Home e famiglieAnimaux

Anatolicu Karabash: description, cuntenutu, photos, price

Far micca ugnunu sà ciò chì si prisenta comu lu cane, razza anatolicu Karabash. Tuttavia, ci hè animali assai ntirissanti. U fattu chì un ghjacaru di sta razza, sò, è noi vi parlanu più.

Storia e discrizzione

Anatolicu Karabash, o di u pastore, Dog anatolicu - una razza Turkish di ghjacaru. U prima di u so raprisintanti èranu nati in lu altupianu anatolicu. I so antenati eranu li rapprisintanti di l 'razza Kangal chì uncontrolled interbred incù ghjacari lucali.

Certi pirsuni oghje cridite Karabash anatolicu, cane pastore. Tuttavia, sta vista, ùn hè micca sanu vera, postu chì u scopu principale di issi giganti hè a prutezzione di a banda da a Musei.

As a razza evulùtisi in i cundizioni climatichi pinibuli, è u so rapprisintanti era sempri fora, anatolicu Karabash divintatu menu attenti à u fretu, u caldu. Sti cani ùn choosy cu cibu è sò assai Sandu.

caratteru

Anatolicu, cane Karabash - issu hè un animale assai indipendente è intelligente. Pirciò, rapprisintanti di la razza, bisognu di un 'armata authoritative chì vi pudè mustrà u vostru animali chì u capu in u so raportu serà appuntu lu. Altrimenti, u cane, ùn ubbidì à u so patrone, è vi cuntu, secondu a so intelligenza.

Sè vo purtà u to cane, bè, l 'Anatolia Karabash voi divintatu un amicu fideli è accéder, ma dinù una guardia è Tunisia, dopu à chì vi pò sempre sente sicuru. U raprisintanti di a razza, arrivare, lungo, grande cù i zitelli. Per quessa, hè pussibili a principiatu u so pòpulu di famiglia.

aspettu

Anatolicu Karabash armenu simile à i raprisintanti di tali razzi cum'è kuvach è i Pirenei. Da li ch'ellu hà un physique Pronuncia di più armali, battutu è sgualtrezza. In generali, u anatolicu, pastore, Dog - un granni esercitu, cane myocardial incù una testa, massiccia, li gammi tantu forti è una longa cuda. Issi animali ùn hannu un passaggiu prununzia da frunti a Maulkorb. U listessu facci nanticchia si stindia, frattura elle larga, ochji picculu ovale, aricchi bassu-ghjocu, un nasu neri triangulari. In cunfurmità cù autizza razza mudellu à sicca la so rapprisintanti pò cambià da 71 à 81 centimeters, è u pesu hè da 40 à 65 chila. So chi si pò chiamari na vera razza falcunaghju chiens anatolicu, pastore, cani.

Karabas hà un cortu, drittu è assai matinu, cappotto, cù un undercoat Chjara. A li capiddi collu hè più cà in altri duminii di u corpu, furmannu na speci di cuddaru. In generali, a lana di la razza li pruteghji nzerita da u fretu, u caldu è football. As di culore, u mudellu permette di ogni di i so varianti. Perciò, i cani sò i più cumuna neru, brindle, spanu, o culore spiaghja.

Nidi è andate

Dapoi anatolicu Karabash si rifirisci a la razza cortu-pene, adopru ùn hè micca difficiule di cammisa. Cusì, sti cani nun serbi Brushing rigulari. Hè nicissaria solu in u periodu di molting undercoat feu cun un feu spiciali.

Da nutà chì li rapprisintanti di sta razza di seculi vissutu in l 'aria aperta è sò in traccia di fassi custanti. Per quessa, sò pesciu à una teacher seriu. In cunnessione cù sta pianta anatolicu Karabash megghiu se vo avete una casa incù una grossa giardinu, induve ellu pudia esse abbastanza à peddunu in l 'aria fresca. Sè tù campà in un appartement a cità, esse priparata à pagà una spassighjata cù i vostri animali un pocu ore ogni ghjornu in ogni football, osinnò vi sentu arriatu, è si pò ancu arrubà u caratteru.

salute

Rapprisintanti di sta razza hannu na bona salute. Però, si sò acostumaus a un numeru di malatie cum'è anca epiphyseal è lidless entropion. U camp di issi giganti hè u mediu da 10 à 13 anni.

prezzu

So, how much faci l 'Anatolia Karabash? U prezzu di i cuccioli di sta razza hè una media di 1 à 2 milli euru. Quissa hè duvuta à u fattu chì i cani sò abbastanza raru. Tuttavia, tene à mente chì ùn abbasta sulu a identificà una summa sottucartulari di l 'acquistu di un animali. Pò cunzari di u fattu chì u cuntenutu di tali un grande ghjacaru vi costa o.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.