FurmazzioniEducazione è culleghji

Chi tipu di parola "caffè" in diverse lingue?

L'origini di u vivu, a causa di lu tipu di nomi chì hè ruttu assai di quelle in i fori di lingua russa a lu mumentu hè scunnisciutu. Hè pinsatu chì in u prima millenniu dC, un pastore in Etiopia hannu usatu i frutti di i pianti caffè di i priparazioni di liquid aromi, basatu nantu assirvazzioni di u cumpurtamentu di capre impauriti cunsumanu fasgioli caffè. Prupòsitu di lu significatu di parolla "caffè" era in la lingua Ethiopian di u tempu, è si ci era modu di un nomu - hè scunnisciutu. Ma si dicìa ca lu vene da u nomu di la riggiuni di Kaffa, induva si sviluppa supra l 'pianti. Hè quì, forsi, si purtò a Saudita, induve u forte hè chjamatu "Kahwa", chi traduce signìfica "hè messa in distillazione Murat sonnii." Cù u liquid Mediu Urienti si messe i so marcia sensational journalism in Europa. In u seculu XV-XVI hè pruvatu in Italy e France. Quì si vinni canusciutu comu «pub» è «café» rispittivamenti. Hè bellu chì u leia italiana prima tastera hè accadutu in u palazzu di i papa. Ci eranu stonde di persecuzione, quandu u scuole hè interdetta cum'è un "filtru di diavulu."

Sè vo vulete sapè ciò chì tipu di parola "caffè" in i lingui europei, avemu sfarente - guasi sempre masculinu. On tarra russa comu un dibattiti circa appartenini à i media di a parolla, o masculini.

È certi linguisti straniera à stu prublemu ùn pò capisce t. To. In a so lingua ci hè solu masculu e fimmina voce (French, Spanish, Italian, bingalesu, Sanskrit, Hindi), media è faci nu tutali (gruppu di lingue scandinava) o nattu à tutti off (inglese, francese, lingua turca, Korean, Chinese, Mongolian, armena, et al.). Ci hannu la stissa quistioni, chi tipu di parola "caffè", migrà occasione da u fattu chì u (in linea incù multilinguismo glubale) si rifirisci a lu geniri masculinu, nunustanti la fini di u "E", una spezia di più apprupriatu, oltri ca comu ci voli à aduprà senza declination.

Caffè comu un pruduttu divinni pupulari in Russia solu in u tempu di Petru lu Granni, quandu u mondu hè digià pràticu cù stu vivu. Per quessa, hè statu chjamatu è "trigghia", è "u caffè" e "Cofano" è "Kōhei" trasfirì m calinnariu grigurianu uriintali in lingua russa. In parechji di i clàssici di i seculi passati pò trovu a frasa chì "qualchissia à manghjà certi caffè." Quissa hè a seconda ragiuni pussibili hè u genaru di "caffè" in lingua muderna cum'è un masciu, doppu lu granni criatura di u campu litterariu.

Certi publicazioni di definisce l'usu di e parolle parlate è norma usu littirariu. Sicondu a dizionari è materia linguistica 70-80th. The XX sèculu, la risposta à a dumanda, chi tipu di parola "caffè" è lu fattu ca la cunversazione hè dirittu l 'usu di stu cuncettu in u masculine, ma sottu à un regulamentu s'imponi hè sempre appartinni e apparteni a lu geniri masculinu.

U listessu parè hè spartutu da Specialists di St. Petersburg University, chì in i novi francese gustu bypassed u prublemu, ma cunfirmatu chì a memoria hè stallatu, u significatu di "caffè". Male. Ma hè pussibule in u futuru, lu Andaraghju in masculine purtàrila "sunca".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.