Arte e spettacoliMovies

Attori: "Eccu u mo ghjugliu": funzioni principali è rodi episodicu

A film "Stu ghjattu u mo ghjocu" ùn pò micca lasciate e spese indifferenti. Una filmissima toucha di u destinu di u cane abbandunatu, quasi stata chjamata u zhivodernyu, è una donna chì vulia metudu suicidiu. Si sò travagliati è salvate l'altri, diventonu in qualche manera u significatu di a vita.

Sintesi di a stampa

L'atturi "Questu hè u mo cane" coped with their task simpliciamente superbly. E transiru tutti i sotutti di a trama. Sicondu a storia, l'eroine principale di a film L'Irina stata aspittata durante cinque anni, quandu u so amatu hà parted with his wife and made her an offer. Infine, u mumentu hè vinutu quand'ellu l'hà chjamatu à un resteiteriu è parra di cumprà un annu d'impegni. Ma ùn era micca per Irina in tuttu, ma per a figliola di u so capu, Violetta.

Stu cumpurtamentu di u sposu causò un scundiscu in l'heroina principale, hà decisu di suicidallu. A zitella andò in una drugstore per pentapoli per dorme è esce troppu nantu à un cane abbandunatu, chì vulianu dà à u zhivodernyu. U cane tocò l'ànima, è l'heroina decisu di abbandunà u cane à ella stessu. Quandu si svolge, micca tuttu hè cusì simplice. Da quellu momentu, a vita cuminciò à sviluppà in una direzione pusitiva è hà acquistatu un novu significatu. L'atturi "Questu hè u mo cane" accentiau tutta a toccata di l'scena cù u so drammatichi. Hè impussìbule di crede chì a storia hè inventata da i scrittori, perchè tuttu hè reale in u screnu.

"Eccu u mo cane": attori è roli

A film hè statu toccu micca solu per una bona storia è di cumpitenza di l'equipaggiu di film. In u filmu "U fattu hè u mo geneddu" l'atturi è i so travagliate si distenu da esse l'ultimu postu per ottene u successu risultatu. In particulare, vogliu chjamarà Maria Kulikova, chì hà ghjucatu l'heroina principali Irina, è Andrei Chernyshov, chì hà ghjucatu u caratteru principale Yuri Kulikov.

Ammucchiamente amparonu à such artisti:

  • Матросов (герой - Костя). Denis Matrosov (l'eroi hè Kostya).
  • Gennady Smirnov (chì hà ghjucatu un amicu di Yuri).
  • ). Olesya Zhurakovskaya (ghjucatu di Lesya ).
  • (сыгравшая жену Юрия). Natalia Vasko (chì hà ghjucatu a donna di Yuri).
  • Olga Lukyanenko (figlia di Chef Constantine).
  • Anatoly Zinovenko (capu di Constantin).
  • Ekaterina Kisten (in u rolu di una camara).
  • Печенкина (тетка с мопсом). Tatyana Pechenkina (aunt cun pug).
  • Lyudmila Zagorskaya (in u rolu di spicari).
  • ). Oleg Primogenov, Vadim Kononov (in u rolu di i cani ).
  • Olga Mateshko (in u rolu di un vicinu).

Rodi Episodiche

L'atturi "Questu hè u mo cane" hà ancu avutu rodi episodicu. Èranu rializati bè da Dmitry Galuza, Alexander Naumenko, Georgy Povolotsky, Igor Gnezdilov, Kristina Sinelnik.

U più interessante hè chì quandu vegendu un filmu, ùn ci hè micca una impressioni di disarmonia trà l'artista è u caratteru chì hà sappiutu, un caratteru. Tuttu in u so postu, ogni rolu cum'è era scrittu sottu un certu artista. L'atturi "Questu hè u mo cane" coped with the task assigned to them by cent per centu.

In quantu à a trama, hè stata a stata una maraviglia di a film per una vera famigliali cù un finishing happy. Malgradu tutti l'insurrezioni chì avianu in a vita di i caratteri principale, tutti sò sviluppati bè, sò cunvenuti in ogni felicità.

A strada, u cane sceltu per sta rolu, hè ancu chjaramente chjucu cù a so figura cinematoggica è moltu cunsultate organico in a stampa generale. U cane in l'imaghjera esce assai beddu, toccu, cute. A film pò esse gudutu cù piacè per a famiglia sana.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.