U sviluppu intellettualeMisticisimu

Dea Freya - la dea d 'amuri. How to cumunicà cù l 'dea, Freya: Missa

Freya in a mitulugia Norse e tudischi - la dea d 'amuri e passioni, primavera, e lu nascìri. Hè una spressione vivi di Fimminismu: la bella, fieru, forte e curaggiu. Dopu à u stabilimentu di u Cristianesimu tutti i so tratti vergine e masculini passatu à a santa Vèrgine Maria, è u cantu scuri, cum'è aggressiveness è magicu capacità - streghe.

Beauty di Freya

About i so lighjendi di te. Blond, turchinu-specia dea Freya avutu assai di asèmpiu. Da lu tempu bellezza Chjara è luminosu si scemu è a morte, è i raprisintanti di u PANTHEON cilesta. Quand'è l 'uggettu di a brama, Freya Santi aduprà u Museu spiccatu, ghjocanu cù quelli chì ghjacia ochji nant'à i so. Unu di l 'asèmpiu, banda, ella vultò in un cignali à tene sempre lu incù voi.

Nunustanti chistu, hà avutu un maritu, quellu chì hà curato: u diu di View Aude. Quannu si và à un longu viaghju, di lacrimi d'oru u dolu Freya. Dea datu nascita à a moglia di dui beddi figghi: Hnos - "maraviglia", Guernsey - "tesoru".

Freya spessu rutazioni un mantellu carru, ca harnessed dui gatti. U più tesoru di a dea - collana spanu Brismenhamen. Ricevutu da u dwarfs - i rapprisintanti di quattru elementi - hè u quintu elementu, chì erani i Earth, acqua, Fire è Air France. Necklace simbulizeghja u ciculu di a natura. Si pò esse usata à cuntrullà i elementi.

Freya è Odin

Addivintaru alliati. Cù u diu suprema di pantheons girmànichi è Norse Freya fattu un pattu: idda cumuni cu li a so saviezza, è novum si dà u dirittu di livaricci medità di i suldati morti da a lu campu di battagghia. È ancu in stu los m'hai ch'ella adopra u so incantu: AFFASCINANO Odin bellezza unearthly, Freya avutu un uccasioni di ritirava in u primu di u curaggiu falatu. Cum'è un risultatu, hè sempre lu venniri ogni megliu. Certi cridutu chì a dea Freyja pussutu predetermine u destinu di l'omi sempre vivi. Sì calchissia hà li piacia, idda parrau ci alluntanati di a so morte, à piglià in u so regnu. Ci, i suldati pigliò u novu a vita: a ghjurnata, piena di piacè è di gioia. À elli ùn era Cavatrici, l 'dea, ùn duverà esse cunsideratu paradisu e donne, più sicura. So i so mòglie di cavaleri spissu vinni nant'à u campu di battagghia pè tumbà elli: si dicìa ca lu modu di reconnect cu chiddi amatu, dea, nenti.

Comu si pò vede, essendu i patroni d 'amuri, Freya hè micca sempre prupone è surrisu. Idda puru amatu armi tesi, u sangue è battagghi massiccia. À u capu di u Valkyries ch'ella si n'andò à u campu di battagghia, induve si fà a so scelta. hè spessu chidi in mail, catena è cascu, asperge e pantaloni in manu, tantu Freya - la dea d 'amuri e di guerra, ùn mpurtanza comu singulari si pò parenu hè na cumminazzioni.

patrona di a signatura

Freya dinù cunziddiratu l 'dea di Seidr magia: a parolla traduciutu comu "vugghia" significa u sangue in u vilenu di u ghjocu cù gran ribbellu. Stu tipu di magia hè di solitu fattu di donne, di l 'omi tali attività hè cunsidarata suttana è sè. I riti eranu accumpagnati da diminuinu cuscenza pò dunque Guerriera scanzatu sta pratica, cunziddirannu lu in un signu di dibulezza. Per elli, a occupazione di più degne hè a biera è a cunsumazione di vinu in grande quantità: in un tali modu à mustrà una perdita di cuntrollu nantu à ùn hè elemosina.

Dea Freya - paris di trasfurmazzioni magicu. Di solitu si vene in la forma di un falco, tantu acellu plumage plumage hè sempre presente in a so padrona. In agghiunta, lu mosciani micca solu u so simpatia à diventà una lupa, ma dinù nant'à a capacità di cambia sessu. Dopu tuttu, tradizziunarmenti falco simbulizeghja u principiu maschili.

Teas è cuccagna ama Freya. Dea ama quandu hà purtatu un rigalu di meli, i frutti, meli, pasticcerie, u vinu bonu, fiori, gioielli. Idda hè parziale à ghjuta, soprattuttu s'è u misciu abili hà numinau in tutta a so 'anima è mistieru.

Freyja - la dea d 'amuri

Quissa hè una primura indiatura à lu. It cuverna Museu è piacere di e donne, mettendu li u capacità pè ottene u pesu piacè da piacè carnale. Quandu u stilu è attrazioni sessu oppostu righjunghja lu piccu, ogni morti hè cunsidarata amuri dea. In Scandinavia, dicu sempre chì una ragazza instill Freya. Dea hè prima a brama, ma quandu si gira in intimità fisicu deve esse procuré. À ringrazià à a so nova vita hè natu.

In lu medievu la dea, Freya statu cunziddiratu l 'patrona d' amuri canti è Muvrini. Truvatura so didicatu a so criazioni musicali. Comu di l 'antichi tribbù girmànichi, ch'elli sò in onuri di l' dea, ancu chjamatu u ghjornu di a settimana: Pazartesi - Friday. Iddu era cunzidiratu lu cchiù cuntentu a principiatu un novu raportu, u matrimoniu, cuncizzioni. U pòpulu sempre dì chì u vennari hè unicu per matchmaking. Dinù nant'à stu ghjornu hè ricumandatu à principiatu cure di i malatii. Principià un cursu di figure on Friday hè una guaranzia di una ripresa prestu è facili.

How altru revered dea

In onori di Freya organizatu celebrazione di massa. In i paesi Scandinavi, in particulare Sweden, revered alberghi Dis, didicatu a la dea. Avemu citatu si in l 'di luna piena in a mità di-October: tantu populu accoltu u longu invernu. Nant'à sta occasioni, avemu urganizatu una festa: tavule carchi cù piatti porcu, frutta e lu vinu. U fistini hè privitti la tutta a cumunità, ca nzinu a la matina, ùn arrivare stancu à avè piacè, canta u populu è ballu.

Hè bellu, ma in Auropa, u più beddu fiori, chiamatu li capiddi l'Freya. Trovu à bucchinu Sea, o accasu compru, su un pezzu d 'oru in a muntagna stati cunsidarata una benedizzione. Dea Freya, dannu l 'omu a so falatu è divintatu un veru di na lacrima, pigliò patruciniu supra d' iddu, prumessi à amuri è felicità.

U Scandinavians pinsatu chì Freya ama fati. Idda pussutu passà ore passavanu u so ghjochi cristiana e ballu elongate in la luce di la luna. Per sti Petricaghju castità dea, lassaru un rigalu in u dolce, nettaru è i fiori più parfumatu. Per ghjunghje stage Freya, òrdini organizatu. In sta manera, avemu pruvatu a mettiri la vita di la scelta cù Hints di Museu è piacè carnale.

Ritu di fà a passioni

Hè assai fàciule à fà lu ritu, cum'è tutte e tali unzioni a dea. Freya dopu à u ballò, farà di sicuru u novu miluna sensory in a vostra vita ghjurnalaghja. À fà la cirimonia, custruitu un altare: copre cù un preti rossi, misi 'na cannila di u listessu porpura è ogni essayer spanu. Allora Santal lume incensu è mette una sciarpa rossa, o frusta. Fate un chjerchju in fronte, di l 'altare. À custruiscia è pienu di villutu russu.

À u principiu di u rituali nicissarii à invoke l 'aiutu di i quattru elementi: ognunu si traballat. Dopu, diri 'sti paroli: "Freyja, a dea di i maiò, regina di u Valkyries, I voi chjamate à sta ora. Assiste à a vostra sacerdotessa e figlia, oh granni! tu I chjamate. Veni in lu chjerchju è croulant u so lume. Cusì sia! "

Nantu. Piglià a cassetta da l 'altare e accuminciari trè nodi, cantava à u listessu tempu: "The Great Ms Freya, dea, d' amuri e biddizza. Ti precu à tè, à mè à sente. Cumpleti mio vita cun passioni. " Allora, ringraziari la dea: "Bella, I sacciu tu Patrunu sempre accantu à mè, si tense più di u mio spalla e para. ti ringraziu per u vostru aiutu, è per participà à u rituali. A vi dicu avvedeci. Gallura tamantu, ma dinù a cuntintezza è spiccàvanu. Bonghjornu è ribella ". Ùn vi scurdate di ringraziu è à chì vai di tutti i quattru elementi.

Cum'è un segnu di rispettu di l 'guerre a notte nant'à l'altare di un biccheri di vinu. On a matina di u cuntenutu deve esse spartu sutta lu pinu. Cum'è per a cassetta, à l'altare, ùn ci vole trovani puntualmenti, trè ghjorni. Allora si devi esse salvu ammucciari: finu à Nodules sò attaccati, passioni, vi cumpleti a vostra vita ogni ghjornu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.