HomelinessGardening

Cumu sippellinu l'arbureti in l'ochju: cunsiglieri ghjardinati eccellenti

Parechji ghjoianeti ghjovani spessu aduprate cumu di trimiglià l'arbureti in u casamentu è s'ellu si pò esse faciutu à questu tempu. Eppuru, sicondu parechji prufissiunisti, u megliu tempu per sta prucedura hè a fini di l'invernu, un piriodu favore per a poda pò esse cunsideratu qualchì mumentu chì l'arbre hà permessu di furnisce u fruttu, ma ùn hà micca scrittu à a fossa sussidera di rapidu cunfortu è sviluppu.

Perchè què?

Pruning successu assai aiutà à mantene a salute d'arbuli in a norma. In l'arbureti, dopu à sta prucedura, ci hè un augmentu di a produtitività è un crescita di a tene è u gustu di frutti. Semu devi esse ricordati chì, qualcunu di a risposta à a quistione di cumu di trimà l'arbureti di manzila in u castagnu, avete bisognu à fà solu solu cù l'attesioni limpia è assai sharp. Ùn aghjustate micca queste prucedura à e piante. A tagliata hè stata fatta nantu à legnu sana è trasfurmatu immediatamenti dopu à a fine di u prucessu.

Quandu si puderà cut apple trees

À u primu, dopu l'atterrissimu, hè megliu per lascià i ghjorni per elli. L'arbre hà bisognu di u so patronu cù frutti di granu, succoso è deliciosu durante almenu parechji anni. In ogni casu, qualchissella un jardinier senza zitellu hà avellu avvisu chì u crescenu è a qualità di manzari fallinu da annu à annu. Ùn scrive micca stu fenominu nantu à u clima. In tuttu, a culpa per a negligenza siverza di l'arbre. Qualchidia chì avia interessatu à trimendu manzano in u castagnu, dicerà chì sta prucedura puderia cambiassi drentu l'uparaghju. Questu hè dovutu à u fattu chì, sguassate qualchi rami, u giardiniere riduce u numaru nummaru di frutti è fruttificà e prumove una bona illuminazione direttamente in a corona. Sta tècnica porta un crescente accelerata di frutti, chì ùn hè micca surprisante, perchè riceve più nutrienti è anu una figura assai attrattiva. Prununzia hè megliu quandu ùn ci hè micca una circulazione di u ghjallu à l'arbre, è a so legna ùn hè micca cungiata. L'Ora ideale hè a fini di u vaghjimu o u principiu di a primavera.

Quandu puderete cultivà un arbre

Hè megliu di pruduce l'opera da u secunimu annu di a vita di l'arburu, quandu hè pussibule formate a so corona. Dopu à l'iniziu di fruttu, deve esse necessariu di prudutte un pudore forte, cutting and shortening many branches. Una misura cumu pò aumentà assai a pruduzzione d'un arbre è creanu una struttura spiciale di a curuna chì serà da pudè esse di mantene un cultu maiori.

Ogni urtugneru iniziante chì deve sapè per regruparà manzano in u vaghjimu, deve ricordà uni pochi tesi fundamentali:

  • A procezione deve esse ripetuta annu, invece a pianta tollerà a perdita di a so parti più tristamente;
  • Ùn pudete micca rimpiazzà più di un terzu di u numeru tutale di rami;
  • Branches deve esse cutatu sottu à u rinochi di l'esternu di u ramu, stu metudu permete un flussu veloce di l'acqua è creanu un fughje chì ùn pò micca ghjustu a corona;
  • Trimate i più antichi rami, annantu à l'annu, u so rendimentu falà, è sguassate, u ghjardinaghju dirighjanu l'alzate à u zitellu à u sviluppu di novi rimessi.

Aghjunghjite e regule simplici è a to pusterità ogni annu pòrtanu un gran fruttu di u licore di gustu excellentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.