GirateTips Travel

Basilica di Santa Croce, Florence: recensioni è poze

Basilica di Santa Croce (Florence) - unu di i principali ghjesgi in i cità è i più grandi, chiesa francescana in u mondu sanu, custruitu in u tardu, 13e seculu, in u stile di Florentine gòticu, famosu cum'è u Panteonu di Firenze, per via di u gran numaru di i tombi in u quali sò stati intarrati assai mpurtanti taliani.

E di u bastimentu

Sicondu a legenda, u fundatore di Santa Croce hè u Frantsisk Assizsky (mortu in 1226), u santu patronu di l 'Italia, chi desi su ricchezza, à dà populu l' idea di lu pintimentu e di paci. Ancu s'è u so custruzzione fù iniziatu in 1295 nant'à u situ di un picculu oratoriu custruitu da i Francescani, vicinu à u fiume, Arno. U nomu di Santa Croce (Florence) - Chiesa di la Santa Cruci in Italian. si hà purtatu fora u prugettu di A. di Cambio, un scultore e architettu lucali. A custruzzione hè nant'à i soldi di i ricchi famigghi Florentine, chì cunzidiratu lu in un onuri pi finanziari la custruzioni di lu santu stava, e continuò pi quasi 150 anni. Cunsacrati a basilica, era in 1443 da 4th Pope Eugene.

L'aspettu di l'église mudificà parechje volte nantu à i seculi. Hè soprattuttu veru di u facciata di Santa Croce (Florence): Photo di u principiu di u 19u seculu. si mostra un cumplitamenti unadorned. L'aspettu realità di u facciata 3 portals, studiata cù marmo bianco, fù fatta solu in lu 1853-1863 francese gg. architettu N. Matas in stile néo-gòticu nant'à i soldi di i prutistanti inglese, 'n particulari lu philanthropist British FJ. léger. Chì hè per quessa in u dicurazioni apparsu turchinu Star sei-signu di David, chì ùn hè micca un simbulu di lu cristianesimu.

Basilica, Florence, di Santa Croce (foto e discrizzione)

A parti maiò di u bastimentu custruìu in forma d 'una croce-furmatu T. Over the past sèculu lu pocu nant'à tutti i lati aghjustatu uni (a cappella). U point bassa di a basilica, hè studiata cù beddi arcades, supranu - Windows Francese. Su 'autru latu di l' edifiziu passa lu Sofia di l 'archi aria è luce.

Cuntaminazione successa à u 16u seculu., In 1512 l 'anni, torre fù addividìrisi da li lampi, si pò ritruvà solu da 1847 u prugettu J. Bakkani, è avà ghjè un gran aghjunta à u bastimentu principale.

Basil Santa Croce, Florence, includendu dinù 3 cunventu, unu di i quali hè creatu A.di Cambio. L'altri, situatu in a parti miridiunali, fatte da Brunelleschi e eni cunzidiratu unu di i più belli monasteri di Firenze. A prus 3a cunventu (13 in.) Chiudi strutture sfarente gruppu francescana.

Fronte, di a ghjesgia di Santa Croce in lu quatratu la statua di Dante, creatu da u scultore E. Patsii in 1865. Version, ch'ella era in u centru, ma poi vinni spustatu a causa di l 'eventi vicinu à u bastimentu.

L'internu di Santa Croce

A parti nternu si componi di un grande bastimentu spaziu munumintali di 115 m, fatta cù disegni unichi. Stu hè particularmenti evidenti a lu navata aparechju siparatu da dui pilastri verticale latéral 8 sizzioni di carbone, chi hè diretta upward da u voûte, nutari.

By u tempu un interno decisione di u Basilica era un passu è unconventional, falli lingua si da 'altri edifizii di i cità. Light passa à traversu l 'internu di l' finestra mosaicu chi fici A.Gaddi.

In lu 16u seculu. a ghjesgia fù sunari-previstu, per via di ciò chì (à la cunchiusioni di sperti) hà persu un pocu di a so bellezza. Ficcate fattu tipu rafter, è si trovanu in i bombe, feux, accupendu quasi tuttu u spaziu di a navata.

Altare di la cresia è i afréschi

I afréschi chi nova par i muri vicinu à l'altare maiò, fatta da A. Gaddi (1387) si basa supra la liggenna di l 'True Cross. U cantu dritta: Michael lu ramu Archange di l 'arvulu di spustamenti di a cunniscenza, a regina di Sheba è u so cultu di u Tree di u Cross, è altri, nant'à u manca - St. Helena danu i Santa Cruci in Ghjerusalemme, allura lu re si pìglia u so Percy, lu Mpiraturi bizantinu Heraclius torna Cross in Ghjerusalemme,, è cetara è cetara ... d. Fresco dinù comprise una pluralità di sceni dî soi e fata. Beautiful vitrati macchiatu vechju hè stata fatta in u 14e seculu.

polyptych altare, scritti da N. Gerini, c'èni la Madonna and Child, i pannelli cantu hè stata fatta da altri artisti, in cima, - "crucifixion", rializzatu dû patruni advanced la scola.

Ncurunatu da l 'altare hè unu di i quadri unicu di a ghjesgia - "The crucifixion", chi fù creatu da u maestru dAntonio. Stu grande pittura (4,5h3,9 m), serbit po su una croce, hè cunsideratu a versione più pussibilità di u crucifixion. Tuttavia, in una piena in 1966. L'òpira vinni accussì malamenti guastatu chì ancu tintativi di risturazione ùn sò stati capaci di ricriari lu vasciu.

chiesa Cappella

Dintra la chiesa, Santa Croce (Florenz) situatu in transepts cappella 16 (ore), ognunu di li quali hè una sola curtzu. A Cappella studiata cù afréschi e sculture di diversi sèculi, chi stati svorgi lu cchiù famusu artisti di Italy unica: Matteo Rossiglione, J à San Giovanni, Fra Bartolomeo, J. Lee Bondone è i so discepuli ...

Lu cchiù famusu di li:

  • A Cappella Maggiore, fresque "Legend of Santa Cruci" A.Gaddi svorgi (1380).
  • a cappella Castellani cun afréschi da A. Gaddi cun sceni di a vita di i santi (1385).
  • A Cappella Baronchelii cù lu tumulu di famiglia e lu poviru, pittatu da T. Gaddi "Madonna", nant'à l 'àutri mura - motivi da la vita di la Vergini Maria.
  • Rinuccini, cappella, hè a cartulina Ghjuvanni. Di Milano, raffigurante la vita di Maria Maddalena è a santa Vèrgine Maria (1379).
  • Peruzzi cappella cuntene l imagine di a vita di u Battista, J. è I. Evangelist, pittatu da Giotto.
  • Capella BARDI - illuminated la vita di Fr. Assisi (artiste advanced).
  • Lucca Cappella (Medici Tosin, Pulci et al.) Caramelle Also arte hà prezzu.

Inside Basilica hè situata iarda munasteru, da chì hà dinù un accessu à a cappella. So, Cappella, dei Pazzi, chiamatu "una vera maraviglia di u Rinascimentu, presto," studiata cù beddi opere di Brunelleschi (1443), studiata cù u famosu lingue Italian D. Da Settignano, L. affari Robbia, J .. Da Maia. Prima di l 'a cappella hè pronaos cumpunuta di culunnati duppiu Corinzi. In 1461, hà statu cupertu cù un picculu cupola.

Panteonu di Santa Croce

In la ghjesgia di Santa Croce (Florenz) si trovani à u pòpulu più famosu in Italy è citadini preziosi di Firenze. Parte di u Graves - veru, in cui sippillutu a ghjente cunnisciuta morti, mentri àutri chiamatu cenutaffiu, - naturelles chì ùn cuntene scanzari umanu.

Santa Croce hè cunsideratu à esse u locu d'origine di u Rinascimentu, cum'è Monument cuntene u sipolcru di L. Bruni, la politica italiana, creatu in 1444 da maestru
B. Rossellino. Stu munumentu hè divintatu un mudellu per avvene travagghi di lu Rinascimentu, cumpresi i loculu K. Marsuppini vicinu à u muru a nord di la cresia.

U sipolcri più famosu hè situatu longu u muru a sud navata dritta:

  • Monument Michelangelo-scultura furmati Vazari signore (1579), è una pluralità di muniti d 'òpira è statue J. Battista è B. Ciol. Puru Michelangelo murìu a Roma, ma more per intarrà u stessu in a so cità nativa. In a prisintari fora u so mandatu, è incù u pirmissu di u merre di Florence, AL Buanarotti arrubbaru lu corpu di Michelangelo in Roma e ammucciuni cundottu quì.

  • Cenotaph Dante Aligeri e la statua di i miti di i so opari fatta da u scultore Ricci (1829).
  • Monument Machiavelli travaglià Spinatsii (1787).
  • A tomba di Galileo Galilei, chi murìu ntô 1642, pirò, a causa di l 'B di a ghjesgia Ùn fù intarratu, secondu a tradizione cristiana, finu 1737. Dopu u so corpu fù pigliatu è misa a la ghjesgia, a scultura, e un bustu di Galileo fattu Dzh.Battista Foggini.

  • Headstone cumpusituri George. Rossini, chi cuntentu, opera, Italy di "The Barbiere di Siviglia." 9 anni, dopu a morte in 1868 in Paris, u so corpu fù apprima a lu cimiteru Père Lachaise è intarratu in Florence quì.
  • Lapide stòricu è diplomat N. Machiavelli.
  • Tomba di Joseph Napoleon è a so figliola, è altri.

In totale, i ghjesgia intarratu quasgi 300 fisizianu Taliani, ogni tomba hè studiata cù sculture è bas-legno.

facts, intarissanti

Unu di l 'attrazioni di a ghjesgia - fattu Florentine Pio Fedi in 1883. statue Poesia, didicatu à a mimoria di u pueta è dramaturgu J. Battista Nikollini .. Hè stallati nant'à a so tomba in a Basilica di Santa Maria Assunta.

Sta figura è assai simili a la Statue of Liberty, l 'òpira di gran spiccu Francese Fr. Bartholdi (1887). Comu sapiti Bartholdi in 1870 biviant in Firenze, è fù apparentimenti inspirati da u travagliu di scultore italiano.

Great interessu à mezu à i turisti hè u cenotaph di u famosu pueta Dante (1265-1321), situatu in a ghjesgia di Santa Croce (Florenz). A storia di a tomba di u pueta, famosu per a so "Divina Cummedia" è creatu u mudernu italiana littiraria, durò parechji centu anni. Dopu à a morti di u pueta, Florence putiri cu la cità di Ravenna di u dirittu à u trasportu è intarrà u so scanzari, cumunqui, nun pò ghjugna à issu. Hè accadutu in u 14e seculu. u difettu di i magistrati è i citatini, Florence, chi vìnniru espulsi da a so cità di Dante, per nostru situ objectionable è verdi uppusizzioni. U pueta si trasfirìu a Ravenna, unni muriu. Quandu Florence prigà à dà i so i malanni di Dante, a Ravenna micca affattu, è dipoi tandu un urnes in Santa Croce, leva viotu.

Santa Croce: u locu, ore di détritus, prix

À truvà u famosu basilica, vi vene a Piazza Santa Croce (Firenze), su chi si tene lu. Stu spaziu à i vechji ghjorni, era u ballu di feri e Rugby, ci hè avà divintatu un ballu di festival, palchi è cuncerti. Hè dinù facianu volta in cuncurrenza , football Florentine, induve i lettori pòrtanu in anticu custumi è mettesi in un dulori vechji regule.

In Santa Croce (Florenz) ore di u museu-cresia da 9,30 a 17,30 nantu weekdays è sabbatu, i ghjorni fistivi - da 14,00 a 17,00.

Prezzo in la ghjesgia di biglietti: 8, euro, discounted bigliettu per i zitelli fatti mmicchiari 11-17 anni, i studienti - 4 eurò, trasiri senza per i zitelli sottu à 11 anni, a Pieva di Florence, cacciatu è accumpagnavanu.

Reviews

I turisti à visità i belli, chiesa di Santa Croce (Florenz), na granni e decoru spetaculu: ognunu a cappella dintra la chiesa, - un museu è indipindenti, prisenta l 'òpiri di granni artisti, ogni tomba - hè un capi d'arte sculptural. Pensieri e sentimenti chì sò palesa da u famosu scrittore Stendhal, ca visitatu a Basilica: lu ribbellu lìmita su riverenza. Esattamente u listessu mprissioni stu bastimentu munumintali in lu populu mudernu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.