GirateIndicazione

Algeria attrazioni poze e crìtiche

Algeria - la casa, lu straneru ca hannu sviluppatu cum'è un risultatu di l'influenza di diffirenti curturi, riliggiuni e civiltà. Familiarità cô si darà assai di miluna luminosu è pò sminticà. Ci hè una cità nantu à i scogli, enough cuntenuta da a natura, bella tempii, moschee è antica furtezza, i ruvini di antichi castelli è altri attrazioni.

Algeria - un paisi africanu

Quissa hè un statu islamicu trova in u Nordu di l 'Africa. Per u so pesu, Algeria siconda in u cuntinente. Hè bellu, chì a maiò parti di u paese hè rena, ci hè un bè cunnisciutu-intornu à u mondu Sahara. Di sicuru, stu hè luntanu da tutte e lu straneru. Algeria hè un risultatu di diversi sèculi di civiltà, perchè ghjè difficiule di uprate l 'impurtanza di u patrimoniu culturale. In diffirenti parti di u paese, vi ponu vede i ruvini di l'antica cità.

E ci dici chi in lu 1962 l 'Algerians in braccia, vinciu a nostra Indipendenza, è nanzu chì in 1834 Algeria hè una culonia di Francia, è fù cunsideratu parte di lu. Stu fattu ha lassatu u so 'mercu nta l' ochju di oghje, Algeria (cità). Espaa quì pò dì à voi quantu l 'pagina supra a vita culuniali è u più anticu evenimenti. Hè nutevuli chi lu tirritoriu Algerian hè divisu in duie parti: lu Town Old (Kasbah) è una nova unu. In la prima, sunnieghja à traversu i carrughji ristritti, vi pò truvà una piccula casa, vecchio, moschee, furtezza. Kasbah in 1992, attribuita à l 'Unesco, mondo u situ.

A nova parte, custruitu da u francese, nè menu magnificu. Quì, costruzioni, high-rise and grande circundarii, abbillimentu spiciali hè Notre Dame d`Afrik.

Notre Dame d'Afrique

Quissa hè a seconda titulu di a cattedrale, quali sorgi majestueuxse su stodvadtsatimetrovoy elpale, sopra i mari è i cità. U so cupola tunna vede da ogni locu.

Notre Dame d`Afrik custruitu quasi quattordici anni. autore di u prugettu hè a Francese architettu Zhan Ezhen casgiu.

Vicinu à l 'entrata di u assemblea ritrova statue, Our Lady. Hè fattu di un viande brunzu è assai s'oscurò cà attizzava qualchi veni ccà, i turisti, chì credi chì u Vergine Maria hè scura-skinned.

Nunustanti lu fattu ca la Cattidrali Cattòlica, pò esse trova quì è i musulmani. Li vene à pricà a Vergine Maria, è a so dumanda di prieri Taglia u abside di l 'altare di cresia. Hè bellu, chì in u cattedrale tutti i so muri sò iscrittu cun preghere è Coru citazzioni in diverse lingue è dialetti.

From recensioni di turisti hè cunnisciuta chi duranti lu serviziu sera, a li parrini vinutu a la spiaggia, rocheux è binidisci tutti i quelli chì sò in u Mari Tarraniu.

Beni Hammad Fort

Quì, inturniatu da i versi muntagnoli, si trova stu anticu a cità - a capitale di l 'imperu Hammamidskoy. Hè cunnisciutu chì fù fundata à u principiu di l 'XI Seculu dC, ma dopu à una meza seculu fù distrutta.

Stu antica cità hè dinù inclusa in la siti Unesco, mondo, è hè u attrazioni più priziosu. Algeria, di parte u so hà dinù furnì statutu spiciali di issu munumentu di la storia e architittura.

Hè Beni Hammad Fort in u nordu di u paese, à u territoriu di u Provincia di Achir. Dapoi u fini di scavi XIX sèculu cunnucieru quì. Archeòloggi aghju scupertu ci hè quì a prova chì ci hè sempre stata micca solu una furtezza, ma dinù una bella cità. Trovu l 'scanzari di lu mura di la cità, e furtificazioni è turri signali.

N particulari lambiccu cumplessu palazzu cù una piscina, studiata cù i dipinti preziosi, lucido, majolica,, ca addicchiàranu à u gustu raffinatu di l 'antica civiltà. Ci si trova dinù una muschea fruste, cumpresi tredeci Naves, ognunu include ottu fili. At a so altezza di u public righjunghji vinti metri.

l'Algeria grandi cità è attrazioni Constantine

Sta cità unica si trova in un locu sfarente. Si nni acchiana à 600 metri, essendu situatu in un immensu altupianu. U so pede hè stese, canyon. À ringrazià à stu cumuni e cundizioni naturali Constantine divintò un mudellu à l 'abbillimentu di i versi muntagnoli. Izbrozhennye cundizioni naturali e pendite whimsically ncurunatu cu casi è animali, ponti culligamentu è viaduc.

More Constantine Bocci a cità di setti ponti. Esiste, stu numaru currispondi à a rialità, oghje si ristò quattru più u viaduc, chì pudia esse chjamatu vitali. Avis de touristes visità a cità, pinghje a corda staia u botru chì casually, cum'è l 'metropolitana, sò bravezza.

Cità di Prunelli di u terzu più grande in u paese. Ma u turismu ùn hè assai sviluppatu. Sè vo s'appoghjanu nantu recensioni a visita issi lochi di i turisti, u mutivu si trova in i periculi strada di muntagna.

Portu di a cità di Oran

Sorti fora à la spiaggia mediterranea , sta cità hè un cuntrastu à l 'unu di nanzu. Nutate bè chì stu hè un altru latu, chì apre u paese africanu è u so attrazioni. Algeria, cum'è tù forsi già vidisti, una assai multifaceted.

Occasione sta cità torna in u seculu decimu, u so funnaturi era marcanti chì hanu sceltu stu locu per via di u bonu locu. Dui marini - la venniru ciamati "Oran" populu corsu in francese. Si hà una storia chì ricolla à i tempi antichi, à esse esatta, u BC nonu sèculu. Dopu sti tirritori abitata da issi animali decoru, sò chidi u simbulu di a cità.

In lu menzu di l 'ùrtimu sèculu, Oran statu cunsideratu un centru culturale è ecunomica di u paese, a cumpusizioni di a populazione si pudia ancu esse mittia a cità europea. Però, doppu la guerra di l 'indipindenza in u paese hà cambiatu, è parechji eurupei hannu ritornu à a so tarra.

Oghje Oran hè u più grande, u portu mare, di u paese, è la parti sittintriunali di lu cuntinenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.