FurmazzioniEducazione è culleghji

Analisi Lingua di u puema "La parola" Gumileva Nikolaya

U tema di stu articulu - "A parolla" analisi di u puema. Gumilyov - una figura luminosu in letteratura russa, senza chì hè impussìbuli di pinsà la puisia di u Silver Age. Li sô òpiri sunnu distintu da sfarente tralucenza è la forza di la testa masi. U puema, chi hè u sughjettu di stu articulu - una riflessione nantu à a natura di a parolla è u so impattu nant'à u destinu di l'omu.

"Invitais di Fire"

viaghjatore plexus e piaciri romantica hè Nikolai Stepanovich Gumilev. U puema "La parola" - unu di i so opari più tardi. Hè statu scrittu in l'annu di la morti di u pueta.

In a so ghjuventù, è visitatu u paesi miridiunali luminosu Gumilyov. In lu so 'iniziu u travagliu hè duminata da una vivaci imagini esoticu. Ma ci hè un pueta Russian micca solu una avventura piaciri, ma dinù un guerrieru honnête è un omu d 'onuri. Si pò mai puru i so cumpagni, è dunque statu tombu in u 1921 per dava indiatura in giacubini anti-di guvernu.

In più tardi travaglia esoticu è lyrics Canta detti modu a un sugettu filosoficu. Pudete truvà si da ppi lu puema "La parola". Gumilyov aduprà i caratteri, ma u pruduttu hè sempre couched in u acmeism spiritu. U puema hè inclusa in u libru "invitais di Fire", ca veni cumplitamenti sparsi cu idei filusòficu. Cù u spiigazione di primure a vita è imagine simbolichi duvia cumincià una analisi piena di u puema Gumilev.

"U Verbu"

In u prima di trè stanzas parla di machja alta è nantu à a terra. In seguita, incù u rispettu di 'ambienti di la terra hè chidi. As fundatore acmeism Gumilev deti u so travagliu u tipu di sta tendenza: accuratezza, tralucenza, tralucenza, è in un certu modu. Ma lu puema hè differente da altri, in l 'ultimi racolta da a prisenza di equilibriu simbolichi trà u celu è a terra, è a maghjina di l' equilibriu filusòficu di la vita e 'esistenza. It cuntene una varietà di mitafuri ( "parolla Sun si firmau ...").

Acmeists ùn attaccari tantu Levante impurtanza. Più impurtanti à elli hè la biddizza di na sula métaphore. Signa Acmeist travaglia incù certi di i carattaristichi di simbolicu pò esse vistu da rende un 'analisi di u puema "La parola". Gumilyov micca accasu cumminata issi pari diffirenti tradizzioni puetica. Dopu tuttu, è, grazi a la scola simbulistu statu unu di li fundaturi di lu nova tendenza a litteratura.

"Parola di cità distrutta"

Nikolay Gumilyov in a so ghjuventù ùn aghju avutu di chì à tutti i spesi à esse in i paesi luntanu. Ghjovanu pueta m'incantava esoticu è periculosa. U so curaggiu, cridènnusi tali aventure risicatu a vita. Ma chì si n'andò in un viaghju, liberà a gudiri lu bellezza di u paisaghju africani. E poi si creò una seria di cunsiderà opere lirica pieni incù imagine esoticu di luntanu.

In 1918, a l 'Europa accorse emigranti Russian. À la casa ùn hè più sicura. Ma a stu tempu, u pueta ne turnò a Russia da a Francia. Hè statu tri anni prima dâ sò morti. U parè di u pueta in l 'ultimi anni di a so vita dà qualchi un'immersioni in l' analisi di u puema "La parola". Gumilyov hè capace à fà dinò Russia. Last racolta di puisii, si pò creà una patria. Parolla ch'ellu particularmente grande impurtanza, è in u travagliu è in a vita. In ella, a secunnu di lu pueta, u putere divinu mittaraghju. Ma si vantava Gumilyov, hè pussutu esse pauroso è smelly.

Word - hè Diu,

Times, ùn cunnosce à esse sceltu. Ma ch'elli campà è more. Lu pueta vulia sapiri lu periodu in ch'ellu ci casconu. linguistic analysis di rimi Gumilev "You dettu parolle viotu ..." è l 'òpiri chi sò u sughjettu di stu articulu, fidu à u pueta apre l' argumenti di onuri umanu. Word - micca una frasa viotu. È quellu chì underestimates so impurtanza, hè in gradu di pruduce assai di duluri e peni. Tuttavia, in un puema cchiù tardu, affiché, motivi Cristianu chi era digià assenza in u travagliu di ENU. Pò dassi in tempu pisanti di Russia u solu modu di divintà una fede pueta?

biblica

A parolla in u novelle e in lu testu cchiu vecciu è di particulari mpurtanza. In a cultura cristiana hè divinu. A parolla - chistu è la verità, grazia, a saviezza.

Quandu l 'autore dice chì in i vechji ghjorni, u sole, si firmau cortu, si tratta tandu di un episodiu in u libru di Joshua. In ordine di scunfiggiri li nimici, succissuri di Mosè, cù a putenza divina I pussutu fà i impussibili. Si firmau lu suli.

numari

In u presente u travagliu l 'antitesi. Analisi di rimi Gumilev "Word" face à noi pensu perchè principarmenti l autore cuntrastu u numeru. Iddi dunque esse usatu comu sìmmuli. I numari - hè nunda, comu li règuli pratica chì ghjente aduprà in la vita spiritless bassu-chjinata. In u quartu di cucina, ca si rifirisci a lu patriarca gris-pene, u pueta à noi chì dici a li tempi antichi populi cun gran trépidation circa e parolle. Pruvaru micca à aduprà in vanu. Dopu à tuttu, hè un gran forza putenti.

Parolla à mezu à i pinseri tirrenu

In u quintu è sestu stanzas Gumilyov c'èni i so rialità ghjornu. fronti chi ", ma" hè ripetutu parechje volte. Incù quessa, u autore punti à u pircizzioni di li paroli di la cumpagnia mudernu è à quelli chì campavanu in u testu cchiu vecciu. In i tempi antichi, pòpulu pà u so altu valore, ma appoi scurdò avvinta. U pueta si 'ntisi ca lu tempu in cui si campa, significativu evenimenti nuttata. It sùbitu cosa 'mpurtanti. Sti sensazioni sò trasfiruta a lu so travagghiu Nikolai Gumilyov. L'analisi di u puema "La parola" vi permette di capisce i idei filusòfichi basilari, in u travagliu matura di u pueta. Dunque I cunsidarendu chì, scurdannusi li valuri altu di u Verbu, genti hannu persu a fede. U principale virtù Christian stati rimpiazzati da ghjudicamenti sou soulless è prova à acconcianu vita tirrenu senza Diu.

Poesia e religione

Un tema chì hè cupertu à stu puema Nikolay Gumilev hà cunsacratu à parechji articuli. Iddi occupari l 'urtimu postu in u so travagliu. Cridendu chì a puisia e riligione sò lati di la stissa munita, pueta Russian parlava di u bisognu di u travagliu spirituali. Stu travagliu ùn deve cuntinuà un esteticu, o scopu eticu è supiriuri, scunnisciutu a mera murtali. Duvuta a l 'ètica populu addattà a sucità. Estètica hè di sviluppà u so capacità à riceve piacè. Religione e puisia sò sopra à sti categorie. L'incapacità di genti a capì u supiriuri a finalità di u Verbu, secondu a ENU, cunduce à u fattu chi hè mortu.

U puema "La parola" copre differente tempi in lu la storia di l'umanità. In issu travagliu, u pueta parla principalmente circa l 'alta principiu spirituali di l'omu, di scurdari lu spiritu chì hè caratteristicu di li tempi in cui si campava. Salvà l'umanità pò solu riligione è puisia - spazii chì sò sopra à la menti strasurdinariu. A categuria principale hè a so parolla.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.