GirateIndicazione

Cattidrali di Palermu, Italy: description, a storia è ntirissanti custatti

Basilica di l 'Assunta di u beata Vergine Maria hè megghiu canusciuta comu la cattedrale. Quissa hè una bastimentu ùnicu, chì fù custruitu in u Medievu, è attaccaticcia ancora vicini so grannizza e biddizza, più chì u creazione affannusu Spanish, Arabu è sculara e pittore francese. L'articulu di discrive cù minuzia ciò chì custituisci la Cattidrali di Palermu. Stampa di u bastimentu, è u so attrazioni interni sarà intarissanti à tutti i stanti di architittura.

infurmazione Historical circa la custruzzioni

A storia di a cattedrale di Palermo hà più di quindici seculi. A stu puntu à u quartu seculu, a ghjesgia fù chjamatu dopu à i martiri Mamiliana. Allura lu statu distruttu da Vandali, e 'nveci di li Assisi (in 604) vinni funnatu. Dui centu anni più tardi, a dìciri francu in l'annu 831, u Arabi pigghiaru Palermu, chi girava u tèmpiu, in una moschea vennari. Quandu in 1072 la citati vinniru li Nurmanni, lu palazzu si-christened in onuri di lu Virgin.

In u futuru, lu tempiu vinni distruttu, e lassò lu culunia di u Sofia Italia miridiunali, situata supra lu latu, è i cripta. Per quessa, in a siconda mità di u 12e seculu, in u so locu custruì una nova costruzione - la cattedrale. Dapoi chi tempu, lu bastimentu cuminciau a allargamentu di falsi è custruzzioni cumpleta. Era scritta in una chiesa tri-Nef cù trè apses. Ma centu anni più tardi à i scorni di u bastimentu era custruitu turri, è ancu una dicina tardi, in lu sud-est ci era una manna.

À u mumentu di u travagliu custruzzione fù halted. Cuntinuau custruzzione di costruzioni, solu in lu 14-16 seculi:

  • 1342 - custruitu nant'à i quattru scorni di i turri;
  • 1352 - ùn ci hè un portale gotico nant'à l 'uccidenti;
  • 1426-1430 anni - a custruzzione di a Santa Sofia Italia miridiunali, studiata cù archi nutari;
  • 15u seculu - in l 'ortu, verde, erettu;
  • 1575 - custruitu un balustrade, studiata cù statue di santi.

Description cattedrale, in Palermo

A Major ricustruzzioni di u bastimentu tandu in u principiu di u 19u seculu. Era tandu chì l 'aspettu di la Cattidrali di Palermu (Italia) hà suppurtatu canciamentu significativu, micca solu fora, ma dinù a grana. Per esempiu, bassu, dôme rimpiazzati corona tettu di lignu, e urnes imperiale è riali sirvutu à creà una zona "memoriale". A funtana, ca pigghiau a fiertà di locu in u quatratu in 1744, hè studiata cù statue di santi. Più di l 'anni, ci sò statu intarratu da Ruggeru II, u rè è imperatori di a casa di Mariée Gogentraufenov. In u 12-13 seculi in lu Basilica di l 'ncurunazioni di tutti i rè di Sicilia.

Oghje a catedrale hè micca solu u attrazioni principali di a cità, chì ghjova à arrivare ogni citta. Hè dinù un locu di travagliu di tutti i fideli à Diu. Quissa hè una bastimentu maravigghiusu unisci lu elementi principale di stili classicu, Arabu e gòticu.

Cultura u Nordu, facciata

North facciata di a Cattidrali di Palermu in Italia hè lu embodiment di tutti l 'cumplessità è a durata di a custruzzione di costruzioni. Unu muru statu nfruinzatu canciatu, è dopu custruitu un vicinu à e sette cappelli cantu, chì sò studiata cù cima di u Logo-romane. Cum'è un risultatu di suluzioni architetturale Sofia Lingua pigat in lu 1536, si cunfunniu cu na facciata cumuna è hà persu u so scopu iniziale.

San Francisco, facciata di a catedrale

Sta parte di u bastimentu in particulare hà suppurtatu cambiamenti durante recette. Se prima ci fù duminata da elementi di motives gòticu e nurmanna, dopu divinni funziunalità di più classicu. Special attinzioni tira un grande cupola, Natural à l 'Intersection di i pioli di a navata principali è lu transettu. Sorgi mudificà fora da u picculu cùpuli allungatu, su chi nova par i cappelli latu e prucessu in u stile nurmannu.

Dinù, ci sò altri elementi in cui ci sò dinù funziunalità gotico: falzi arcati cu parapet, una cupola classicu grande è un pocu pocu più di cappelli, chì fù particularmente incù i enlargement pe di a navata, loopholes ristritti, Windows, Sofia cù archi e colonne, nutari è accussì on.

Dintra u portali Sofia custruitu, studiata cù una imagine mosaicu di a Vergine. Tramindui di issi elementi - si e mani Gambari. A parti internu di u Sofia hè dinù studiata cù numerosi plaques marmo.

Lingua facciata di una custruzzioni

Quissa hè a parte principale di a catedrale chì supraneghja u carrughju Via Bonello. U so portali occidintali statu custruitu in 1352, è u so dicurazioni hè duminata da u stili gòticu. Hè lati da dui picculi campana, torre. Decorates elli assai magre stuccu sculptor cun motivi islamicu e ciuri astratta. Ogni turri banchina sò Arab Norman-voûte, e finestri, chì sò divisi in mezzo Colonna vertically stretta.

A facciata uriintali di a cattedrale

Sta parte di a Cultura in tipica stile Arab-nurmannu. elementi Bright in lu disignu di i trè radio di a facciata, sò sbagliate arcati, raffinatu, encrustation astrattu e petra làvica, tufo, fiatu, Mal. Solu da duie torre, campanile, chì hè a turri sand u uccidenti, l 'tuttu lu edificiu di u catedrale friscalettu E comu na sula enti.

U palazzu di i manna couched dinù in stile orientale. U so banchina alta custituitu di na serî di Windows è loopholes cecu arcati, studiata in u cima filari di dìanti. From u manna di u dicurazioni hè assai simile à l 'assai vera furtezza.

U campanile è a cappella

A campana, torre, custruitu da li Nurmanni hà sempre un tipu di furtezza. Dapoi hè culligatu cattedrale, indicò arcati. In lu 19u seculu, a parti supiriori di a campana, torre cintrali ricustituitu, quale hè acquistatu l 'gòticu. In lu 20u seculu, si fu ncurunatu cu 'na statua di a Madonna.

Maiò parti di li relìqui di la Cattidrali riunite in i cappella, latu di l 'arabu, situata in u feuillure a sud. I valori culturali di a lista sò scrive o di lu putiri di li relìqui di i martiri Oliva, Agatha, Ninfa, ca nzinu a lu 18u seculu, revered cum'è u santu patronu di la cità. Dinù quì trovani li relìqui di Santa Maria Maddalena. To get quì da u scursioni hè impussibile, cum'è un accessu copre massiccia grille.

Relìqui di Santa Rosalia, chì era micca solu u santu patronu di Palermu, ma u tuttu di la Sicilia, sò in un altru cappedda chì porta u so nomu. U cuntrariu si hà trovu un locu di primura altare fattu di lapis. U so cappedda hè chjamatu dopu à u Spìritu misteri.

Lucca attrazioni dintra la cathédrale

Cattedrali di e chjese di Palermo sò cunnisciuti micca solu asiùi è sarcophagi. Per esempiu, in u 18u seculu in la ghjesgia, cattedrale pussutu fà assirvazzioni astronomical. Ci hè statu un heliometer particulare cù Piccula, cunservatu à u nostru tempu. Esattamente in sesta un raggiu cadi supra a maghjina di a custellazione in u quali u soli hè avà.

Fora di e intra quasi tutti li Accantu ci sò parechji, statues - l 'òpira di l' artisti famosu. U più famosu hè Virgin Baby situatu in u feuillure nordu. Hè stata custruita in 1469 Franchesko Laurana. Dinù, in i cattedrale di tanti travagli Antonello Gadzhini.

L'altare di la chiesa, hè gòticu. Quì hè tronu di l 'l'accusi, chì hè parti arriniscìu a manteniri la mosaicu di u 12e seculu. In u abside principale di a catedrale à i 18-19 anni ci hè statu un routes di afréschi significativu di l 'èbbica nurmanna. Image campà in u so forma urigginali, puru ncumpreta.

Cattidrali di Palermu hè una anesthesia architetturale ùnicu, chi cuntene una grande numaru di travagghi particulari d 'arte da parechji seculi. marble, dipinti di l 'artisti famosu, rivindaroli, architetturale, gioielli da i tombi imperiale, tazzi preziosi è assai di più ponu esse vistu in stu bellu locu.

Come arrivare a la cathédrale

Cattedrale, hè situatu in lu cori di Palermu, accussì nun truvannu lu Ùn sarà difficiule. Da l 'Cassinelle visita, camminare pigghia solu 20 minuti. Tù dinù ponu aduprà i servizii di u cunduttore tassì o di un carru horse-disegnata.

porte cattedrale sò aperta à i turisti ogni ghjornu. Da u luni à u vennari vi pò arrivare a grana da 8:30 à 18 ore, è u sabbatu è dumenica - da 11:00 a 18:00. U solu tempu quandu i turisti, pruibitu a visita a catedrale - la missa. On weekdays, cumèntzat a 7:30 e 18:00 e su vacanze - à 8:45, 9:45, 11:00 e 18:00.

A visita u cumplessu, religiosa, vi tocca à piglià cura di i panni spone: i spaddi e ci vole esse, coperto, nunustanti la plage fora. Durante una visita à a cattedrale di soldi da i turisti, ùn piglià. Ma avà di i pussibilità di vede u Tisoru, sipolcri riali è Cava hannu a pagari a accattari un bigliettu. U so prezzu varieghja secondu à l'età di i visitori:

  • per i zitelli da 11 à 17 anni, cuncursu hè 5 eurò;
  • i média vi hannu a pagari 7 eurò.

It quantity com'è di 2017 un bigliettu sappiutu chì permette à voi di vede tutte e lu straneru. Sè vo vulete, per esempiu, à vede un ochju vicinu solu sipolcru riali, lu prezzu, entrata serà bassa.

Sè vo vulete micca solu a tuccari sta straneru architetturale è culturale cun una longa storia, ma dinù a divintari un participant à l 'azzione di u sacru, poi tù venghi à a cattedrale di lugliu di u 15. Ddu iornu veni un alberghi Santa Rosalia. On a vigiglia di cancru incù u so relìqui sarà fatta in la parti cintrali di la chiesa, tantu chi i cridenti pussutu venerate lu. A sera, dopu, cancru sneaked una prucessiò à traversu i principali strati dâ cità. Prucissioni scuntrà à autorità Piazza Villa Palermo ca ricìa lu santu curuna di ciuri rosa. Stu azzione hè simbolichi è rapprisenta u riunioni cità cù i patroni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.