia ch'ellu ùn andavanu à divorziu so.

sicondu matrimoniu

Dharmendra biografia dici la storia di un mpruvisa e risolviri u prublemu di una cumplessa triangulu amuri Hema, Dharmendra è Prakash. Si diventa pussibule dopu à babbu, l'attrice francese mortu in u 1978. Stu tragicu evenimentu hà fattu curaggiu dunnetta. È hà dicisu di divintà lu siconda moglia di u so amanti. Da ddu mumentu cumincionu i so biografia giuntu. Dharmendra è Hema si maritaru, ca era un carciarati. Iddu era largamente signalati è discutitu in i tabloids India. U fattu chì 'induismu ùn hè micca polygamy, ma lu nomu fu capaci di u fracicume di l' Brahmins a benedica, u so scontru cù Hema, ùn dissolving u so matrimoniu à Prakash.

Wedding di i dui stelle hè più cà modestu. A cirimonia religiosa hè accadutu in casa, in la prisenza d 'solu i parenti cchiù vicinu. Irunicamenti, a sucetà Indian hè assai cunzirvaturi in tutte e cose chì si raportanu à u matrimoniu e di famiglia, ùn cundannati Hem è Dharmendra. Iddi cuntinuà a cumpariri supra lu schermu comu parti di a famiglia di avà è u francese duo cuntinuava u so cultu. Basta à dì chì l 'Hema è Dharmendra (biografia presentati, sopra), insieme spéciale 7,36 miliardi rupees. Issu risultatu hè guasi duie volte Difatti u muntanti di l'altri coppie cèlibbri - Nargis è Radzha Kapura.

Dharmendra, Biography: Family

Da dui li nozzi, u nomu 6 zitelli. Prima moglia Prakash deti à i figlioli Dharmendra è tirà Sani e figliole Vizheetu è Azheetu. Ciascuna di l 'hà u so propriu biografia ntirissanti. Dharmendra hè particularmenti fiera di i so figlioli, chi addivintò attori è 3-4 anni fà, ancu tiniri incù u so babbu. Cusì, in 2002, Bobby vinciu lu premiu prestigiosu è u più anticu Bollywood Filmfare Award, u vincitore di cui una pochi d'anni nanzu sta hè Sonny. Cum'è per i figlioli di Hema Malini, u attrice datu nascita à u so maritu duie figliole Ash è Achan. U più vechju di tutti era u attrice à cuntinuà a tradizione di famiglia. In più, dapoi zitiddina i dui ghjuvanetti studiatu a ballari, stile Bharatanatyam. Oghje, ùn cumparisce micca à spessu in u parcu inseme, è qualchì volta cù a so mamma.

pulitica

In ùrtimi anni, lu nomu avvisti chì ùn hè cuntentu cu so biografia. Dharmendra dicisi à scrive un pocu e pagine in lu chì ùn sò riguardanti lu filmi. In particulare, si era prumessa à attivitati pulìtichi e suciali attiva. Assemi Hema Malini, cu l 'aiutu in gradu di Party l' Arcusgi l'India, Ghjesù intrì in la Rajya Sabha di a Casa Alta di u Parlamentu indiana. In più, u biografia Dharmendra ufficiali cuntene un altru fattu ntirissanti: u nomu fù attribuitu à un civili volti di guvernu u terzu, mener, u so paese - u Order "Chevalier Padma Bhushan".

I film più famosu

À mezu à i quadri più successu Attore Dharmendra (Dharama Singh Deol) sò:

  • "Cunchiùdiri" (1963);
  • "Circus" (1965);
  • "Flower è Stone" (1966);
  • "Love l'Mamma" (1967);
  • "Bella è duru" (1970);
  • "Ans" (1971);
  • "Zeta è Corina Szatmari" (1972);
  • "PIU Naam Joker" (1972);
  • "Favorite Raja" (1972);
  • "Sholay" (1975);
  • "Rè di i Jungle" (1976);
  • "Dharam Veer" (1977);
  • "Shalimar" (1978);
  • "The Train signorina" (1980);
  • "Samrat" (1982);
  • "Cum'è u Argus" (1984);
  • "Ùn àbbia paura d 'amuri" (1998);
  • "Om Shanti Om" (2007).

Avà chi vo sapete quale hè Dharmendra. Biography, filmografia e la vita parsunali di l'attore vi sò ancu cunnisciuta. E, forsi, ssa infurmazione m'aiuti voi capitu u sicretu di a so pupularità à mezu à i vechji generazione di Russians.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.