News è societàGhjochi

An - esse trovu in li vicinanzi di Birobidzhan. Rakes Man

In marzu di u 2014 in a vicinanza di Birobidzhan antri lucale di "Stalker" fù trovu essendu ici. Stu hè tistimunià i dui Sesso signalatu nant'à internet. In la prima ici Video utters lamenti, è lu secunnu li carusi cunfruntatu quasi faccia a faccia. A locu di più pricisu di i esistenti - Shop fabbrica abbandunati "Dalselmash".

Devu dì chì sta ùn hè micca a prima apparizione di ici in cumpagnia. À u mumentu, certi tistimunianzi hà accumulate una riunioni cù sta criatura. Avemu vi dicu, circa li seguenti, ma per avà vi veratimente ciò chì un navicazzioni. Chì l'abbicinàrisi â.

traduction

Arriscedi o di Man-navicazzioni - hè assai magre tipu bipedi criatura cù ugna spertu longu, a causa di cui si tinia u so cosa tua. Information nantu hè piuttostu riprisentatu, comu si dicìa ca lu guvernu specificamente ammucciari tuttu è lampà ogni documentu cun l 'minzioni di lu so nomu. Oltri a Man Sottile, Reiki hè un eroe pupulare di i piani taliallu. Di parechje persone, i nomi di sti criaturi sò sinònimu. In fatti, ùn hè.

Quale hè The Man Sottile?

Pi evitari cunfusioni, un pocu conversazione circa sta criatura. Tistimoni u numaru cum'è un omu, cù un vistitu funerali neru. È hè assai magre è pò crisciri i so torse è membri à veru rimarchevuli. Also hè capaci à spannà tentacles da a li spaddi, addivintannu similar to Dr. Octavius fora di u ritrattu "Spider-Man."

Comu si pò vede, Sottile Man è ici - sò dui cumpritamenti diversi castità, chì ùn deve esse cunfusu. Avemu oghje Accantu à a discrizzione di riunioni provi cù Reiki.

storia

In l 'istati di lu 2003, u nordestu United States ci hè una seria di evenimenti mistiriusu cunnessi cu l' criatura bipedi mistiriusu. A prima, si sò interested in la stampa lucale. année giurnale: "? ici - una criatura da u spaziu luce o di un omu", "L'attaccu di u bipedi umanu", etc. Ma tandu di colpu, tuttu era tranquillu ... Per mutivi scunnisciutu, hè statu distruttu è più di i riti esse descrizzioni stampata.

Cumenciu, populu ellu, videndu in un burgu New York. In collisions cù stu essendu tistimoni avemu campatu una varietà di emozioni. In qualchi ici causatu accunsentutu e pi lu scantu, mentri autri - curiusità di i zitelli. E puru siddu la versione stampata di e so storie ùn più sò disponibile, u ricordu di li hè sempri vivu grazia à parechji di i participanti di sti fatti.

In 2006, taliaru di testimunianze di l 'asistenza di ici. Avièvanu arrinisciutu a sorte circa dui duzina documenti (da lu XII sèculu a l 'attuali ghjornu) da quattru cuntinenti. Piani eranu assai simile. Sottu noi dà un pocu currículum da u so libru, chì hè slated di palummi a lu vicinu avvene.

1691. Pronuncia di à la logbook

"Andò à mè in un sonniu. I sintia i so ochji cun tutta a so 'corpu. Pigliò tuttu. Avà ci tocca à andà à l 'Inghilterra. Quì avemu vi mai turnari. So I dumandu ici - una criatura da un altru mondu ".

1880. Blog Mid

"Era lu cchiù granni scantu di la me vita. Si veni appena I ripidda. Iddu l'occhi niuri e viotu. Arriscedi - una criatura chi appena pierces i so ochji. Iddu l'duckling, manu, vagnatu. Si dici à mè ... (testu illegible). "

1964. nota suicidatu

"Prima vi lassu 'stu munnu, mi vogghiu attinuà u dulore chì mi cumportu, secondu a raghjone. I dumandà à nimu in stu micca parimenti, ma u tombu. Per a prima volta, mi 'ntisi a so presenza, na vota svighjati. Ghjè u stranu criatura ca mi troppu mai vistu. I so ochji, è a so voce nuttata. Paura nè manera I Ùn pò arrivare a dormiri. Di colpu, iddu veni dinò. I sugnu a paura I Ùn pò svegliati. Good-avvedeci. "

Sta nota, fù trovu in una scatula di lignu. Dinù, ci hè statu un paru di filicità viotu è una corti lettera:

"Darling Linnea, aghju pricatu assai circa come si avvicina ùn vi hà ghjuntu à Arriscedi. Essendu dettu u to nome. "

certificatu 2006

"Tri anni fa noi si n'andò cù a famiglia di a Niagara Falls. Quannu turnau 'ncasa assai stancu, mittemu i ziteddi à e currì subitu a dormiri.

I Ind'e attornu 4 AM, addirizzati li linzola e accasu Ind'e u so maritu. Si vultò, à mè, si abruptly tiratu à u pede stessa. E si fìci tantu prestu chì I quasi cascatu da u lettu. Bè, ch'ellu avia à mè coglia.

Una meza siconda, aghju capitu a raghjoni di a so attitudina riazzioni. At i nostri pedi, hè qualcosa cum'è s'ellu nant'à un cane, pilu, s'ì u omu nudu. Di sicuru, u sacciu chi ci sò stranu castità in u mondu, ma ùn pensu a faccia cù unu di li virdi. A so pusizioni hè assai contru natura, cum'è s'è dopu à un accidente vittura. Certi, aghju micca sugnu scantatu. U cuntrariu, era u pinseri di a so cundizione. Ni ddu mumentu paria à mè chì ci vole u nostru aiutu.

In un mumentu, a criatura adaggiu più di a me 'maritu, è guardò in i so ochji. Tutti stu n'andò per circa mitati un minutu. Allura lu toccu u so ghjinochju è sciutu in u curridori versu i tetti.

I vuciava e curriri doppu iddu, a prutezzione di i zitelli. Una volta in u verso, aghju vistu u sneaking longu u muru circa sei pedi, luntanu da mè. I vi mai scurdari lu sguardu penetrante. corpu, u l'criatura hè cupertu cù u sangue. I girava u lume in i tetti è, videndu a mo figliola ferita Clara. Mentre u mo maritu è I pruvatu à aiutà u so, a criatura fughje davanti la scala. L'urtimu e parolle di a nostra figliola: "u so nome hè ici."

U maritu hà cunsideratu figliola in u so armi è i so fatti in a vittura à purtà a lu spitali. Ma nant'à a strada a vittura cascò in u lavu. Iddu murìu troppu. In a nostra piccula cità, sta nutizia hà caricati abbastanza prestu. I giandarmi vulia à aiutà à noi, è i media ci mustrò interessu nata. Tuttavia, u mio racontu ùn hè statu publicatu, è televisiò lucali ùn hà tantu à tutti.

U mo figliolu è ùn aghju pussutu andà in casa. È u dopu uni pochi mesi avemu passatu in un hotel micca luntanu da a casa, i so parenti. Ma à truvà i risposti, aghju decisu di vultà. Cu granni fatica I arrinisciutu a pista sutta l 'omu da un paisi vicinu, chi hè accadutu in a stessa storia. Avemu ncuntrau e discutitu i nostri scuntintizza. Iddu sapia àutri dui omi chì, videndu navicazzioni.

Avemu passatu circa dui anni, fighjulendu i siti chì discrivia a cintura sfarente, prova à truvà una minzioni di u tombu. Ma nudda di u surgente ùn hè stata una storia della e discrizzione di l'impattu di u so attività. Solu in qualchi diariu hè balla fighjendu e scumesse di trè pagine sana.

Volte noi ncuntratu casi quandu ici hè una persona parechje volte. Cun calchissia si ancu parrava, in lu casu di la figghia mia. Hè fattu à mè riflissioni nantu à u fattu chì ci hannu digià noi visitatu nanzu.

Ogni notte, I dormiri cun Sonata vuci inclusa, è in la matina I sente à i n'hè. In più di u so vorochany in un sonniu I ùn ponu sente qualcosa. Ma una volta l 'cuffie striduli voce, a voce di u tombu. Sugnu tantu scantu. Ancu u nimicu ùn avaristi vulete à stranu castità, comu lu navicazzioni, apparsu in a so vita.

Dapoi Pigliò tuttu ciò chì hè caru à mè, ùn aghju vistu, ma per ghjudicà da la casa discugràfica, iddu era a mio stanza. È avà mi sentu paura ogni ghjornu. I sugnu a paura à svegliati e sentu u sguardu tonu di a so ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.