BellezzaSkin Care

Cumpilation in winter

Parechje noi in a stagione di fridda facenu questi prublemi, com'è scumparta, irritazione è l'apparizione di rossi spazziu nantu à a pelle. Ma in questu casu deve esse nutatu chì tali fenomeni sò spessu influenzjati per micca e cundizioni climatichi, chì u trattamentu tortu di a pelle face in l'invernu.

Inoltre, quelli fondi chì si usanu in l'estiu ùn pò micca sempre esse efficau in l'invernu. Perchè in i mesi più calda, vi valenu à seguità u schema di cura di a pelle "purificazione - umidità - a prutezzione". Ma a cura di u face in u nostru invernu cambia a "hidratazione" à "alimentu".

A prublema di a pelle, ancu a salute in generale, hè negativamente affettivu di l'umidità di l'airegiatu bellu in a strada è in u locu. E i raghji di u sole, chì sò riflettuti da a neve, sò spessu insidiosi quant'è in l'estiu.

Ci si devi esse in mente chì in i mumenti di l'inguernu u tipu di pelliccia cambia . È questu significa chì a cura di a pelle normal hè trasfurmata in una cura per a secca. A qualità di a cutidiana normale hè oliu, è a secca si faci assai sensible. Hè per quessa hè necessariu cambià u schema di cura di a pelle.

Sì a pelle ùn mane cù e cundizioni sfavugati chì sò tipichi per a stagione fredda, ci sò parechji prublemi. Prima, ci hè scritta, chì hè u prublema più cumuni. Siconda, u patronu vascular in face aumenta.

Oghje chì anu ancu rosazia, chì ùn sò nunda più ca couperose (variate gradi di gravità). Hè, cum'è un regnu, "fiori" in u invernu. Tali situazzioni dumandenu esse intervenzione immediata è rivista di tutti i principii di u cura di a pelle. Non troppu serà ancu l'aiutu di l'especialista.

A cura di a pelle à l'invernu era tutali è correctu, hè necessariu di seguità diversi reguli stabiliti. E puderebbenu scuntate a primavera cù a pelle ùn hè micca "dissimulado" è micca anu fattu, ma frescu è luminoso.

Per fà questu, utilizate una regula assai simplice - per cambià u tempu d'applicazione di creme nutrittivi è boni. À a sera, applicate crema di crema, è in a mane di notte - nutizie. Inoltre, per escludiri u risicu di danni à a pelle in i ghjàllici, e tutti i credi chì cuntenenu umidità ùn deve esse applicata micca più tardi d'una ora prima di esce.

Cridendu a faccia in invierno necessa una purificazione propria. Per fà questu, hè necessariu di selezziunà riri chì sò più sparati in compazione cù quelli chì sò in l'estiu. Lavatu di ghiacchinu sò ridduciutu à duie volte per simana. E selezziunate in cunfurmità cù u limentu di u pelle di cosmeticu è u tònicu luminoso hè megliu utilizatu à tutti l'altri ghjorni.

Inoltre, hè cunsigliate micca di scurdà di e diverse mascheree di hidratazione, assai necessariu di a pelle, chì in u invierno perdi una bona parte di umidità. Questa mascara ponu esse acquistatu in buttuni cusistoli cusì, o preparatu indipindente. Furtunatamente, ci hè una gran varietà di ricetti folkiati chì ogni donna pò piglià un saccu.

A cura di a pelle à l'invernu pò ancu micca esse cumpletu senza creati propici chì prutegenu a pelle da u ventu è a fretura. I tendenu à esse più densi in a tessitura, è cuntenenu una quantità aumentata di lipidi è di vitamini. Ancu sè questa crema pò esse bè rimpiazzatu bè cù mezu per a robba sensitiva o secca, chì attivamente nutrizeghja a pelle è creanu nantu à un tipu di film protettivu.

Hè devi esse nutatu chì in i mesi di l'inguernu, a pelle hà particularmente esse umidità, nò solu da l'esternu, ma ancu da l'internu. Hè per quessa hè necessariu per vìviri diversi liquidi (acqua, tè verde, compota, zucchero). Ùn vi scurdate di e vitamini (in particulari A e E), chì sustene un apparenza sana è evitenni l'envidiu prematuru. A lot di elle sò cuntenuti in piena, prudutti di lattini, casta è, sicuru, ova.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.