GirateIndicazione

Attractions Nikolayev e regione Nikolayev

Nikolaev - una bedda cità ucraina. Hè situatu à u sudu di a casa di campagna, induve l 'Bug San si scalava nna l' Mari Neru. straneru storicu è naturali di Nikolaev e regione sò longu attrattu assai di i turisti quì. Hè in stu rughjonu migghiara di anni fa ci hè un famosu culonia antica di Olbia. In sta publicazione truverete la nantu à u corsu più intarissanti circa la cità di Nikolaev (regione Mykolaiv): limiti, photos, a storia.

Olvia - la perla di l 'Bug Lower

Olbia hè stata fundata in u mezu di VII sèculu. AC. E. indigeni di Mileto - la cchiù granni cità di Troia. Duranti l 'èbbica di l' asistenza, era unu di i più antichi culoni in la costa sittintriunali Mari Neru. In anticu Grecu Olbia significa "filici". It S'avissi a nutari ca tutta l 'antichi ecumene ci sò più di 10 pricisamenti cu stu nomu. Però, l 'scanzari sò statu cunsirvatu di i nostri ghjorni, solu unu di elli - in una. Parutino regione Mykolaiv. Oghje in pulitica Olbia apertu lu Parcu nazziunali e cunnucieru scavi archeologicu. Ogni turistica pò familiarize stessu cu lu restu di l 'anticu agorih, a ovest e centrale parte cultu, a citadella èbbica rumana. Cunziddirannu lu straneru di Nikolaev e zone meriteghja una visita di Olbia. Dopu à tuttu, hè quì oghje dopu a ricerca archiulogica pressu una spidizioni di Ucraina. A stu puntu in scavi Olbia dopu à u situ di P-25, induve sò statu scupertu u scanzari di l 'antichi tèmpiu di Afroditi.

Berezan Island: i secreti di u mondu anticu

Parrannu di lu attrazioni di Nikolaev è u spaziu circondu, hè impussibule Ùn a turchina Quaiò lu Berezan - Isula ùnicu, situata in u Mari Neru. Stu locu attrae turisti, ùn solu bella natura, ma ancu ricca di storia. Digià à u principiu di VII sèculu. AC. E. quì hè stata fundata un migrati palumbo da Mileto. Chistu fu lu primu stabilimentu di i Grechi in lu costa Northern Mari Neru. Duranti li scavi di l'anticu abbitazzioni sò statu trovu quì, edifizii publichi, aperta a maiò parti di l 'Necropolis. Hè incù Berezan greci fattu un "santu, in u cuntinente", puis trouvés una culunia di Olbia.

Duranti la rivoluzioni di 1905-1097 anni. nant'à l 'isula eranu membri ammazzatu di l' assartò Sevastopol u cruiser "Ochakov". Avà quì i vittimi un segnu di memoriale.

Oghje l 'isula Berezan incluse in Olbia Reserve. It hôtes archeològicu spidizioni di ricerca di l 'Académia d' Sciences di Ucraina.

Nikolaev: Cultura cità

custruzzioni Nikolaev City Cunsigliu fù custruita in u mezu di u seculu XX. Custruzzioni attrae cù u so unicu è biddizza. U bastimentu fù custruitu in u li basi di l 'ordine Corinzi cù colonne, pilasters è porticoes.

Parrannu di lu attrazioni di Nikolaev, noi deve richiamari a cità pusibule "fata elle". Visità stu locu tinarà u pocu viaggiaturi. Quì si pò vede u battellu "felicità", un solaire ntirissanti, cascata funtana. In più, in la cità dutatu cù una dumanda di i zitelli, bagnatoghi è assai di più.

guardii casa di la flotta - un munimentu storicu, situatu vicinu à centru dâ citati. U bastimentu fù custruita à u principiu di u XIX seculu. Ci reunione Dimucràtica Tudisca gindarmi e receptions.

tempii Nikolaev

Chiesa Cattòlica di San Ghjiseppu - una bella cattedrale Nikolaev. A custruzzioni vinni funnatu supra la leva V. Dombrowski. U so architettura, hè una cumbinazioni stupente di Art Nouveau e gòticu. Avà in un bastimentu, chiesa cattolica tinia micca solu adurà, ma dinò cuncerti urganu.

Kasperovskaya cattedrale, Mamma di Diu, - una di i più beddi palazzi in Nikolaev. U bastimentu fù custruitu in u principiu di u XXu seculu. da prughjettu Eppinger. U so muri sò studiata cù détails sculpita in la tradizzioni di architittura anticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.