FurmazzioniEducazione è culleghji

Cosa hè a pertinenza di nu travagghiu littirariu

i scienzi umani

Scolastica chiamatu Letteratura scienza di l 'omu, ma hè cunsidaratu un maestru è un'opera di a vita. Testimunianze di un tali griglia ùn hè micca nicissariu di pruvà. À u listessu tempu, e tanti littura hè vistu cum'è u solu modu à gode di piacè, di inchiri tempu passatempi. Di sicuru, a funzione intrattenimentu - unu di i più impurtanti in ogni arti, ma Hôtel chiamatu Letteratura scienza. A scienza, - ghjè un strumentu di a cunniscenza. Literature, troppu. It impasta i nostri pircizzioni di u mondu, attitudini, cuscenza di u so cumpurtamentu in lu. Capacità di a chiamari sti funzioni face l ' òpira littiraria apprupriati. Ragiunevule - ùn hè micca un segnu di a so pruprietà vuòti è ubligatorie. Senza ella, u testu - solu testu è arte ùn pò esse chjamatu. Allora si sarà puisia. Ma quantu à capisce u sensu di a parolla "Bandera" a litteratura? Stu ùn hè micca un nùavu qartiè, l 'ultimu news, pianu los, o una suluzione specifichi di un prublema identitariu. Comu si pò spiecà ciò chì hè l 'attinenza dû i rimi innu, creatu quandu davanti à a nostra epica? O "Plachý" Aitmatov scrissi solu circa trenta anni fa, ma in u paese, è un paisi ca esisti cchiù? A risposta hè cunfusione - hè umanità cumune è u sivirità di l 'edizzioni risuscitatu, riflessioni l'autore nant'à a quistione eterna, divining lu futuru è rule contru à issu.

Avemu viaghjà da a classi teorichi di materie pratica. Prova à capiscia ciò chì hè l ' attinenza dû l' esempiu travaglia "insce."

Ùn a acchianari supra lu pezzu

Cosa sò e sfide di u mondu mudernu sò divintatu aggravated à l 'estremu? Crudeltà, a viulenza, drug abuse, principali naturale. Tutti stu Aitmatov cavallu. Comu a chi fari cu lu troppu, li disse. Writer vede un rapportu direttu ntra, a vita suciale publicu è a vita di a natura, è u decomposition di i primi dui cummanda a la morti di lu sicunnu, è cusì à l 'self-distruzzioni di u razza umana. A vita diventa di più è più caccia - di marijuana, di i soldi, carrera, fama, lu putiri. Per la vita umana.

Avemu cunsideratu u fundamentu di a nostra attività cuncèrnanu u migliurà di asistenza umana, e lu cuncettu di l 'umanità cunnessi solu incù una persona. Stu purtatu à a vuluntà di dicenu l'omu nantu à a natura, idei, e idda si ribbillaru downpours è droughts, tsunami, è tirrimoti, fiaschi frutti addifittati e fochi. a sucetà muderna hè suvitatu una vera priveda è micca unu. An ipidimii di drug abuse, vittimi sò i ghjovani. Inspirituality ipidimii chì cacciò u tuttu di a sucetà. Ipidimii principali ambiente di una natura glubale. In stu cuntestu, facile à capì ciò chì hè a pertinenza di a storia di a rilazioni di l'omu incù u mondu discrittu in u rumanzu. Quali strata à sceglie induve e come si vai? Tutti sti dumanni desideri di risposte à i principali caratteri di u rumanzu Chingiz Aitmatov.

In u "pezzu tagliere" fece micca appena da stessa u prublema di Addiction droga, alcoholism, scritturi cintratu principalmente interna, a cundizzioni spirituali di l'omu, u prublemu di u futuru di i minori di generazione, u so basi murali. Distruzioni di bestii Moyunkumskoy Savannah hè un cunsigliu: in u listessu tempu si trova, è la distruzzioni di principiu naturale in omu. E forsi tutti li stessu.

U prublema di u bè è u male, u autore si lija a quistione maiò di u ghjornu circa s'ellu à prisirvà a vita nantu à a Terra. S'ellu l 'umanità hà da parmetta, cumu si sarà in un savevy XXI u seculu? dolore umanu, temàtiche di tutti, hè di pudè circa Aitmatov - chì hè ciò chì l 'attinenza dû "Plachý." Quandu ruttu unità, quandu l 'acqua di l' omu è a natura hè ruttu, ch'elli diventanu nemichi è entre in un esercitu pèssimi trà elli. Mancanza di rispettu di cunduce a tragedia, a razza umana hè u pacchettu tagliere! Quannu fora di equilibriu, nicissariu offerte à stallà lu. È nantu à u pezzu sò i megghiu figghi di l 'umanità comu era dui mila anni fa u Calvariu. Per quandu u ritornu insce i criminali - issa hè a liberazione, ùn la vittima.

Timpurali e la vita eterna in a litteratura

San Francè hè statu dettu à fà sicuru: a, angle, à chi à guardà tutti di stu travagliu, u so ragiunevule ùn pò esse doubted. Ma in ogni creazione ci sò un'andatura specifichi di u tempu sò impurtante solu per cuntimpuranei di u scrittore. In u "pezzu tagliere" hè una maghjina di u cumunismu. In l ' "Divina Cummedia" - imagini di puliticanti e parrini cu li so lotta di putenza. In "Hamlet" - l 'eredi di u putere reale, etc. So, si pusò à cumpone, nanzu proceeding à l' analisi, ùn deve esse darà chjaramente chì hè l 'attinenza dû u tema sceltu, siddu lu putissi purtari a la cunchiusioni impurtante per noi oghje ... Come sta cunchiusioni pò esse dinò circà à l 'esempiu di u rumanzu di Aitmatov.

Liati à u sensu di 'asistenza umana nant'à Terra, scritturi chirghisa cunduce u littore à capisce: lu significatu - in self-migliurà, in lu scantu di lu ideali di bè, perchè u chjassu di ripresa hè à un ritornu à a virità, a vita, à i punti fundamentali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.