News è societàCultura

Calà Sinyachikha. Museum-Riserva di architettura in legno è Folk Art. Storia e spusizioni

A creazione di u novu hè impussibile senza arrimbendu si nantu à i mistieri di ginirazzioni passatu. Cunsirvazioni di u patrimoniu culturale, u so cumpunenti matiriali e spirituali, lu modu megghiu di priservà a so identità naziunale. Musei, arte antichi basatu, architettura, è spiritu torna u locu d 'onuri, beckon visitanti artlessness è a capacità di capisce stessi.

U paesi d 'Lower Sinyachikha

righjoni Alapayevsky District Sverdlovsk pudia stà in u locu solitu nantu a mappa di Russia, s'ellu ùn lu paesi di Lower Sinyachikha. Per parechji anni, ci opera un museu, architettura, di lignu, unni Puru ùn analugii in u mondu sanu. I piantazioni di u paesi hè cunsideratu à esse 1680, chì hè un stacciatura à l 'entrata di u paese.

Duilio è amministrativi sò situatu longu u stradellu di Irbit. Una volta ci era un opere di ferru, chì facìani parte di la dinastia industrial Yakovlev. Oghje, in locu di l 'impresa stallatu un segnu di memoriale è tene custruennu a pianta, chi bravezza chjamate u vechju "Casa bianca". Stu ùn hè micca u solu munumentu di architittura, chi hè divintata famosa Lower Sinyachikha. Museum-Riserva di architettura in legno è Folk Art Ghjunone I. D. Samoilov, chjinatu in l 'aria aperta, ci hè attrattu da a sta riggiuni u flussu di i turisti.

Fundatore di u museu

In u 1978, in u paese di Lower Sinyachikha fu ufficialmenti organizatu da u museu, ma a sorte i autri e lu cummattimentu di priservà a tutalità di u so fundatore Ivan Danilovich Samoilov accuminciau prima chì a data. Turnatu à u so paesi nativu Isakov, Samoylov I. D. messe à studià a storia di zona di lu so 'è vicinu paesi alapayevskogo. Rossi Land, si tramutò travers la Montagne Ural, induve si arricchisci cunfruntatu cù évanescent la storia.

Iddu addivinìu interested in a storia lucali, storia, los risturazione. In u so libru "Fenetre Lower Sinyachikha" si scrivi: "Allora, dopu à la guerra, sta bellezza hè sempre cunsirvatu. In qualchi tempi appena paesi Si voi veniri, si jiu a la casa, e ahnesh: tantu tuhaf hè pittatu - la manu, si stendi la birritta cacciatu à l 'entrata. O vede vechji spinning wheel, tuesok chì almenu una volta in un museu Carry ".

Cuminciò à incascià una cullezzione, libbra, chi facía, timbre, muri, suciale a manu da 'artisti lucali, a parti rializzatu di i vechji edifizii, analise di tissitura è ricami. Location, adattatu per vede museu schiarisci di crumbling paesi Transfiguration Church Lower Sinyachikha. Museum-Riserva di architettura in legno statu creatu solu per dicennii, grazi à i entusiasmu di Ivan Danilovich.

Museum celu apartu

A risturazione di a chiesa, Transfiguration, custruitu in u 18u seculu, si messe in 1970. U prucessu hè lentu, avianu a s'appoghjanu solu in u so risorsi di a so, un sustegnu di u statu hè micca, u travagliu si sparse fora più di 10 anni. Duranti stu pirìudu, Samoilova nasciu lu scopu di diffùnniri micca solu bassu uggetti, ma ancu di tutta la costruzioni di lignu, chi strughje ruthlessly populu è tempu. In 1978, u bastimentu, église, Ivan Danilovich apre Folk Art Museum, u spaziu diventa u fundamentu di a so cullezzione persunale di Urali, casa, pittura.

Situata in u paesi di Lower Sinyachikha Reserve museu di architittura e antichi 'arti di lignu, custituitu di 25 palazzi di lignu, appartèniri a diversi seculi è piglia tutta l' Urali. Ci hè una capanna di rusticu su architettura chì pò esse fattu ricerche precise à cambiamenti in la vita di viddani, una pochi di e Chjese, è cappelli, magnifica esempiu di stilu baroccu Siberian - Transfiguration, église, puzzu, futura stazione, torre, u focu, a casa, e dugane Mpiraturi e tanti àutri monumenti. Storicamenti palazzi di lignu cummogghia lu piriudu da u 17u à u 20u seculu.

Hè chjaru intarissanti à guardà vechji edifizii è li comparing incù pratiche, chì hè avà sinyachihintsy vivu. U museu hè un intigrata di u paesi, tutti i munumenti storichi si sparse fora trà i farmsteads di i paisani. In 1995, u museu in Lower Sinyachikha riceve statu fidirali di l 'oggettu di u patrimoniu storicu è culturale, in più, à u prisente tempu hè sottu à a prutezzione di UNESCO.

Usi Sovereign House

House usi na vota c'era u sidelines di u antigen Siberian in zona Tugulymskom in u paese (regione Sverdlovsk) Luchinkin. Ci hà da piglià in u 1986, i spidizioni stallatu di i studienti è dipartimentu di l 'Istitutu Sverdlovsk di Architecture. Dopu à denrohronologicheskogo Analisi divinni chjaru chì u bastimentu era lu cchiù granni custruzzioni in l 'Urali, e si rifirisci a lu principiu di u 19u seculu.

Quandu si fù cunnisciuta u valore storicu di a casa, li digià appartinni a lu affari Tjumen, chì anu à fà lu in acconcia è adattà si à i bisogni mudernu. A casa di statu distruttu rapidità, u prezzu di lignu accattatu da lu diritturi decoru Samoilov, balusters girava Windows artigianali, ponte e autri parti di la struttura.

Ricreà dinò hè u cullezzione disigna architetturale, falza è détails dicisi i purtò in i paesi di Lower Sinyachikha. Museum-Riserva di architettura in legno hè suddisfatu di u struttura unica. A casa hè una dui-chi tocca cabina di strada shestistenny. In a tradizione Russian di tali edifici chiamatu palazzi. Risturazione è u travagliu recette Ùn hè ancu finitu Lucania, ma l 'aspettu di u bastimentu hè cumplettamente currispunni a l' uriginale.

addevi Tourist

Raccoglia vechji casi di lignu di tanti tempi - micca un compitu facile, si quasi hà micca parmetta a sincerità. Per quessa, qualchi capanne suttascrittu agriturismi arricugghiutu da parechji rughjoni sfarenti di l'Urali è misa in u paesi di Lower Sinyachikha. Museum-Riserva di architettura in legno in u arsenal nome di una feudo di u 17u, 18u è 19u seculi.

U più anticu manoir di u 17u seculu, piglia guasi una strada. A basa era a casa di u paisolu di Tabor, u tettu ghjunse da u paesi Cheremisina fronton firmati da a casa di u paisolu Nikonov, certi azzioni ghjunse da u paesi d 'Capes. U feudo include una cumpusizioni di un vechju granaghju. L'internu recreates a vita di i paisani di u 17u seculu. In i primi piatti di mantene bè cù "P", puzzu di lignu a lu museu in parechji reconstructions storicu, hè maiò. In lu spiazzu daretu hè sculpita ponte di lignu, di u paesi Gryaznukha addistinatu per culà bestiame. ponte legnu Age hà 234 anni. Ci hè dinù una Sauna, Orotava solu trè, mezzo-azzioni chi sò parechji centu anni, hà statu purtatu à u museu di u paesi di stabilimentu anticu.

House Estate paisani di u 18u seculu, si componi di una casa di maistria, purtatu da i paesi Vogulka è uni. Old cumplessu granaghju vene da u paesi Kulig. A prupiità hè almanaccatu mostra di articoli, arnesi paisani.

In la capanna 19u seculu stata studiata cù intagli, dipinti, hè interni cumplessa. architettura, campionu di casi di lignu, ghjunse à u museu-riserva da i paesi Kamelskoy. A dui-chi tocca vechji granaghju chì completes la corti ducali di a casa di paese Ural, ghjuntu da u paesi d 'Kirov. L 'internu di l' casa, - "stanza di biancu", muri di a sala, dipinto ricolla à u 1897.

puzzu di lignu

In aghjunta à u bè cù una "P", in la parti cintrali di u Parcu hè bè dopu pocu cù una grande rota di lignu. L'ascesa di acqua, hè purtatu fora da tubu i roti, a catena, o corda una fine attaccata à a rulli di lignu, seau fissendiddu à a fine di punta di la catina. A rota rotates, la catina hè ferita nantu à un rulli, è una manera tali elementari canta un friscalettu chinu d 'acqua. nizhnesinyachihinsky sè bè, è u rota purtata da i paesi Savino. Un altru ancu in u museu hè cugnumatu Danilych, in onuri di lu funnaturi di l 'autri.

a cappella

Nantu u territoriu di u museu-riserva racolta cinque cappelli di lignu:

  • Spassky. struttura Petite purtatu da u paesi d 'yurts, longu tempu disassembled cullucatu in museu Russia. Dapoi u 2001, piglia una piccula cappella, un campionu di architittura di u 19u seculu, si trova in Lower Sinyachikha.
  • Accriscimentu. Datati da u principiu di u 19u seculu, hè stata trova in u paesi Karpova. Hè spartutu da u restu di u splendore, facciata: birritta biancu, un ghjornu, blu tettu riccio, muru marroni. Inside hè una presentazione di SCALCAGNATA search H. D. Chuprakova.
  • Sabbatius è Zosima. Urighjinariu di u paesi avà-inglese defunct Koksharova. U museu hè in u 1981. A stanza di campagna un spaziu dedicatu à legno scultura. It dimostra puru a paginatura di la cresia di Santa Cruci, na vota c'era in cielo Kyrtomskom. Idda avia 'na architittura unica: 11 capituli, ricca di scultura, cupertu Gallerie. Church preparatu per u muvimentu, ma ùn ci hè statu un focu, e lu statu distruttu.
  • Elia u prufeta. Misa supra lu tirritoriu di lu cimiteru di paesi. Oghje u bastimentu hè una replica, na vota c'era u listessu situ di u tempiu.
  • Alessandro Nevskogo. Nanzu muvimenti à u museu si trova in u paesi Ostanina. Idda fu misu supra un scogliu, sopra un stagnu. Da una distanza, a cappella nummurusi hè di più cum'è una altri tempi. Li finestri sò studiata cù i dipinti Stavenko entrata, cù un àstracu corona. In u 2015, durante scavi sottu à a cappella trovu una ricca anticu santuariu. U pruvèninu di luce estratti, punti di brunzu Scythian, torra di a cusgitura, essayer, è assai di più.

Turri e àutri edifici

Toltu u museu-riserva, in più di i principali duminanti architetturale di Sacru Transfiguration, église, i turisti pagari attente à parechji torri di lignu altu. Unu di elli - l 'watchtower Aramashevskogo prigiò - recette sentinel esempiu difesa da i paesi Aramashevo. Sti forti stati custruiti in u 17-18 seculi di marzu è sarvata a stu jornu.

Cu turri fate sa crèsia a prutezzione di costruzione, u focu cù una campana, torre, è piattaforma assirvazzioni nant'à u tettu. In la stanza nentru un museu didicatu a la causa di u focu, ùn ci sò percorsu di vechju: u freddo, acqua, stock, focu, u cumbattu machini di u vechju campionu. In i piatti, leva un tempurale canna di lignu di acqua. Esiste u bastimentu hè situatu in u paesi di Spool.

High watchtower vicinu à a prutezzione di u focu di u bastimentu dinù servi prutezzione di u focu in u paese travagliendu Krasnogvardeyskiy. A so 'altitudine hè 35 metri. U so andavanu à fà fora u legnu in 1979. Salvà u bastimentu era solu u so sforzi Samoilova. Nsemmula cu un cumpagnu di uni pochi di ghjorni, si pigliò in una strada, chì hè assai difficiule per via di u dolciumi, divirsamenti Ivan Danilovich.

Sa crèsia a lu bastimentu, torre u focu - i vechji smithy, vicinu à u so campu dutatu di i cavalli, chi iddi attaccatu a na scarpa. It volte travagghiau comu nu fabbru, taliànnu 'anticu tecnulugia chiddu. Quì si pò vede in tecnica i strumenti. Prima di lentà furnace valuri fattu trovu in u fiume, piazza.

In più di sti palazzi, ci hè un locu in u Parcu u Beaujolais, u marcanti Yakovlev tempu pianta. U museu cunnucieru festival Nustrale, mostri di l 'artisti e craftsmen.

valore

U museu di Lower Sinyachikha sempre cialda, i turisti vinutu quì, micca solu per i miluna. cunniscenza Ci sò replenished instilled un 'amore di a so terra è a so storia. U significatu di u Parcu dissi lu megghiu academician Likhachev non farimi: "Sè noi campà avà speru di fà rinviviscia u paesi, i viddani Russian, u I. D. Samoilov hè longa statu u travagliu difficiuli à fà si vene vera, perchè si sà: senza u ripigliu di a cultura folk, u so megghiu pratichi e tradizioni ùn pò esse migliurà murali di a sucetà ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.