FurmazzioniLingue

Comu pi fari l 'analisi di e parolle in cumpusizioni

Analisi di i so cumpusizioni di e parolle (o morphemic - u termine "morphème" chi indica a parolla spinta significativu u minimu) - un tipu di anàlisi linguisticu. U so scopu - à parè soiu i so cumpusizioni strutturale di u signu. Chi è, pi fari 'na curretta analisi di i so cumpusizioni di e parolle, vi tuccherà à truvà è selezziunà tutti i cumpunenti di u quali hè custruitu una certa forma parolla. un tali analisi (micca à esse cunfusu cù u murfulòggicu, induve a parolla hè cunsidaratu in termini di culturale in una particulare parti di l 'idiomi) è chiamata morphemic.

Immisu e parolle nantu à u so cumpusizioni deve principià cù stabbilennu li cunfini di ogni unité, chì hè necessariu à definisce currettamente u prefissu, ràdica, suffissu, punennu fini fundamentu. Ma hè vò à dì chì ùn ogni forma parolla deve cuntene tutte e morphème esistenti: per esempiu, "la scola" è da u lingua latina (-shkol-), suffissu (-n-) è fine (-s). Ma, a turnu, (è ùn hè nata di i muderni lingua Russian), ci sò e parolle chì sò parechji radiche, prifissi o suffissi. Cusì, "Handbag" hà dui radiche (-par- è -hod-) un suffissu (-n-) e finisci (-s). A "Listener" hè cumpostu di l 'radica (-slush-) è dui suffissi (-a- è -tel-), ma ùn hà prefissu è la fini di sta parolla sarà zeru (furmalmenti spressu in littri scriviri).

Allura, pi fari 'na vera' analisi di i so cumpusizioni di e parolle, ùn hè necessariu di rammentu la definizione di l 'unità chi basi minimu di lingua. Home morphème chi porta lu significatu di vucabbulariu (vale à dì si u sensu), è hè una parti cumuna di e parolle sìngulu-ràdica - a ràdica.

Per esempiu, comu chiddu di l 'dopu una seria di "acqua" riguardanti, "cilestu", "catena", "Vodicka" - sarà u -sport. ùn esisti e parolle senza radichi in a lingua russa. È quì hè cumpostu solu di lu - assai di "corsa", "sinemà", "assai", "cavaddu", "casa".

Morphème chi pigghia u so postu in a parolla davanti à a ràdica, chiamatu lu prifissu è si prisintò dopu ad ellu - u suffissu. Hè abbastanza cumuna chì hè impussìbuli di cullà cù un signu, chi vi cuntene solu u listessu chè prefissu o suffissu.

Hè necessaria à guardà u prucedimentu di serenità morphèmes facennu Analisi morphemic di e parolle in cumpusizioni. Ràdica, prefissu è suffissu scentifichi-linguisti si rifiriscinu a morphèmes derivational. Chì hè, cum'è in u quali novu e parolle in a lingua di imagine. Esiste derivational, sapin isulatu. Iddi asista in modu di furmari un varietà di forma ind'a lu stissu signu, e di l 'esprissioni di significatu grammaticali. Di stu tipu di morphèmes sò finisci e certi suffissi.

End - .. Ghjè u tipu d 'unité, chì custituiscini i diversi formi di la stissa parola, oltri a essiri un volume di geniri grammaticali, numaru, casu, tempu, etc. Pudete sceglie solu da i parti variàbbili di discursu.

Tuttavia, avemu ci vole distingue trà e parolle chì ùn hannu disinenzi, è una null null-terminated. As digià citatu, è ùn hannu la forma parolla chì ùn cambia - participiu avverbiale, Adverbe, indeclinable paroli, aggittivi, stannu a lu gradu cumparativu. A paghjini zeru - ùn hè sceltu furmalmenti parolla variàbbili significatu grammaticali volume. Esempii di furmannu l 'suffissi pò ièssiri usatu a furmari lu passatu postu Verbi (vai-Cascavel + suffissu -n) -e-, à traversu i quali sunnu furmati livelli di paragunà in aggittivi e avverbi (voce - vuciava).

Infine, a parola hà una basa - tutti i so cumpunenti senza fini. Going cavallieri i Curriculum a scola, hè pussìbule di definisce a basa comu parti di i Reali sò micca solu senza fine, ma dinù senza suffissu dâ furmazzioni.

Hè necessaria à guardà u prucedimentu di serenità morphèmes, facennu l 'analisi di e parolle in cumpusizioni. Esempii Analisi morphemic:

"Forest"

  1. End - "marzu"
  2. Base - l ' "furesta"
  3. Root - "furesta"
  4. Suffissu - l ' "Traduction"

"Cullaburatori"

  1. End - "è"
  2. Basis - "impiigatu"
  3. Root - "labour"
  4. Retour - "cun"
  5. U suffissu - "giustu"

Cusì, summing up i risultati nant'à "e parolle immisu nant'à i so cumpusizioni", si deve esse rimarcatu chì solu da seguenti un certu ordine: truvà a fine (s'ellu ogni), a disignau u fundamentu, di stabiliri induve a ràdica (by selezzione di e parolle unu-radici), selezziunà u suffissu, prefissu (s'è ogni), vi ponu francà sbagli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.