Arte e spettacoliMovies

Attore Italian Dzhuliano Dzhemma (Giuliano Gemma): Biography, creatività

Cinema Italian hè mega L à u nostru paese è a siconda mità di u 20u seculu. È in Forêt stati venduti fora à ghjorni quandu manifestanti dipinti impurtante, è durante una mostra cummedia, è l 'accussì-chiamatu ", spaghetti westerns". stelle ricunnisciutu trà attori italiana, chì étoilés in i filmi di u noms de genre, hè Dzhuliano Dzhemma.

ziteddu

U futuru Attore hè natu in lu 1938 in Rome. À u principiu di a guerra, a so famigghia si trasfirìu a la cità di Reggio Emilia, e turnaru a la capitali solu in lu 1944. Da la scola picciriddu sinemà è passione curato, chì hè largamente truvatu a so carriera avvene. In 12 anni, Giuliano addivintò interested in ginnastica, è cù quindici anni d 'etati diventa u pugilatu. Successivamenti, na bona allenamentu aiutau a divintari un Stuntman, chì hà cuntribuitu à l 'chi accuminzaru a filmi.

Principià carriera cosita

In 1956, Dzhuliano Dzhemma ghjunse à attellu "Chinechetta", induve necessaire catamaran di film cuntenutu principarmenti storica. A ghjuvanottu cù bona spranza è figura stadiums subitu capisti, è quandu si ne fora chì ellu hè un Atleta prufessiunale, fù invitatu à travaglià cum'è un stunt.

A so prima Attore Frutta Secca ghjucatu in u cosita "Venezia, la luna e tu" Dino Risi. In sta cummedia umoristichi ch'ellu étoilés brillanti Alberto Sordi, chi a ddu tempu era digià una stella ricunnisciutu di sinemà talianu. Apparentemente, Giuliano fattu u so mistieru abbastanza bè, tantu ch'ellu fù invitatu à Frutta Secca ufficiali rumani in lu cosita "Ben Hur", chì oghje hè cunsideratu unu di li caputravagghi di sinemà munnu. Film fù publicata in 1959, e vinciu l ' "Oscar" in ondeci nominations, rumpi tutti i ricordi. Macari lu nomu Mancinelli ùn hè ancu usata in u insignamentu, a so fiura statuesque è un surrisu Radiant e ricordu u pubblicu attrattu da l 'attinzioni di i pruduttori cosita è Directors.

primi lavori

First Cast Dzhuliano Dzhemma affaccatu in u 1962. Inu in chì putere hè accadutu in u cosita satìricu "Linguistic di li Titani," inversiate Ducho Tessar. Da ddu mumentu accuminciau a so cuuperazione successu, ca lu risurtatu in una seria di "spaghetti western" in cui Giuliano Mancinelli parlava sottu u pseudonym Montgomeri Vud. A caratteru chì embodied nomu l'attore hè Ringo, è si subitu cascatu in amore cu lu pubblicu, micca solu in Italy, ma tuttu u mondu.

In generali, u 60-IES di l 'ùrtimu sèculu era assai successu carriera cosita di Dzhuliano Dzhemma. In particulare, in tempu incù u travagliu nant'à i quadri Ducho Tessar ch'ellu étoilés in u famosu filmi storichi è aventura circa diriggenti Angelica Bernard Borderie, chì hà avutu u so rolu di un latru un pienghjite Nicolas, un zitellu in amore cù u tremendu biddizza-Marquis.

Dzhuliano Dzhemma: filmi

Tutta a so carriera in u Attore cosita vulia à pruvà se in parti differente. So, jucau General Garibaldi in "leopardo" (1963), Luchino Visconti, u rollu principale di u eroe anti-fascisti in u cosita "Corbara" (1970) Valentino Orsini, oltri ca comu lu carattiri principali Null Brontsi in ostrosotsialnoy cosita-dramma "Crime in lu nomu d 'amuri" Luidzhi Komenchini.

Di u so travagliu Dzhuliano Dzhemma hà curputu vinciu volti altu cosita. Unu d 'iddi era u rollu di Major Mattis in u cosita "The Desert di u Tartars". Idda purtau lu nomu un abbianu spiciali "David Di Donatello" è un elettu in u cuncorsu "Silver Ribbon" Syndicate National di Film ghjovanu Italy.

Un altru cèlibbri òpira Dzhuliano Dzhemma era u rollu di u capu di la polizia incorruptible Chezaro Mori in u ritrattu di Pasquale Skuiteri "Iron sém". Per lu in u 1978, l 'artista ricevutu u abbianu internaziunale cosita à la festa in Karlovy Arces.

Collaborate cun Skuiteri Mancinelli purtatu parechji volti rinumatu, stu tempu di a so funzione à "Corleone" cosita colpo, in 1979. In ghjiru à u listessu tempu, lu diritturi Damiano Damiani invitatu famosu in u dramma "Man nant'à i so pedi." It Dzhuliano Dzhemma avutu un rolu di primura, hè assai difficiule psychologically, e vinciu lu Palud D'Oro.

Per una longa artistu carriera cosita di i so partenarii nant'à a satana è televisiò addivintò accussì taglia mondu zvezy, Kirk Douglas, Henry Francesca, Klaus Kinski, Alain Delon, Maks Fon Syudov, Zhak Perren, Ernest Borgnine, Lire Nuare, Eyal Merse, Katrin Denev, Ursula Andress, Claudia Cardinale e Aurora Clement.

Work in u pouvoir

Dzhuliano Dzhemma hà travagliatu nantu televisiò. Per esempiu, in 1985-1986, u Attore étoilés in u rollu di u cummandante di polizia Italian Maffei in u pariu cu "cacciaturi caputravagghi", chì fù teatru è in u nostru paese. Zapomonayuscheysya hè u so travagliu in i filmi televisiò "storia". U ritrattu hè statu un successu maiò è nni godiu oglushiteny critichi, per chì l 'artista ricevutu a vie "Silver Star."

Hè pussìbule micca à nutà a participazione di Dzhuliana Dzhemma in un bellu prughjettu Logo-serie "U desertu hè u focu." Stu prugettu hè cunsideratu a èssiri l 'idea più furtunata di diriggenti Enzo Castellari, è in lu ingaghjati in un tali veteran di sinemà European cum'è Claudia Cardinale, Franco Nero, Mate Karrer, Vittorio Gassman e Virna Lisi. In u seria "Desert su Fire" Dzhuliano Dzhemma dinù ghjucatu incù a ghjovana stiddi Francese - Entoni Delonom è Ariel Dombal, è mùsica di l 'cosita statu scrittu da Stefano Mainetti. Stu prugettu vinciu lu cori di audiences in parechji paesi, è hè assai spartu in u pouvoir, cumpresi in u nostru paese.

Dzhuliano Dzhemma: a vita amore

attore famosu fù moglie di volte. À a fine di a so vita a si trasfirìu a Cerveteri, induve si campava cù a so moglia Daniela Baba Risherme à quali si 'ntisi' amuri càrricu di parechji anni. Da u so primu matrimoniu avia dui figghi nasceru: Julian è Vera. A quessu, cum'è u so babbu, hà sceltu una carriera funzioni.

L'urtimi anni di a so vita è tragicu a morte

In un 'etati chiuttostu matura Dzhuliano Dzhemma fù cunnisciutu com'è una assai boni, scultore, chi travaglia, suprattuttu cu metallu. Comu ricurdò la artista ellu stessu, si pigghiò un gran interessu à figure artificiali serpente e scultura zitiddina fora di legnu. U risultatu di u so travagliu in u campu di arti fina hè qualchi cumpunimenti brunzu ntirissanti, chi cunfirmau lu bè cunnisciutu-dicendu chì una persona di talentu è di talentu in tuttu.

In ottobre di u 2013 à l'età di a so vittura 75 anni Dzhuliano Dzhemma hè in un accidente, seria. Cum'è un risultatu, attore hè seriu cuntinuti e fu pigghiatu a fruttu in la cità di Civitavecchia. sforzi Medici 'era in vain: iddu muriu un pocu ore più tardi.

Avemu tu iniziatu à una breve biografia di Dzhuliano Dzhemma, chì principiu di a so carriera cosita hà étoilés in u famosu cosita oskoranosnoy "Ben Hur", è tandu circa un mezu seculu, pi fariti lu pubblicu cù u travagliu in numerosi bella è famosu l'attore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.