DrittuState e lege

Army Mongolian: Past è Present

Mongolian Army, assemi cu l 'àutri forzi armati di u paese, chi cumprendi i truppi cunfini e forze di sicurità interna, distinata à pruteghja suvranità di u paese in l' 'arena internaziunale, è à assicurà a sicurità di i citadini di Mongolia ind'a la casa di campagna si nicissariu.

L'indipindenza in u XX seculu

Forces Self-difesa di Mongolia indipendente accuminciò a nesciunu ancu nanzu u libbirazzioni cumpleta di u paese da a regula Chinese. A prima unità armatu stati creati, quandu u populu Mongolian surf ghjunse à Guard White Baron Ungern incù u so distaccu di surdati Russian. À u timpurali di Urgu, si fù scunfittu, ma steeled solu i so suldati, è spodviglo tutte e tanti di a sucetà Mongolian di vicinu azioni cù l 'armata di Libbirazzioni Nazziunali.

E so lettere di sustegnu è a benedizzione di u futuru Baron mandatu bogdyhan indipendente Mongolia Bogd sich Pasquale. Accussì accuminzau la custruzioni di li forzi armati di guvernu. Subitu dopu à a vittoria di u guvernu Chinese stati creati unità self-di difisa. serviziu militare in Mongolia a ddu tempu era ubligatorie di tuttu, duviri di a spadda di u paese è u bisognu di prisirvari la ndipinnenza di l 'vicini disegni. Perciò, u paese mustrò una fidu è accéder filiera - l 'Armata Russa, ca vi supravivìu nta la lutta incù i guardii Guard White e invasori Chinese.

'Armata l' Arcusgi l'di Mongolia

Damdin Sükhbaatar addivintò l 'eroi di l' lutta libbirazzioni contr'à l invasori stragneri Mònguli, iddu dinò trouvés rivuluziunaria Party u People Mongolian l'è guidatu la rivuluzzioni pupulare in u 1921. Finu à u 2005, in la capitale, ci hè a so mausolée, chi, però, vinni scunfitta di fà in u so locu, un munimentu à Sartana Khan. À u listessu tempu u capu di a rivoluzioni stati chi hannu a onori degne, è in una cirimonia Stellram cùarpu fu friquintau da u cleru buddista.

People l'Republic Army statu creatu cù u participazione direttu di Specialists Soviet e armatu cu li megghiu esempi di a tecnulugia suvièticu. Comu nu mpurtanti cunsiglieru di Mongolia visitatu ancu Marshall Zhukov.

esercitu Mongolian a Secunna Guerra Munniali

U fattu assai ùn hè currispundenu liberà, Mongolia juncìu la guerra, a causa di la curpa di l'esercitu Japanese, ca, nzèmmula a lu statu Manchukuo ncruciati lu cunfini Mongolian è arrivatu Khalkhin scopu, chì hè a causa di u cunflittu cummàttiri.

Puru l 'esercitu Mongolian ancora vinciu in stu cunflittu-longa corsa, hà micca pussutu fà, senza l' aiutu.

U statu di Manchukuo statu creatu da l 'amministrazzioni occupazione Japanese appena à cuntinuà nantu incù u so offensiva in u territoriu di a China, Mongolia, è l' Unioni Suviètica. Di sicuru, ci hè ancu capitu, u cummandu Soviet micca pussutu lascià i nostri vicini, senza aiutu.

So in Mongolia era cullabburatura militari è arme da l 'Unioni Suviètica, ca lu risurtatu in un periodu di longu è àrburu cuuperazione trà i dui stati. Terra di lu Soviet tenute sempre à a Republica di veìculi machini e picculu armi, mentri li basi di l 'esercitu Mongolian hè u cavalleria, sottu à i cundizioni di u Casanova e diserti di a capacità di supirari la distanza di 160 km a sud € per ghjornu. L'esercitu Soviet in Mongolia avanzu à vulè una cunvergenza cù China u riduzzione di l 'esercitu di l' internu, doppu chi lu gruppu esercitu Soviet fù allivati cu lu tirritoriu Mongolian in u 1989.

cuuperazione Soviet-Mongolian in 1960

Mongolia in l 'anni sissanta hè un tipu di zona cuscinettu chì siparatu di l' Unioni Suviètica e China, li cui li rilazzioni Ùn era sempre amichevuli. Una volta in l 'Unioni Suviètica si messe cumpagnia anti-staliniani, China dettu u so prutesta e li rilazzioni accuminciò a deteriorate assai, è à a fine di u 60s in l' ovest di la forti gruppu militari fù stallatu in China, amminazza micca solu u Mongolian Republic People l'è l 'Unioni Suviètica.

In risposta à l 'azzioni di China argessivnye Picbille Soviet dicisi à dà forza à a so presenza militare in Asia. U numaru di gruppu Army Liberation People l'hè tempurale, ma in la riserva hè circa trenta divisioni infanteria, è u numaru di serbatoi e launchers missile m arrivatu decemila. un tali minaccia micca pussutu esse ignoratu.

Ricanuscennu l 'minaccia da a China, lu cuvernu suvièticu lanciata urgently u redeployment di u so' forzi armati da u centru di u paese di u Far East è i cunfini Chinese-Mongolian. Dopu à sti passi, u gruppu francese tank in i cunfini Chinese hà raghjuntu 2.000 unità.

Mongolia Democratic Army

esercitu Mongolian, chi contu à u tempu di a Rivuluzione francese Democratic in u 1990 fù firmatu à u dannu di leva militari univirsali e cullabburatura da l 'Unioni Suviètica, hà suppurtatu Major cambiamenti. A stu tempu, in la riforma di l'esercitu participò à u Specialists American.

In Xxl esercitu Mongolian seculu, hà diminuinu gusti è u so numeru hè dece mila persone in l 'esèrcitu, circa setti milla differente milizie è una navi militari, basatu à Lake Uvs Nuur.

Nunustanti la so statura, armata di u paese hè attivu ntâ missione peacekeeping internaziunale in Afghanistan è Iraq è hè statu assai unuratu cù i salmi da i so alliati.

statu attuale

U novu esercitu Mongolian, ca mostra lu foto in l 'articulu, hè una si cunfondenu unichi di persunale è di furmazioni-è pruvati in usato militari cumbattimentu. A funzione crustula di u mittudu di Acquistu di i forzi début Mongolian hè chì di serviziu militare, pò esse waived da pacà à u listessu tempu un numeru paru à circa una è una mità di milli euru è pona lu statu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.