Arte e spettacoliArte visuale

Cumpagnia Soviet: l 'pagine di a storia

Più di quelli chì sò nati in lu USSR, hannu nuddu dubbiu chi la cumpagnia Soviet - lu megghiu di lu munnu. Hè u nostru megliu illusionists "Magic," pagliacci - tasca, è Drogueries animale è vultisgiatori - i curaggiu e lu passu. Ostelli a cumpagnia hè un grande vacanze per dui generale, è i zitelli rughjonu. Ma la cumpagnia Suviètica nun veni fora di indocu. About quantu à u sviluppu di a cumpagnia Suviètica, avemu copre a stu articulu.

A storia di l 'arti cumpagnia Russian

Puru durante i tempi di Rus di Kiev in u nostru paese hè statu stabilitu i primi "semi" di arti cumpagnia, comu dici da i afréschi in Kiev Basilica di San Sophia, ricoddani à 1070-1075 anni. Iddi depict li cavaddi e cummattenti cumpetizione, escursionisti aserciziu cun poli. In quelli ghjorni, tali adepts cum'è vultisgiatori mirciaia è pass di orsi, pagliacci e jugglers svorgi a grande cità, feri e vacanze naziunali, omi stupente è simpaticu. A los froris in Russia era pagliacci XV-XVI sèculu.

À ringrazià à i sforzi di Petru I in lu XVIII seculu, in u capilocu è grandi cità accuminzau furmendu a vita suciale è si messe à cumparisce cumpagnia turismo European, chì hà cuntribuitu à l 'chi u sviluppu di arti cumpagnia.

U heyday di cumpagnia Russian eni cunzidiratu XIX sèculu. Era in stu tempu passa parechje rapprisentanu fiera Balagan cù participazione di atleti è gymnasts, jugglers è vultisgiatori, ballarini è urla, comu puru l 'artisti di lucca austriaca. Cù palchi in Cabines particular carriera artistica messe è fratelli Nikitin Durov, oltri ca comu tanti àutri. An tuttu impurtante in u sviluppu di a cumpagnia russa era la scuperta di la prima, costruzioni, levigata: in St. Petersburg u terrapieno, in 1877-m, in Moscow, u Boulevard culurata in 1880.

A nascita di a cumpagnia Soviet

Dopu à l 'eventi di uttùviru 1917, ci sò stati cambiamenti impurtante in a vita, è a storia di l' arti cumpagnia Russian. U bulscèvica, cunnucennu rivuluzione culturale suppurtari statu cumpagnia è u fece un putenti strumentu ideali da chì hà un mpattu supra la megghiu. Un pesu impurtante in u sviluppu di a cumpagnia Soviet hà un dicretu "On la unificazioni of business tiatrali", firmata in August 1919, Ulyanov-Lenin. Sicondu à stu documentu, tuttu lu circu e pruprietà tiatrali sughjettu à nationalisation. Tuttavia, u prugressu hè piuttostu lenta, è da lu 1922 a cumpagnia di gnustrii era piuttostu di solu dui statu di Mosca. Allora, quasi subitu, a sulu tri anni, una di più 15 Circhi in sfarente cità di u guvernu suviètica nizziau. U primu hè statu inauguratu in National Linguistique Fair Soviet circus tent. Allora stati nationalized, armau e cuminciò a dari, mostra e tiatru in Léningrad, Tver, Rostov-u-Don, Orel, Kiev, Ivanovo-Voznesensk, Kazan, Tula. Maiò parti di i camari sò stata mandata da straniera cum'è u so grande artistica mancava, è u so livellu di a furmazione hè mischinu. Di scioglie u prublema in 1926, sò urganizati Corsi arte cumpagnia, chì dopu diventa School tecnica, unni cuntinuau la prima l 'artisti di a cumpagnia suvièticu.

addivintannu

In lu tardu 1920s - iniziu 1930s u Arenas cumpagnia search tanti novi chambres, preparatu piglià in contu l 'canciatu tèrmini è munnu, vista spectators. Doppu la libbirtati in u 1936 di l 'cosita nant'à l' arti ca in la cumpagnia Soviet hè ghjuntu una generazioni inspirati è a fame per a gloria di giovani artisti. Hè in stu tempu fù u prima punta di u pupularità di u gran Clown Karandash (MN Rumyantsev), ùn ci era gran numari di l 'artisti trapezziu Valentino è Mihaila Volginyh, semi strikers impressiunatu cù u so escursionisti aptitude Gianfranco Svirina è Pavel Tarasov. Avemu pò salva dì chì in l 'ardori è night di lu XX seculu, la cumpagnia Soviet hà sviluppatu u so propriu stili unicu è facili recognizable.

L 'anni di guerra e post-di guerra

Circus tempesta danu à l 'artisti di ogni Genre tali qualità cum'è stamina è resistenza, curaggiu e risistenza a jùnciri scopi. All di li mustrò in cundizioni italiana difficiule. Marshal Chernyakhovsky micca casually discrittu u artisti cumpagnia comu caratteru pirsuni azzaru.

cumpagnia Soviet duranti lu Great War Refrains, suffertu assai danni. Cum'è un risultatu di u bumbardamentu, casamenti stati distrutti, ma ancu in l'anni più difficiuli di la guerra, lu cuvernu suvièticu pigghiò li misuri à sustena i arti cumpagnia.
Pullizzolu pilota, paratroopers, sappers, Marlon maestru di u tempesta. U secondu ghjornu di u gruppu a guerra di i cavallieri, guidatu da M. Tuganova, nsemmula cu cavaddi si juncìu la Battaglia Corps Dovatora. L'artisti cullezzione cuntinuau palchi cù squadre artistica, datu un cuncertu nant'à a ligna, fronte, è in u wards spitali, in Aiacciu stazioni e militari. Popular era cum'è suldati è i travagliadori numari satìricu chi mustrau lu circu Clown Soviet Mihail Nikolaevich Rumyantsev (matita), Boris Vyatkin, Konstantin Berman.

Tanti di l'artisti sò mortu à u fronte, è quelli chì campà in l 'anni, post-di guerra, assemi cu lu ghjovanu bastone si messe à risturà è u sviluppu l' arti cumpagnia, dopu ricunnisciutu u megliu in u mondu sanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.