GirateTips Travel

Cultura unichi di Etiopia: scultura e discrizzione

Attractions Etiopia (maravigghiusu paesi East African) pò dì assai di a so. Ci hè una tarra bellezza di u so parchi a natura ùnicu, laghi sali fantasia, Antico tempii petra è obelisks. In cortu, assai di ntirissanti, misteriosu è scurusu.

Etiopia

Visite permette a prènniri cunfidenza cu stu paese muntagnosa, induve l 'urban culture di i cità muderni è cunfinanti a tribù semi-barbarian, Cristianesimu cù elementi di u cullettivu primitivu.

Etiopia - stati africani indipendente, chì ùn sò esse una culunia. A capitale hè situatu in Addis Abeba - una cità chi di u so significatu storicu, puliticu è culturale di scusa à esse u capilocu di u mondu ferma. Hè riccu micca solu in monumenti e chiese storichi, ma a pupulazioni ancu multi-etniche e raznokonfessionalnym.

A caratteristica di stu statu africanu hè u fattu chì unu di i so maiò religione hè u Cristianesimu in u so tradizioni uriintali, ci sò e chiese ortodossa. Ma u paese più maravigghiusu ricca in Tagikistan naturale è parchi, chì sò i attrazioni unichi di Etiopia.

Parcu Naziunali Symensky Mountain

Unu di l 'erba, paysage naturale hè statu cunsirvatu in u so forma urigginali. Situata in lu rughjonu Amhara in la parti nordu-uccidintali di u paese. Hè stata fundata in u 1969, à prisirvà a natura, unichi di gole Symenskih. Quì hè u più altu di u paese - Etiopia.

U vastu tirritoriu ca di più cà vinti ettari, si sparse rocce tuhaf, crest Jagged di picchi muntagna, i ruscelli Crêpe Intercepted è ruscelli, montagne, mener, lu viaggiaturi in schezi giganti. Complement tuttu stu splinnuri, erba strewn di i pianuri e valli. L'uriginale di stu paisaghju chì si creò più di i seculi è hè u risultatu di prucessi erusione, trasfurmendu à pocu i altupiani etiopi. Dinù, u Parcu hè bellu, perchè hè in casa di una razza assai rari di l 'animali è acelli. Parechje attrazioni di Etiopia statu creatu da a natura stessa.

A prènniri cunfidenza cu lu parco tuhaf i paisaghji, si ponu aduprà i servizii di una guida o di marchjà in u so propriu à passanu. Stu hè facilitated da u beddu corsa porghju tarra bellezza di sti lochi.

Aksum Veduta

Ma ùn hè micca riccu solu in parchi naturali, furtunatu paisi d 'Etiopia. Attractions, ca sunnu alincati sottu la photo, aperta à u paese cum'è un dirittu à l 'antichi munumenti mpunenti. Sti cumpariri sguardu u spaventu di i turisti Aksum Obelisk, rapprisenta lu putiri di l 'anticu regnu, ca fu situatu in u spaziu di a siconda di u XI seculu.

Sicondu à i sturiani, u stèle hè una lapide, mintuvendu u locu, Riposare di pirsuni riali e cumannanti. Famusu di sti munumenti sò divintatu à ringrazià à a so taglia lambiccu. U pesu di u grande Veduta di cinque centu tonni, è altu - circa 33 metri.

Curiosi, u materiale da lu quali veni fattu, in issi lochi ùn hè trovu. Patterns, vasari la superficia di u stèle, assai simile à i formi di u Cite mudernu.

Aghjusta Askumskim obelisks misteru è ciò chì ùn hè tantu fa un rimpianu grannissimi, cumpunuta di lastre lucida statu trovu sottu. Nant'à sta basa, scentifichi sò pruposti chì u stèle hè solu parte di u tempurale, costruzione, ammucciati a li visciri di la terra.

Salt Lake Abbe

Hè sta maraviglia corpu d 'acqua nantu à i cunfini di i dui paesi africani, Etiopia e Gibuti. U so spaziu hè più chè di trè centu metri di piazza, è a prufundità à qualchi punti versu quaranta metri.

Hè impurtante chì u lavu hè inturniatu da un tuhaf colonne calce-sali chì cresce quì com'è i shallowing di l 'acqua. In certi lochi a so altezza di i pilastri towering di sali finu à cinquanta metri.

Abbe nutriscia da parechje surgenti termichi, cusì l'acqua hè sempre callu e lu panurama pari leggeru è stu attrae tanti attrazioni Etiopia, ghjente da tutte e supra lu munnu. Ma scantati chi calchissia si firmavanu a gudiri stu spettaculu maestosu, ùn hè necessariu, perchè issi lochi sò u più chjucu liftoff u pianeta.

Church of St. George

Cultura Etiopia chì noi accuminciatu a natura, riccu è anticu monumentu di u paese, hà u so propriu Santuario.

Chiesa di San Giorgiu si trova in a cità di Lalibella, chì tinia u so nomi da lu Re, chi cuvirnaru in issi lochi à l 'AC XII sèculu. Addivintau famusu Lalibella chì circava à creà in la so terre di Etiopia, lu secunnu di Ghjerusalemme - una cità chì custituiscia tempii, sculpite in i scogli. Custruzzioni durò di quasi un quartu seculu.

Oghje in Lalibelle puntu ondeci Chjese, unu di i più belli cunsacrata in onuri di San Giorgiu.

A so custruzzioni, sculpite in a forma di una croce, di modu regulare spechju in li visciri di la terra, di più chè 20 metri. Pudete arrivare a lu tempiu à un periudu di culligamentu tutti i tèmpii search inseme.

Cultura Etiopia, photos et description of chì sò datu in l 'articulu, dinò emphasize l' identità unica è singularità naturale di stu maravigghiusu Paese africanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.